Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Producten van Lucardi zijn altijd van goede kwaliteit

Producten van Lucardi zijn altijd van goede kwaliteit. Op de website staat voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis… dat is deze keer helaas niet waargemaakt. Verder geen opmerkingen, producten goed verpakt verzonden.
31 mrt 2024

Gold plated

Ik bestel altijd de sieraden die gold plated zijn, die bevalen me heel goed en ook voor mijn huid, zodra het andere spul is, dan gaat mijn oren en mijn armen jeuken. Ik kan ook heel goed tegen goud, maar dat is te duur.
Mensen zijn er jaloers op! Deze ring is van topkwaliteit, wat het maakt dat dit de 1e ring is waar ik ooit aan heb kunnen wennen. Een mooie ringwaar ik al veel complimenten op heb gekregen, iedereen wil hem passen haha
Ik werd perfect geholpen in de winkel en zodoende kon ik mijn kleinzoon geven wat hij het liefste wil: een stoere mannenketting. Via online ging het mis maar toen ik naar de winkel ging kwam het goed. Dank je wel!
De snelle bezorging en de normale prijzen, altijd betrouwbare winkel, heel fijn. Wat er misschien beter kon is, om het product wat beter en duidelijker af te beelden zodat je de grootte duidelijk ziet en de dikte.

Vriendelijk personeel

Het was erg druk in het weekend en toch blijft het personeel vriendelijk. Mijn dochter en ik kwamen om haar eerste oorbellen te laten schieten. Ze legde alles duidelijk uit en nam de tijd voor ons dat was prettig.

Snelle bestelling, goede oorbellen

De bestelling ging heel snel. Goede korting, waardoor ik sneller iets extra's kocht. Snel geleverd in de winkel. Zeer vriendelijk te word gestaan. Heel blij met mijn oorbellen. Staan erg mooi en zitten heel fijn.
31 mrt 2024
Toen het pakketje en beetje vertraging had kreeg ik daar gelijk en mailtje over dat wat top dit cadeautje dat ik had besteld was super mooi en was voor en speciaal persoon als cadeautje echt super goeie serivice
Het sieraad (de ketting) is prachtig. De bezorging van dhl werd 2 x uitgesteld. Dat vind ik iets minder fijn. Ik ben blij dat ik voor 50 cm lengte gekozen heb. Het sieraad is fijntjes. Ik houd daarvan. (1 mm)
Zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik heb 1x iets niet goed binnen gehad en dit hebben ze zeer netjes opgelost. Ik bestel er altijd mijn sieraden. Er is 1x iets mis gegaan en dit hebben ze meteen goed opgelost.
Er zijn erg (veel) leuke aanbiedingen. Het wordt alleen niet standaard leuk verpakt. Je moet dan een doosje erbij kopen dat vind ik een beetje zonde. (€2.50)Je geeft tenslotte een kadootje niet in een zakje.

Mijn oorbel klikte niet dicht

Mijn oorbel klikte niet goed dicht, ik had ze op internet besteld. In de Winkel in mijn stad hebben ze mijn oorbel zo gratis gemaakt en als het weer zou gebeuren mag ik gewoon weer langs komen. Super service
DC
Daphne C.
Tilburg

Leuk assortiment, betaalbaar en vriendelijke service

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel in Tilburg Reeshof, winkelcentrum Heyhoef. Horloge netjes op maat gemaakt. Geattendeerd op de klantenkaart met 10% korting. Leuk assortiment voor betaalbare prijzen.
7 apr 2024

Online bestellen voor ophalen gaat makkelijk

Het is makkelijk om online te bestellen en in een winkel op te halen omdat je de winkel voorraad kan bekijken, hierdoor kan je ook inschatten wanneer je de bestelling kan ophalen en of dat optijd is of niet.
Groot assortiment, hierdoor altijd keuze. Wel erg jammer dat online aanbiedingen verschillen van de fysieke winkels, nu blij gemaakt met een prijs die in de winkel hoger leek omdat de actie alleen online was.
Ik had een armband besteld met een doosje apart erbij, maar ik vond het fijn dat er naast het bakje standaard een inpak tasje wordt geleverd. Ook word ik altijd vriendelijk geholpen in de winkel in Almere
Snelle levering, de ringen zien er uit als op de foto. Als jullie de ringen alvast in het doosje stoppen en niet los in de doos. Ik hadze bijna weg gegooid. En er zat geen factuur bij. Ook niet in de mail.
Bestellen ging goed en simpel. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Product werd goed en netjes bezorgd. Oorbellen zagen er uit zoals op de afbeelding. Helaas geen foto omdat het een kado was.
24 mrt 2024
Ringen besteld in de winkel omdat deze niet op voorraad waren. Deze waren super snel binnen met de post. Enige minpunt bij terug brengen in de winkel krijg je geld in je handen i.p.v. terug op je rekening
Super enthousiast over de sieraden die ik heb ontvangen. Ze verkleuren niet en zitten fijn om te dragen. Snelle levering en het zat in een beschermde verpakking. Leuke prijsjes. Super blij mee! Bedankt!🩷