ShoeStories- Logo - Beoordelingen

ShoeStories

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Ik wilde een bestelling doen van meerdere paar schoenen waarvan de laatste maten nog beschikbaar waren. Om van daaruit mijn voorkeur te gaan aankopen. Echter wilde ik graag bij de pasbeurt van mijn trouwjurk de schoen zien om te beslissen wat het mooist zou zijn. Deze stond pas 3 weken later gepland. Het retourbeleid staat op twee weken. Daarom gebeld om te kijken of dit verlengt kon worden, zodat ik later ook niet misgreep op mijn maat. Hierin werd ik netjes en vriendelijk te woord gestaan en geholpen en is het retour termijn aangepast.

5 aug 2023
Prachtige voorraad en uiteindelijk ben ik geslaagd in het vinden van de juiste schoenen. Echter, gingen er meerdere zaken mis. Ten eerste kreeg ik geen bevestiging van de bezorging van de schoenen op het afhaalpunt. Ik heb meerdere keren op de pof naar die winkel moeten gaan en uiteindelijk lagen ze er. Van de 4 paar die ik bestelde heb ik er één gehouden en 3 stuur ik terug. Echter, op de bijgeleverde bon stonden 5 paar schoenen. Erg slordig, want omdat ik er 3 paar terugstuur, lijkt het alsof ik 2 paar houd, wat niet zo is. Eenmaal teruggestuurd, leek de winkel mijn informatie om te draaien. Dus ipv 1 paar houden en 3 paar terug, kreeg ik een factuur alsof ik er 1 terugstuurde en 3 hield. Erg raar, want je ziet toch in de doos wat er in zit? DIt hebben ze gecorrigeerd, maar dat duurde erg lang. Al die tijd waren ze telefonisch niet bereikbaar en op de mails krijg je half-half antwoord. Normaliter ben je dan klaar met zo'n zaak, maar omdat ik voor dat ene paar geslaagd ben, toch nog 2 sterren.
JA
Johan A.
Eindhoven

Beoordelingen voor ShoeStories

Ik wilde een bestelling doen van bruidsschoenen.

Fijne trouwschoenen

Had bruidsschoenen besteld in maat 37,5. Helaas niet leverbaar. Goede communicatie hierover, meteen creditnota gekregen. Op vraag of maat 38 wel beschikbaaf was heel snel antwoord gekregen. Nieuwe maat besteld en met 2 dagen thuis ontvangen. Mooie schoenen, zitten fijn. Goede prijs/kwaliteitverhouding
18 apr 2024

Prachtige betaalbare schoenen!

Snelle reactie bij vragen, en behulpzame antwoorden. Mooie schoenen, groot assortiment en betaalbaar! Wat beter kan: gratis retourneren!
Alles goed geregeld! Snel, overzichtelijk en volgens afspraak
JR
Prima product goede service
19 apr 2024

Goede prijs voor bruidsschoenen

Snelle verzending en levering, klantenservice neemt contact op als iets niet in je maat is. Helaas weinig schoenen in mijn maat beschikbaar. Maar mooie prijs voor de schoenen!
Trouwschoenen waren in de aanbieding. Zeer tevreden over de prijs als schoenen.
Snelle levering & eenvoudig retourneren
JD
Jacqueline d.
Stampersgat
Vlotte verzending en keurig ingepakt
30 mrt 2024
CG
C G.
Lisse
Schoenen die op de website staan op voorraad en die je bestelt blijken niet op voorraad te zijn maar de site wordt ook niet aangepast. Ik kon ze nog steeds bestellen. Pas je website dan aan.
Dat de bestelling zo snel werd geleverd. En dat je makkelijk retour kunt sturen.
Product voldoet aan verwachting en snel geleverd
Duidelijkheid over het product, snelle levering
18 feb 2024
Ik heb prachtige bruidsschoenen ontvangen
Goede kwaliteit voor een mooie prijs