Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.844 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Na bestelling horloge, ordernr. 5371905, allerlei emails met felicitaties, en, 3 dagen later niets meer gehoord. Na zelf te kijken in track&trace van DHL de melding "arrived in your region. Daarom maar gebeld, en pakket schijnt beschadigd te zijn, en retour gestuurd, zonder dat ik ben geinformeerd. Nu wacht ik al bijna een week op teruggave geld, terwijl ik NIET verantwoordelijk ben voor uw vervoerder, maar WEL zelf weer een bestelling moet plaatsen. Waarom verzorgt U niet gewoon een nieuwe levering, al is die dan veel te laat ?

Online aankoop

Ik had een online aankoop gedaan en wilde het terug brengen in de winkel om dat ik dacht dat het armband te klein is. Zo gezegd zo gedaan dir ook laten zien in de winkel. Niemand on de winkel zegt dan ook dat je het armband open kunt maken. Mij was of is niet duidelijk hoe ik mijn geld terug krijg. Na vragen wordt ik ook nog afgesnouwd. Heerlen doe iets aan die dame met zwarte haren. Uiteindelijk heb ik als nog mijn armband opnieuw gekocht bij een lieve dame in de winkel in Zutphen. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.
11 jul 2023

Verkeerde horlogebandje gekregen tot 2x toe.

Ik heb 2 horlogebandjes besteld met 2 verschillende motieven. Ik kreeg 2 dezelfde horlogebandjes met 2 verschillende artikelnummers. Er is 1 terug genomen in de winkel en daar hebben ze nogmaals de horlogeband die ik niet had gekregen besteld. Helaas weer de verkeerde gekregen. Ik denk dat jullie de artikelnummers niet goed op orde hebben. Bijgevoegde 1e foto is het bandje wat ik niet heb gekregen maar wel besteld, foto 2 kreeg ik ipv het 1e bandje en die had ik ook besteld maar 1 vind ik genoeg, ik heb niet 2 dezelfde nodig.
10 sep 2023

Service kan beter

Ik had een bestelling geplaatst van 4 oorbellen. Met de waarde van 140 euro. De producten waren mooi, alleen heel zielig ingepakt. De oorbellen zaten los in de verzenddoos. Waardoor de oorbellen met verzending van magazijn naar mij flink door elkaar zijn geschud waardoor ze kunnen beschadigen. Of zelfs uit de doos had kunnen vallen als er niet voorzichtig mee om was gegaan met verzenden. En dat vind ik erg jammer. Had dit even opgelost om de oorbellen in een klein zacht doosje in te pakken. Service kan dus wat beter.
20 sep 2023

Niet gehoord.

Armbandje besteld met voor en achterzijde inscriptie. Pakketje werd door DHL door de brievenbus gepropt terwijl dit niet paste. Achterzijde inscriptie ontbrak. Retourlabel ontbrak waarnaar wel werd verwezen in het retourformulier. Bij DHL moesten we daarom retourkosten, onterecht, betalen. Na diverse keren dit kenbaar gemaakt te hebben bij klantservice geen gehoor. We hadden ondanks de instructies eerst contact moeten opnemen met de klantservice terwijl er geen telefoonnummer op het formulier door ons te vinden was.
MV
Mary Jane V.
Bergen op Zoom
2 nov 2023

Niet acceptabel

Kreeg een mail dat bestelling opgehaald kon worden in de winkel. (filiaal Bergen op Zoom) Bij aankomst was er 1 medewerkster. Te lang moeten wachten om geholpen te worden. (medewerkster was gaatjes aan het schieten bij klein meisje) Toen ik aan de beurt was kon ze de bestelling niet vinden. `Of ik wel echt een mail had ontvangen? En tja, de bezorgdienst zou rond 11.00 u komen, misschien dat het daar bij zou zitten?' Omdat ik op m'n strepen bleef staan bleef ze verder zoeken... en vond de bestelling uiteindelijk...
14 aug 2023
De service valt erg tegen. Tijdje geleden 2 ketti gen besteld om in de winkel op te halen. Na 2 dagen nog geen bericht gekregen. Contact opgenomen met de klantenservice, zij zou de bestelling annuleren, geld terugstorten. Zodat ik opnieuw kon bestellen. Heb ik gedaan. Het geld werd nooit teruggestort.. Tot ik ruim een maand later bericht kreeg dat ik mijn (eerste) bestelling kon ophalen! Ben naar de winkel geweest om de bestelling op te halen en te retourneren.... Dat is gelukkig wel gelukt. Dus daarom 2 sterren.
26 jun 2023

