witt-international.nl

Wolfgang Jess (Vors.), Jürgen Angstmann, Stefanie Zühlke-Schmidt

Beoordelingen voor witt-international.nl

4.34 / 5.00

1.265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over witt-international.nl

Broek niet perfect.Over de rest zeer tevreden.

alles is goed gelopen. producten goed kwaliteit.

Het was erg vlug binnen en alles was goed en netjes verpakt.

Snelle levering na bestelling super.

nvt

geod

zeer te

producten komen overeen met de beschrijving, snelle verzending.

Prima levering .

Vlotte nette levering

veel te laat geleverd

1 week geleden
Bij ieder bestelling moet € 5,50 betaald worden als verzend kosten. Ook als je een bestelling hebt van meer dan € 200,-. Dit vind ik een slechte service.

1 week geleden
Alles is oke bij de Witt, Jammer dat we af en toe iets terug moeten sturen, maar over het algemeen zijn we zeer tevreden.

De laatste keer zaten er twee blouses in maar drie op de factuur, intussen terug gestuurd, wacht het maar af.

1 week geleden
Goed tevreden en goede service

Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Leduc, Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Lange levertijd

Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Koolen, Ik heb het voor u nagekeken, helaas komt dit door de drukte van de feestdagen en de jaarwisseling. Normaal gesproken kunt u uw bestelling (indien de artikelen voorradig zijn) met ongeveer een week verwachten. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
1 week geleden
Nog altijd heel tevreden.

Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Lemmens, Leuk om te horen dat u na al die jaren nog steeds een tevreden klant van ons bent. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
1 week geleden
Heel correct door PostNl afgeleverd. Keurig verpakt op hanger in plastic, super. Kwaliteit van de goederen voldeed meer dan goed aan de verwachtingen. Helemaal blij dat ik een mantel heb gevonden die aan alle voorwaarden voldeed. en dat is voor mij een hele klus. dank je wel Witt

Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Klip, Blij om te vernemen dat de zwarte mantel u zo goed bevalt. Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Prima kwaliteit en leuke prijs

1 week geleden
Beste mevrouw Bink, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag bedanken wij u voor deze uiterst positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Natasja Volders Klantenservice Witt-International
2 weken geleden
Goede kwaliteits-prijsverhouding

1 week geleden
Beste mevrouw Vermeulen, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag bedanken wij u voor deze uiterst positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Natasja Volders Klantenservice Witt-International