Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.461 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Ik ben zeer tevreden over de produkten v L'anza haarprodukten en Imperio, vooral omdat ze geen toxische ingrediënten bevatten maar juist natuurlijke en vegan...zoals mangoboter, plantaardige eiwitten, olijfolie, mariadistel, moringaboter etc...

Zeer tevreden over de butter shampoo omdat deze niet schuimt maar grondig reinigt. Ook de butter conditioner die goed ontwart. Ik heb zelf krullen en door de curl boost worden die terug versterkt, de curl whirl voorkomt pluizen en mix ik met de curl flex en dan geeft dat samen een goede versteviging en mooie krullen dus de perfecte haarcocktail! Het haarmasker gebruik ik 1x per 14 dagen om mn haar terug "op te leven of te voeden". De healing strength neem plant olie gebruik ik telkens na mn haar te wassen ( 2x / week) geeft mooie glans zonder vettig aan te voelen, voedt en ruikt heerlijk. Heb al paar keer bij jullie besteld, enkel de verzendkosten vind ik wel duur (bijna 6 euro!) als je onder 35 euro besteld dus je bent al genoodzaakt om voor minimum 35 euro te bestellen v gratis levering. Ben wel voorstander van verpakking in glas omdat plastic ook niet gezond is, dus dan zou alles perfect zijn!
4 sep 2024
Goede prijs-kwaliteit. Kies een ander bezorg bedrijf. Mijn pakket is vrijdag 30 augustus verstuurd en nu op woensdag 4 september nog altijd niet binnen. Omdat er een handtekening nodig is, wordt het pakket niet in een pakketbox afgeleverd. Terwijl we allemaal weten dat een bezorger al weer in zijn Auto zit, voordat je bij je voordeur bent. Vervolgens is het pakket 5 dagen spoorloos geweest en kreeg ik vandaag een bericht dat ik het pakket niet had opgehaald en dat het nu naar een pakketpunt wordt gebracht. Waar het nog altijd niet is aangekomen. Bedankt PostNL voor de top service.

Snelle levering en goede service

Onlangs heb ik voor het eerst iets besteld en met de oorspronkelijke levering was er iets fout gegaan met het adreslabel waardoor ik mijn pakje niet had ontvangen. Na contact op te nemen met de klantenservice werd ik zeer snel te woord gestaan en heb ik de volgende dag direct mijn pakje ontvangen. Ik ben dus niet alleen zeer tevreden van het product zelf, maar alsook met de fijne snelle service :)

Ik bestel hier al jaren

Eens in de zoveel jaar heb ik een nieuwe borstelföhn nodig. Ik bestel deze dan online op de goedkoopste plek. Dit is al jaren bij Haarshop.nl. Naast de goede deal, wordt het ook altijd snel verstuurd. Vaak al binnen een dag.

Top service en producten

Ik kocht de volgende producten: Olaplex nr.4 & nr.5. Dit is een weldaad voor mijn kwetsbare blonde lokken. Sinds ik deze producten gebruik merk ik echt verschil. Olaplex nr. 7 bonding oil, super fijne olie die niet verzwaart of vettig maakt. Olivia Garden Fingerbrush, hierdoor is mijn haar beter doorkambaar zonder het af te breken. Haarshop.nl is betrouwbaar, betaalbaar en snelle levering👍
27 aug 2024

Making yourself happy is buying here!

De producten zijn top! Alles wat je nodig hebt kan je hier zeker vinden en naar hartelust shoppen om jezelf te verwennen. Enkel de beste merken met telkens een goede uitleg van hoe te gebruiken en waarvoor. En zoals beloofd krijg je effectief de dag nadien al netjes alles aan huis geleverd. HAIRSHOP is een echte aanrader!

