wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.494 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

27 aug 2024
Wat fijn om te horen, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
HV
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
27 aug 2024
Dank voor deze 4 mooie sterren, wij zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
27 aug 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor deze 5 mooie sterren. Team Wolky
26 aug 2024
Hartelijk dank voor deze 5 sterren.Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
26 aug 2024
Hartelijk dank voor deze 4 mooie sterren, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
23 aug 2024
Dank! Hartelijke groet, team Wolky.
De modellen zijn te breed op de hiel. Mijn hiel heeft een normale gemiddelde breedte, maar ik slip in de hiel bij alle modellen die ik gepast heb, ondanks de steun van de hielkap die op zich goed is. Ook vind ik het jammer dat er niet meerdere breedtes gemaakt worden. Dus ook dat de zool breder is en niet alleen het bovenleer. Ik heb namelijk wel een brede voorvoet. Verder vind ik het concept goed, dus heel jammer dat ik ze niet kan kopen.
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer dat dit model u niet goed past. Mocht u graag advies willen ontvangen over een ander model, dan kunt u altijd één van onze Wolky winkels bezoeken. Onze collega's van de winkel helpt u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
6 sep 2024
Het duurde veel te lang voordat ik de sandalen kreeg. 10 dagen. Reden: ivm minder verzendkosten wilden jullie de bestelling gezamelijk versturen. Ik had nl 2 paar besteld. Heb aangegeven dat ik ze snel nodig had omdat dit de enigste schoenen zijn waar ik op kan lopen, na de breuk aan mijn voet. De sandaal waar ik tot nu toe op liep(dezelfde als die ik besteld had) was kapot. De dame aan de telefoon was niet vriendelijk
6 sep 2024
Wat ontzettend jammer dat het wat langer duurde voordat u de bestelling heeft gekregen, we proberen ook met het milieu rekening te houden en anders moeten onze klanten vaker thuis blijven om te wachten op hun samen bestelde artikelen apart verstuurd te krijgen. Het was voor u even zoeken naar het laatste paartje wat we gelukkig konden vinden en u konden leveren. We hopen dat de sandalen helemaal naar het zin zijn en wensen u veel loopplezier op uw Wolky's . Hartelijke groet, Team Wolky.
1 sep 2024

Teleurgesteld

al jaren draag ik wolky roll slippers, nu zocht ik iets meer voor in de zomer en heb ik wolky cirrus slippers gekocht, een hoop geld maar fijne schoenen en een lan ge levensduur zijn ook wat waard. Maar helaas, ik heb pijn in mij inmiddels aan de onderkant pikzwarte voeten. ze geven heel erg af en missen zo erg het draagcomfort die ik gewend ben. Voor mij een mispikker.
2 sep 2024
Wij vinden het heel vervelend en raden u aan om hierover via de mail contact op te nemen met onze klantenservice. Team Wolky

Schoenen in de dichtstbijzijnde winkel Emmen laten bezorgen.

Schoenen in de dichtstbijzijnde winkel besteld. 1 uur voor gereden en geen dames schoenmaat 43 in de wolky winkel te krijgen. Slechte zaak.
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolky