wolky.nl
Reviews:

26.782 reviews in totaal   4.657 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn doorgaans tevreden over de kwaliteit en duurzaamheid van de schoenen. De service en behulpzaamheid van het personeel worden meestal gewaardeerd. Het retourproces wordt vaak als eenvoudig en snel ervaren. Veel klanten zijn positief over het comfort en de mogelijkheid tot het gebruik van steunzolen in Wolky schoenen. Daarnaast benoemen velen de ruime collectie en zijn ze bereid een hogere prijs te betalen vanwege de geboden kwaliteit en comfort. Er zijn echter ook klachten over de pasvorm, waarbij schoenen soms te smal, te breed of niet passend zijn. De prijs wordt vaak als hoog ervaren. Sommige modellen bieden onvoldoende ruimte voor steunzolen of maken deze te zichtbaar. Daarnaast is er gemengde feedback over de levering via bezorgdiensten zoals DHL, met klachten over vertraagde of onzorgvuldige bezorging. Er zijn opmerkingen over retourkosten en trage afhandeling van terugbetalingen. Ook missen sommige klanten bepaalde modellen, kleuren of modernere stijlen binnen het assortiment. Af en toe zijn er klachten over de afwerking en het materiaal van de schoenen, en over de communicatie en afhandeling bij problemen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewswolky.nl

(81)
(56)
(158)
(934)
(3428)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Het contact met Wolky verloopt altijd optimaal . Helaas de laatste paar keren een paar rode Boaker maat 40 besteld die goed zaten alleen op de linker schoen zat een vreemde bobbel op ; teruggestuurd waarna ik een zelfde paar opnieuw besteld heb en helaas zag hiervan het leer op de linkerschoen er vreemd uit en was de zool niet helemaal schoon . Deze dus ook maar teruggestuurd . Elders besteld en wel meteen goed. Nog niet eerder meegemaakt bij Wolky vandaar toch 4 sterren

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw uitgebreide en eerlijke review! Wat fijn om te horen dat u ons contact als prettig ervaart, dat waarderen we enorm. Tegelijkertijd vinden we het erg jammer dat u de laatste keren pech heeft gehad met de kwaliteit van de schoenen, en zelfs twee keer moest retourneren. Dat is natuurlijk niet de ervaring die u van ons gewend bent, en we begrijpen goed dat dit teleurstellend is. Goed dat u dit aangeeft, we nemen uw feedback zeker mee om dit intern te verbeteren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer overtuigen met de kwaliteit die u van Wolky mag verwachten. We hopen u dan ook graag weer terug te zien!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Super fijne dempende zolen

Heerlijke sneakers gekocht met de zelfde goed dempende zool als van mijn leap winter schoenen. Lopen net zo fantastisch met mijn hielspoor. Hopelijk gaat deze zool wel langer mee, die van de leap lagen er in vier maanden onderuit, profiel weg gesleten, geen grip meer helaas.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw mooie feedback! Wat fijn om te horen dat de sneakers zo goed bevallen en dat ze dezelfde demping geven als uw Leap-schoenen, zeker met uw hielspoor, daar doen we het voor. Tegelijkertijd vinden we het jammer om te horen dat de zool van uw vorige paar zo snel is gesleten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hopen dat deze zool langer meegaat, maar mocht u hier opnieuw vragen of zorgen over hebben, dan kijken we uiteraard graag met u mee. Veel draagplezier gewenst!
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering, goede schoenen, snel geld terug bij terugsturen. Wat beter zou kunnen? Ik denk bepaalde modellen langer houden en mogelijk een centraal systeem waarop je bijhoudt wat bij landelijke vestigingen voorradig is. Ik wilde bv graag een bepaald model met een bepaalde kleur en maat, die niet bij Wolky verkrijgbaar was, maar ik kon informeren bij diverse vestigingen, zo raadde iemand van de klantenservice me aan. Dat is natuurlijk geen doen