fijne föhnborstel

ik was opzoek naar een fijne haarborstel om een blow out mee te maken. Na lang zoeken kwam ik uit bij de babyliss via bol.com, bij haarshop.nl zag dat die het goedkoopst was dus meteen besteld. Ben er ontzettend blij mee, goede prijs en een erg fijne haarborstel om het haar mee in model te krijgen!
22 aug 2024
Mooie producten en ruim aanbod tegen aantrekkelijke prijzen. Wat is er nodig voor 5 sterren? Een sneller reagerende website bij het instellen van filters. Dan zou ik helemaal 'happy' zijn. Per slot van rekening willen we allemaal snel kiezen en bestellen. We hebben het ten slotte al druk genoeg!
2 sep 2024
Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en jullie medewerkster heeft er alles aan gedaan om het recht te zetten maar is helaas niet meer gelukt. Door haar vriendelijke respons heeft het geen negatieve indrukken nagelaten bij mij. En uiteindelijk is het ook nog eens in orde gekomen! Top!!!
28 aug 2024
Goede service Voor de bestelling werd ik goed geadviseerd waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Helaas is er tijdens de zending een flesje gaan lekken maar ze hebben het meteen opgepakt en een dag later had ik een nieuw product. Super goed opgelost. Snelle en fijne service
Super tevreden van mijn aankoop! Heel voordelige prijzen voor super kwaliteitsvolle producten. Ik ben super blij dat ik deze website heb gevonden en mijn haar ziet na een keer gebruiken er al geweldig uit. Bedankt! (de kerastase hair gloss & redken extreme shampoo)
27 aug 2024
Fijne webshop! Snelle levering, goed verpakt, ik had alleen de optie aangevinkt voor avond bezorging maar de bezorger stond er om 14:00 al. Gelukkig was ik nog thuis. Maar die fout ligt bij PostNL, niet bij HaarShop. Wel zonde van die €2,- extra bezorgkosten.
28 aug 2024
Keune haar producten besteld. Zo blij mee! Perfect voor mijn gevoelige hoofdhuid. De producten zijn best aan de prijs maar Haarshop kwam als goedkoopste naar voren! Super snelle en nette levering. Niks op aan te merken. Zou zeker nog eens bestellen.
28 aug 2024
Mijn favoriete merk bij jullie verkrijgbaar in een test kit. Super handig om uit te proberen en heel handig voor op vakantie mee te nemen. Wat ik ook heel prettig vond: besteld en de volgende dag al in huis! Keurig bericht en netjes verpakt.

Blij met bestelling en de snelle service!

Heel blij met mijn bestelling en de service. Er werd een defect pompje meegeleverd, dus kon ik mijn product niet gebruiken. (Wat wel eens kan gebeuren) Na contact met haarshop.nl hebben ze mij direct een nieuw pompje opgestuurd!

Zeer prettige webshop, geen volgende-dag-levering

Zeer prettige webshop, goede levering, maar niet de volgende dag bezorgd wanneer voor 22.00 uur besteld, zoals wel op de site vermeld staat. Het kwam een dag later. Geen ramp maar dan moet het wel correct op de site staan.
1 sep 2024

Service volgens belofte of toch niet?..…

Nou ik weet niet of er iets is wat je beter kan doen. Want als klant bestel ik iets en verwacht ik de order c.f. bestelling / verwachting wat gewoon goed gaat. Daarom een 5/5 want zovaak maakt een webshop dat niet waar.
Super geweldige ervaring met haarshop.nl! De producten zijn veel voordeliger maar zeker van even goede kwaliteit… mijn haar straalt en voelt super zacht aan na 1 keer gebruiken. Ik ben heel blij met mijn aankoop!
31 aug 2024
Altijd snelle levering en top service! Fijne producten aan de beste prijs 💖 Ik zou graag ook op de site kunnen lezen hoe je (los van de producten) bv. Het beste je haar wast ( hoe vaak, 2 keer shampoo, oliën enz..

Haarshop.nl helpt je verder

Haarshop.nl staat zelfs voor je klaar in het geval van vragen en steekt moeite in het beantwoorden ervan. En uit eigen ervaring weet ik dat het antwoord ook klopte en ben ik erg geholpen met het advies.