wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

MV
Marga v.
Warffum
Van oudsher prima. Wie de schoen past,trekt hem aan. Schoenmaker blijf bij je leest.
24 okt 2023
:-)
13 okt 2023
Schoenen zijn op de website prima t vergelijken. Bestelling de volgende dag al binnen
12 okt 2023

Verademing

Ze zitten heerlijk en ik Loop er zo veel beter op dan op gewone schoenen! Verademing!
Spoedige bezorging, schoenen zorgvuldig verpakt, schoenen van goede kwaliteit en mooi
JB
Joyce b.
Deurne
21 mei 2023

slippers

Ik draag graag de wolkys schoenen en slippers. Ze zitten gewoon fijn en mooi modellen
DB
Dia B.
Kantens
3 mei 2023
Meerdere schoenen van Wolky besteld, komt overeen met de beschrijving, goede service
Bijna altijd passen wolky schoenen ,lopen heerlijk en versturen gaat ook voorspoedig
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolkyshop
9 nov 2023
Overzichtelijk, het kostte geen moeite om de schoenen te bestellen. Ging gemakkelijk
Antwoord van wolky.nl
Hier worden wij blij van, hartelijk dank voor deze mooie woorden. Team Wolkyshop
Duidelijke site, goede kwaliteit schoenen. Lange onduidelijke levertijd is minder
18 okt 2023
Snelle levering, vooraf duidelijk hoe het gratis retour te sturen, fijne schoenen.
14 sep 2023
Zoals altijd. Snel in huis en kwaliteit onovertreffelijk. Ze zitten weer heerlijk.
15 sep 2023
Dank voor uw mooie reactie. Veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolkyshop.
24 jul 2023
Snelle levering. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Wel zo makkelijk bij schoenen
11 jul 2023
De pasform de verwisselare zool draag steunzolen en mooie doch stevige schoenen .
Snelle bezorging. De laarzen lopen heerlijk en zijn breed genoeg voor mijn voeten
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat de laarzen goed zitten, heel veel loopplezier:) Warme groet, team Wolkyshop.
Prima site, pasvorm laarzen goed. Alleen bezorging ging mis maar komt door post nl
21 nov 2023
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Groeten Team Wolkyshop
25 jul 2023
Fijne schoenen en een prima snelle levering. Zeer milieuvriendelijke verpakking !
21 jul 2023
alles kei goed geregeld. en altijd iemand aan de telefoon. Dit is heel belangrijk.
25 jul 2023
Wij vinden telefonische bereikbaarheid ook heel belangrijk. Fijn dat dit zo gewaardeerd wordt. Groeten Team Wolkyshop
LB
L B.
Ureterp

Wolky Schoenen . Top Schoenen

Goede service en hele mooie schoenen. Lekker stevig lopen prima. Beter kan niet.
Antwoord van wolky.nl
Wat leuk om te lezen, dank u wel voor deze mooie woorden. Groeten Team Wolkyshop
16 mei 2023

Goed advies

Via mail advies gevraagd over stugheid zool. Bestellingvoldeed aan de verwachting.
9 mei 2023
Uitstekend geholpen en suggesties gekregen hoe het beste te bestellen is voor mij