Antwoord van wolky.nl

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij zullen uw feedback doorgeven aan onze desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De slippers lopen goed. Er werd geadviseerd een maat groter te nemen. Ik heb 2 maten groter genomen en die vallen goed naar geen rekening gehouden dat mijn steunzolen daarvoor weer te klein zijn. Dat is wel een dingetje als je 1 A 2 maten groter moet nemen. Nu ga ik ze maar zonder steunzolen gebruiken want ze lopen verder wel goed.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat de slippers verder prettig lopen. Jammer dat het maatadvies in uw geval wat onhandig uitpakte met uw steunzolen. Dat is inderdaad een lastig punt wanneer er een grotere maat nodig is, waardoor de pasvorm voor inlegzolen kan veranderen. We begrijpen goed dat dat niet ideaal is.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Mooie degelijk gemaakte schoenen. Fijne dikke zool voor hielspoor, alleen helaas te smal en te klein. Ik had mijn eigen maat besteld op aanraden van de omschrijving, mijn steunzolen pasten er wel in maar ik had nauwelijks ruimte voor mijn tenen en helaas was de schoen ook te smal voor breedte maat H. Ik heb ze helaas daarom ook terug moeten sturen.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat u de schoenen mooi en degelijk gemaakt vindt en dat de dikke zolen prettig aanvoelen bij hielspoor. Jammer dat de pasvorm uiteindelijk niet geschikt bleek en dat de schoenen, ondanks de aangegeven maat en breedte, te klein en te smal waren in combinatie met uw steunzolen. We begrijpen dat dit teleurstellend is, zeker wanneer een model verder goed lijkt aan te sluiten bij uw wensen. Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijn dat ik verschillende sandalen naar één winkel kon sturen om eerst te passen. Jammer dat voor mensen met moeilijke voeten en die steunzolen dragen, de modellen van sandalen zo ouderwets zijn. Jullie hebben mooie sandalen, maar dan jammer genoeg niet om te dragen met inleg steunzolen.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het passen via één winkel goed is bevallen. We herkennen uw opmerking over sandalen voor steunzolen. Het blijft een uitdaging om modellen te ontwikkelen die zowel geschikt zijn voor eigen inlegzolen als een moderne uitstraling hebben. Want de sandaal moet wel een zekere stevigheid hebben om de ondersteuning van de steunzool en de voet op te vangen. Dit is een belangrijk aandachtspunt binnen onze collectie en we blijven hier continu in doorontwikkelen. Mvg Team Wolky.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb al meerdere schoenen van Wolky in mij bezit, ze zitten heerlijk en lopen zalig. Nu voor het eerst dat ze niet goed passend waren en heb deze terug gezonden, wat ook zeer eenvoudig is. Nog wel even afwachten of ik mijn geld retour krijg, maar ga er vanuit dat, dat ook wel goed komt.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw mooie woorden over onze schoenen, fijn om te horen dat u al zo tevreden bent met uw eerdere Wolky’s! Jammer dat dit paar niet goed paste, maar goed om te lezen dat het retourneren soepel is verlopen. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het aankoopbedrag uiteraard teruggestort. We doen ons best dit zo snel mogelijk af te handelen. We hopen u binnenkort weer te mogen voorzien van een paar dat wél perfect zit!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Prachtige schoen alleen.... deze was gedragen ( gepast ) door iemand anders. De zolen zagen er ingelopen uit. Keuze was moeilijk... mooie schoen die past of dure schoen die ergens tweedehands is.... ervoor gekozen om deze schoen terug te sturen. Supertof dat je de mogelijkheid hebt om te passen, maar bij mijn schoen viel dat slecht uit.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet naar wens was en dat de schoenen sporen vertoonden alsof ze eerder gepast of gedragen waren. We begrijpen heel goed dat dit uw keuze heeft beïnvloed en dat u daardoor heeft besloten de schoenen te retourneren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en we nemen uw feedback serieus. Fijn dat u de mogelijkheid om te passen waardeert, en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Ideaal

Mijn ervaring is dat ze goed en stevig zitten pasvorm voor mij prima .Draag ze al vanaf ongeveer dat ze in de verkoop waren .Ik heb steunzolen daar zijn ook prima geschikt voor ,je kunt ze ook onder n rok dragen of langenbroek ,ik vind ze geweldig ,heb inmiddels 21 paar daar het jammer is kan geen foto er bij doen maar ik ben een tevreden klant

Antwoord van wolky.nl

Hartelijk dank voor uw ***** sterren. Wat een geweldige beoordeling, hier doen wij het voor! Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Wolky
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
De schoenen zijn een 'wolk' om op te lopen. Ik had wel wat meer en duidelijke info verwacht ivm het tijdstip van de levering nadat ik besteld én betaald had. Ik heb na ongeveer 10 dagen zelf een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de levering mocht verwachten. Heeft nog een paar extra dagen geduurd Als de zending van NL komt dacht ik de schoenen iets vroeger te ontvangen. Maar het is wat het is! Iets meer communicatie was goed geweest. Voor de rest....tevreden!

Antwoord van wolky.nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat de informatie niet helemaal duidelijk is geweest. Wij nemen uw feedback mee om onze service te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Na mijn bestelling kreeg ik de schoenen spoedig in goede orde. Mooie schoenen. Wat jullie mogelijk beter kunnen doen is halve maten introduceren bij zulk populaire schoenen als deze. Mijn vorige Wolky's waren maat 37. Die komen precies aan de teen. Deze waren maat 38 en zitten te wijd. Zo mogelijk kies ik een 37.5. maar die bieden jullie niet helaas.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat uw bestelling snel en netjes is aangekomen en dat u tevreden bent over de schoenen. Ook dank voor uw waardevolle feedback over de maatvoering. We begrijpen goed dat een halve maat in sommige gevallen net het verschil kan maken tussen iets te strak of te ruim. Uw suggestie nemen we zeker mee. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Fijne, mooie sandalen.

