Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.667 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

De opgestuurde oorbellen waren helaas kapot. Mijn dochter was erg teleurgesteld. Ik kon ze of terug sturen en opnieuw bestellen of ruilen in de winkel. Toch maar gekozen voor naar de winkel gaan. Was wel bijna een half uur rijden… Daar werden ze meteen omgeruild.
19 nov 2023

Wat een grote teleurstelling!

Voor mijn dochter dit juweel gekocht. Een ketting met daarin een foto van haar recent overleden opa. De ketting is zo kort dat ze er zelf niet eens in kan kijken. Het slotje is al gelijk kapot en de kleur goud is nog nepper dan nep. En dat voor €89. Echt schandalig

Ringen online bestellen…

De ringmaat blijft lastig te meten op afstand. Helaas daardoor 2 ringen die niet om de juiste vinger passen. Ze passen wel om de wijsvinger en ze is er blij mee, dus heb ze daarom maar beide gegeven 😊. Volgende keer maar naar de winkel. Helaas geen foto's gemaakt.
25 dec 2023

Maat tabel klopt voor geen meter

2 ringen besteld met behulp van het maat tabel, beide waren veel te groot voor mijn duim terwijl ze zouden moeten passen om mijn ringvingers. Klopt dus niets van het maat tabel. Beide ringen waren gegraveerd dus ik kan ze nu beide weggooien. Zonde van mijn geld
Had een rose horloge besteld en kreeg een witte . Ook totaal geen communicatie geweest hierover. In de winkel wilde ik ruilen maar gaf heel veel problemen . Had het horloge met korting gekocht maar moest nu de normale prijs betalen terwijl het jullie fout was
AM
An M.
CAPELLE AAN DEN IJSSEL

had ring besteld maar nooit gekregen

had ring besteld ,zou de andere dag worden bezorgd,,, was een cadeau,,,, na een week gebeld ,was het pakje retour gestuurd wegens een fout label!!!! kon ook niet meer naar mij terug gestuurd worden.... belachelijk en een desillusie voor mijn vriend en mij,,,
5 nov 2023
Heb een armband gekocht van 599 euro en betaald en volgende dag was deze 20% goedkoper daarna klantenservice gebeld en i.p.v. 150 euro terug eerst armband terug sturen en daarna opnieuw kopen. Heb ik niet gedaan dus 150 teveel betaald was nl voor verjaardag
20 sep 2023

Ringmaat niet correct in wi kel of online

We hadden een ring besteld maat 15 via de winkel en thuis laten bezorgen, helaas kregen we een 15,5. Blijkt nu dat het op de website niet goed staat en maat 15 dus niet bestaat, helaas was dit niet de eerste keer, dus verbeter de website en weet wat je hebt.
13 sep 2023
Al een paar keer wat besteld en ben heel tevreden met lucardi zelf alleen de bezorging van dhl is ronduit dramatisch. Drie keer besteld en 3 keer bij de verkeerde bezorgd. Misschien een andere vervoerder zouden heel erg helpen om een hoger cijfer te hebben.
Snelle levering. Alleen horloge loopt al bij aankomst, maar staat niet op de juiste tijd ( dan zou het een check voor verzending kunnen zijn ). Is bij iedere bestelling van een horloge gebeurd. En batterij is daarom na aankoop al vaak binnen het jaar leeg.
3 sep 2023

Alles zag er goed uit, maar pasten niet.

Alles zag er goed uit, maar de doos was beschadigd bij aankomst. De ringen pasten niet, had thuis opgemeten zoals aangegeven op de site. Ze waren alsnog veel te groot voor mij en mijn partner. Ik zou aanraden om in de winkel eerst te passen en dan te halen.
25 nov 2023

Snelle levering. Maar!!!!

Snelle levering. Alleen jammer als je een cadeau doosje er bij besteld is het een beetje jammer dat het sierraad er dan niet ingestopt wordt. Beetje jammer en daar betaal je dan extra voor. Dus zou wel leuk zijn als dit vanuit jullie al gedaan zou worden.
12 aug 2023
Jammer dat er maar voor €50,00 aan vvv bonnen verzilverd kan worden. Jammer dat het armbandje bij levering een knoopje in het kettinkje had en ik daarvoor naar se winkel moet om te ruilen. Dit kan niet online helaas. Datcwordtcwel gesuggereerd op de site…
1 jan 2024
Ik krijg de verkeerde bestelling, vervolgens wil ik deze retourneren en krijg ik maar geen qr code. Ik stuur een mail en hier wordt vervolgens niet op gereageerd. Zit nog steeds thuis met de verkeerde bestelling en wacht maar af. Ik vind het onacceptabel.
15 okt 2023

Maar 1 ring op tijd!

De ring van mijn man is prachtig, mijn ring is er nog steeds niet! Geen fout van de verkoopster, hij was gewoon niet gemaakt. Echt triest op onze mooiste dag. Wel excuus van de verkoopster, die er ook niets aan kon doen maar niet van Lucardi. Schandalig!
De afbeelding van de oorbel kwam niet overeen met de werkelijkheid. Het ringetje ervan was van lage kwaliteit en ontzettend klein. Dit zou niet passen bij een volwassenen. De service in de winkel was daarna wel goed, ik heb een andere set kunnen kopen.
17 mei 2023

Kwaliteit gegraveerd armbandje

De kwaliteit van het armbandje wat ik heb besteld voor moederdag is erg slecht. Na 3 dagen zitten er al heel erg veel krassen op zonder er iets raars mee te doen. Het whatsapp nummer van Lucardi blijft ongehoord. Erg jammer dit. En vooral voor het geld.
8 jul 2023
Bestellen en bezorgen gaat goed. Maar zelfs voor een ketting van een paar honderd euro krijg je een pakketje met daarin een plastic zakje met de ketting, een kartonnen zakje en een kartonnen doosje Voor een cadeautje heeft het totaal geen uitstraling.
26 jun 2023

Prijswijziging

Ketting gekocht om 23.20 met 10% korting. Waren nog 2 kettingen. Volgende dag om 9.30 uur is de ketting ineens afgeprijsd met 20%, . Voelt niet fijn. Ketting gekocht voor nichtje. Valt in smaak. Kwam wel in knoop binnen. Maar mooie ketting
Website is goed en overzichtelijk en voor iedereen zit er wel iets tussen. Helaas is de levertijd niet altijd zoals beloofd op de website. Ook als iets toch niet kan worden geleverd,en je geld terug krijgt gebeurt dit helaas niet binnen korte tijd.