Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

De site zelf is af en toe verwarrend, goede communicatie

De site zelf is af en toe verwarrend, de tekst loopt door elkaar, bijvoorbeeld bij het verlanglijstje. Scroll je verder naar beneden dan pas ben je bij het verlanglijstje. Contact gehad met Haarshop en zij zouden het met hun ICT afdeling opnemen. Verder goede communicatie, vlotte levering

Snelle service!

Mijn pakketje zondag avond besteld. Later op de avond kreeg ik al een mailtje dat mijn bestelling werd verzonden. De volgende dag in de middag heb ik het thuis al ontvangen. Zeer snelle service. Ook altijd voldoende uitleg op jullie website voor het gebruik van allerlei producten!
2 mei 2024
Ik moest langer wachten op een product dan was beloofd. Maar kreeg het geld retour en het andere artikel werd snel alsnog toegezonden, dus heel fijn dat dat snel geregeld werd. Ook een nette mail voorafgaand gekregen
15 mei 2024
Heel snelle levering, alles mooi ingepakt en nog een staaltje shampoo en haarserum om uit te proberen. Na een mailtje naar de klantendienst , de juiste haarverf en activator besteld. Ben tevereden.

Snelle levering en een vast assortiment

Snelle en nette levering. Ik bestel bij de haarshop al jaren hetzelfde artikel en ben erg blij dat deze nog steeds in hun assortiment zit. Hopelijk blijft dat ook zo.
Ik had hun een vraag gestuurd en kreeg er meteen een antwoord op. De levering van het bestelde product gaat razend snel. In al de jaren nooit enigs negatief ervaren.
AD
Anja D.
Haaltert
Super snelle levering, beschadiging van verpakking en daar door bestelde artikelen uit verpakking, gratis terug ontvangen van Haarshop.nl
De verzendtijd correct vermelden. Het is er niet de volgende dag, maar de dag erna. Dat maakt niet uit, maar adverteer er dan niet mee.
13 mei 2024

Al jaren héél erg tevreden!

Overzichtelijk website, mooie merken en aanbiedingen en altijd keurige & snelle levering. Al jaren héél erg tevreden! 😊
Wat een geweldige webwinkel super snelle levering en netjes verzorgd. Ik wil graag nog een keer naar de fysieke winkel
Ik ben zo blij mee . Zo mooi style tang . Zo mooi en prachtig doosje . En heel fijn is die ook . Tot volgende keer
3 mei 2024

Zeer tevreden …

Jammer dat de rekening niet in de doos of apart in de mail is verstuurd. Verder zeer tevreden en snelle levering!
CB
Celine B.
Schinveld
Ben tevreden. Alles naar wens gegaan. Kerastase is een héél goed merk voor mijn extensions van echt haar 👋🏻👍🏻
AV
Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had voor mijn pluizige haar. Ook de snelle verzending ben ik blij mee.
8 mei 2024

Dik tevreden over haarshop.nl!

Snelle levering en ruim assortiment op de website. Ik bestel altijd bij Haarshop.nl en ben dik tevreden!
5 mei 2024
Ik vond het spannend om wat te bestellen,maar ongelofelijk goed gegaan.en een dag later al in huis.top
Uitgebreid assortiment met goede aanbiedingen. Snelle service en bestelling is volgende dag binnen.
Zeer snelle levering, dag voordien besteld, 1 dag later geleverd en netjes verpakt!!! Een aanrader!
13 mei 2024

Kerastase shampoo is de beste!

Ik bestel shampoo van het merk kerastase en vanaf dat moment gaat het stukken beter met mijn haar.
Heel fijne eerste kennismaking. Duidelijke informatie over het product en vlotte levering.