Mijn vorige wolky sandalen waren versleten en helaas kon ik dezelfde niet meer vinden. Maar deze zitten zo mogelijk nog lekkerder. Ze zien er ook leuk uit. Ik denk er nu over om er alvast een tweede paar van te kopen als reserve.

Antwoord van wolky.nl

Hartelijk dank voor uw ***** sterren. Wat fijn om te horen. Je kan nooit genoeg Wolky's hebben. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Wolky
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Bestel elk jaar weer deze instappers. Lopen perfect. Makkelijke instapper. Voor opgezette ( vocht) voet perfect, omdat deze instapper niet aan beide kanten bovenop een doorstiknaad heeft. Minpuntje deze keer: het knoopje bovenaan was niet goed afgewerkt. Heb er zelf voorzichtig wat afgeknipt. Nu goed, voel het niet meer.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw mooie en terugkerende vertrouwen in dit model. Fijn om te horen dat de instappers zo prettig lopen en ook geschikt zijn bij een opgezwollen voet, juist door het ontbreken van een doorstiknaad bovenop. Jammer dat het knoopje deze keer niet goed was afgewerkt. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, zeker bij een model dat u normaal zo goed bevalt. Bedankt dat u dit met ons deelt, dat helpt ons om de kwaliteit goed te blijven bewaken. Veel draagplezier gewenst met uw aangepaste paar!
M K
Maria K.
5 Reviews
 Geverifieerd
Beschrijving op de website is accuraat. Fijn dat de breedtematen worden aangegeven. Schoenen zijn altijd comfortabel en keurig afgewerkt. Ook de kleuren komen overeen met hetgeen op de website staat. Ik draag alleen nog maar Wolky's omdat ik dan weet dat ik daar mijn voeten 9en dus mezelf) een enorm plezier mee doe.

Antwoord van wolky.nl

Dank u wel voor uw prachtige review! Fijn om te horen dat de omschrijving en breedtematen op de website duidelijk en accuraat zijn en dat onze schoenen steeds weer comfortabel, netjes afgewerkt en qua kleur zoals verwacht zijn. Wat geweldig dat u alleen nog Wolky’s draagt omdat ze uw voeten, en daarmee uzelf, zoveel plezier doen. Dat waarderen we enorm!
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Klantvriendelijk

De collectie is ruim en de omschrijving van de schoenen is duidelijk en uitgebreid. Hierdoor kun je ook al op internet een keuze maken en gerust bestellen. Uiteraard is de service in de Wolky winkels goed en is niets te veel gevraagd

Antwoord van wolky.nl

Wat fijn om te horen. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Wolky
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ben er zo blij mee, na mijn CVA van 6 jaar geleden kon ik geen sandalen meer vinden waar ik goed op kon lopen. Nu met de Desh met dichte hiel en een sportief en vlot model, loop ik weer als een kievit. Dus superblij
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De reden dat ik de slippers heb teruggestuurd heeft te maken met her feit dat ik door polyneuropathie hele pijnlijke voetzolen heb en balansproblemen waardoor ik de aankoop van slippers toch niet aan durfde. Misschien volgende keer een betere aankoop.

Antwoord van wolky.nl

Bedankt voor uw uitleg en het delen van uw situatie. We begrijpen heel goed dat u met polyneuropathie en balansproblemen extra voorzichtig moet zijn bij het kiezen van schoenen of slippers. Jammer dat dit model daardoor toch niet de juiste keuze bleek.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik kocht de sandaal, model Jewel in het prachtige rood/bordeaux croco. De sandaal zit perfect aan mijn (moeilijke) voeten. Mooi op tijd geleverd en door de actie heb ik er nu nog een mooie hamamdoek bij, waarvoor dank!

Antwoord van wolky.nl

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat de sandaal (model Jewel) zo goed zit en ook perfect aansluit bij uw voeten. Ook leuk dat de levering naar wens was en dat u blij bent met de hamamdoek als extra verrassing door de actie. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop!
H B
H B.
10 Reviews
 Geverifieerd
Ik loop al sinds 1992 op wolky altijd zonder problemen helaas krijg ik nu steeds meer voet problemen maar deze zijn nog steeds op te lossen met een andere pasvorm. DUS nog steeds WOLKY ZIJN MIJN SCHOENEN. ❤️

Antwoord van wolky.nl

Wat een fijn bericht! Wij wensen u veel plezier van de aankoop en zien u graag terug.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De wolky's heb ik vele jaren gedragen en wilde niet anders. helaas veranderde er wat in de financiële inkomsten en waren ze te duur voor mij. Heb nu uiteindelijk toch weer gekozen voor de wolky en ben er erg blij mee.

Antwoord van wolky.nl

Wat een fijn bericht! Fijn dat u weer voor Wolky heeft gekozen.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.