Korting niet toe te kennen achteraf....

Op 20-6 een armband en oorbellen aangeschaft en op 21-6 kwam er een extra 20% korting actie. Contact opgenomen of ik het verschil in geld gecrediteerd kon krijgen, dit was niet mogelijk omdat ze geen creditering konden doen op een bestaande bestelling die voor een actie periode geplaatst waren. Om van de actie gebruik te kunnen maken moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en de andere terugsturen.. Dit was helaas geen optie omdat het een cadeautje was. Beetje rare gang van zaken en absoluut niet klantvriendelijk
21 okt 2023
2 Goldplated armbandjes besteld maar slechts 1 ontvangen. Klantenservice gemaild, andere armband bleek niet meer voorradig waardoor blijkbaar automatisch de order geannuleerd wordt, maar de klant daarover niet geïnformeerd wordt. Klant moet zelf actie ondernemen om te informeren wanneer bestelling gebracht gaat worden.pas op dat moment blijkt dat ik geen bestelling ga ontvangen en mijn aankoopbedrag terug gestort zal worden. Als ik zelf niet gebeld had was de annulering van de order niet opgemerkt geworden.

Slechte kwaliteit, bedroevende service

Helaas een slechte ervaring. Gouden armbandje online besteld (koord-armband). De armband is binnen twee weken al kapot. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, maar ik kan met de armband alleen bij een fysieke winkel terecht. Dat is een flink stuk rijden en brengt extra parkeerkosten met zich mee. Bizar dat je een product dat je online bestelt en dat zo snel kapot gaat (het brak eenvoudig, ik bleef nergens achter hangen) niet per post kunt retourneren. Bedroevende kwaliteit, slechte service!
20 jul 2023

slordig verpakt

Snelle levering is een groot pluspunt. Wat wel enorm storend was dat de oorbellen los in een plastic zakje in de doos waren gegooid en dat niet even de moeite is genomen om deze in het bijgeleverde doosje ter stoppen. We dachten in eerste instantie dat ze vergeten waren de oorbellen in het lucardi doosje te stoppen of dat deze er uit waren gestolen. Na het uitschudden van de de verpakkingsdoos, die zo groot was als een boek van Harry Potter, kwam er een piepklein zakje uit vallen met de twee oorbellen.
29 mei 2023
Eerste levering trouwringen was maat dame op babyniveau. Foutje Lucardi. Moesten 70 km reizen want kon alleen door vestiging waar besteld was opgelost worden. Ter plekke goed opgelost. Weer 4 weken gewacht en toen door DHL in hal appartementencomplex geflikkerd. Kinderen waren er mee aan het overgooien toen ik per toeval vroeg van wie dat pakketje was. Bleek voor mijn partner te zijn. Issue DHL kan Lucardi niet verweten worden. Onachtzaamheid en geen gevoel voor beleving trouwringen wel. Slechte zaak.
Graag geen loze beloftes doen ! Heb nog duidelijk contact gehad of het op tijd kwam het zou op tijd zijn. dHL is niet op tijd gekomen heb tussen de tijd zitten wachten die ze opgaven en nog zeker 2uur er na thuis geweest maar geen dhl die is pas laat gekomen en ook niet bij de buren afgegeven . Nu kwam het pas ipv vrijdag ook nog op een andere ophaal locatie aan hadden jullie het op tijd verzonden, en had dhl dan een fout gemaakt had ik het nog op tijd binnen gehad nu zat ik zonder Sinterklaas kado !
26 jul 2023
I bought a wedding ring to replace mine that I've lost (also bought in Luccardi) and they made a wrong engraving and also the size of the letters was enormous. I wanted it ASAP cause I had to travel so that made everything to be delayed 2 weeks. Then when the ring was ready I tried to engrave it but there wasn't anyone in the store to do it, so they sent me to another branch in the center without verifying if there were someone to do it so I had to travel also with my wedding ring without engraving.
MV
Marja v.
Goudswaard

Winkel Oud Beijerland

Had bij een only online actie een armbandje besteld. Dit was te groot en daarom naar Lucardi in Oud Beijerland gegaan om een kleinere maat te passen. In de winkel uitgelegd waarom ik kwam passen ( ik had het pakje bij mij) en daarna naar huis, waar ik een kleinere maat wilde bestellen. Op de site gekeken hoe te retourneren en toen bleek dat dat in de winkel kan en dat je ook in de winkel kan ruilen. Heel vervelend, dat mij dat niet is verteld toen ik die zaterdag in de winkel was. Slechte service.
25 dec 2023
Armband brak meteen bij het omdoen in de winkel. Ik wacht al sinds 23 november op mijn bestelling en kon het nu eindelijk ophalen)15 december. Armband zag er prima uit maar bij het omdoen ging hij meteen stuk. De verkoopster was vriendelijk en bood aan om hem te repareren, echter gaat het om een rosegoud vergulde armband en zou ik zilver gaan zien bij de oogjes. Het duurt ook nog eens 3/4 weken. Dus nog langer wachten. Ik hoop dat het eindresultaat toch mooi is en dat de armband nu wel stevig is.
23 jun 2023

Slechte service

Ketting als kado gegeven maar deze was te kort. Kon niet ruilen voor 10 cm groter ivm maatwerk hanger. Er zit toch geen maatwerk op de ketting?! Waardeloos! Het kopen van een verlengstuk was de aangeboden oplossing volgens Lucardi, inclusief linkje naar de webshop. Nu is het zo dat ze die niet in de kleur rose hebben. Goede oplossing Lucardi... Echter heeft een andere juwelier een fijne oplossing met mij gevonden. Ik koop in het vervolg NIET bij Lucardi. Dit is namelijk niet de eerste keer...

Kapot product gekregen

Ik heb 9 bedels voor bedelarmband gekocht van Lucardi merk. Één ervan is kapot aangekomen (zie foto. Er hoort en lette M eraan te hangen) en twee ervan zijn binnen een paar uur dragen kapot gegaan. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en daarna terug vragen. Of ik moest naar de filiaal. In de filiaal bleek dat de kapotte bedel alleen online wordt verkocht. Gedoe voor de klant terwijl het probleem van Lucardi komt. Teleurstelling bij pakjesavond.
7 jan 2024

afspraken niet nakomen

wij hadden op donderdagmiddag in de week voor de kerstdagen een ring besteld in de winkel met de toezegging van de verkoopster dat de ring op vrij/zat in de winkel zou zijn dus dat was mooi want het was een cadeau voor de kerstdagen. Maar tot grote ergernis konden de ring pas een week later ophalen in de winkel terwijl Lucardi adverteert met vandaag besteld morgen in huis dus mooi niet. Dan haal je een week later de ring op en er kon nog geen sorry vanaf vanwege de te late bezorging.
17 dec 2023
Heb 2ringen besteld een met dagen er in en namen er op gegraveerd heb er 4 weken op gewacht het is bedoeld als kerst kado om m’n vriendin ten huwelijk te vragen nu 4 weken laten en een week voor kerst komen ze binnen ma zijn ze de datum vergeten er in te graveren en als oplossing geven ze dan dat je m terug mag sturen en er weer 4 weken op moet wachten ma dat dat nooit meer gaat lukken voor kerst mocht je dat niet willen storten ze 20% terug dus gewoon waardeloos en het moment verpest