witt-international.nlBeoordelingen

Wolfgang Jess (Vors.), Jürgen Angstmann, Stefanie Zühlke-Schmidt

Beoordelingen voor witt-international.nl

4.26/5.00

1.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over witt-international.nl

Levering in 3 etappes, laatste 2,5 mnd na bestelling geleverd .
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Nieuwenhuis, Dit is geen kwestie van niet willen leveren maar helaas zijn wij voor wat levering betreft van artikelen die niet voorradig zijn ook afhankelijk van derden. In ieder geval onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
zomer spullen besteld .3 van de 5 binnen 3 weken. er werd voor 1 zomerbroek gezegd eind september. juni besteld . nog een broek was er ook niet en zou eind augustus komen. toen wij in juli op vakantie warren kreeg ik bericht vrij kort achter elkaar dat ze in aantocht waren. je kunt er niet veel van op aan. Sorry
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Willems, Helaas kunnen wij alleen garanties geven voor artikelen die op voorraad zijn daar wij wat betreft de levering van artikelen die niet op voorraad zijn ook afhankelijk zijn van derden. Bedankt voor uw beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Heb in juni een broek besteld en heb deze nog steeds niet ontvangen, telkens wordt de levering uitgesteld. Ben benieuwd of ik deze ooit nog ga krijgen. Straks is de zomer voorbij en dan hoeft het niet meer.
 Antwoord van witt-international.nl
Beste mevrouw de Groot, Graag verzoeken wij u om kontakt op te nemen met de klantenservice om de levering te besprekenen na te kijken. Graag willen wij u bedanken voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Natasja Wolfs Klantenservice Witt-International
Goede maat en goede kleuren cijfe 8
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw van der Meij-Schellevis, Blij om te vernemen dat de 7/8-broek naar wens is. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
niet nodig
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte heer Wesseling, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
De levering van de artikelen heeft te lang geduurd, ruim een maand. De artikelen die ik besteld heb zijn goed.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Reinders, Blij om te vernemen dat de artikelen naar wens zijn. Onze verontschulding voor de vertraging en het ongemak. Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw tijd. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice WItt-International
De broek kwam pas weken later binnen. De kwaliteit moet nog blijken, maar de eerste indruk was dat ik het nogal flodderig vond.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw de Jonge-van Genne, Mocht het artikel niet naar wens zijn, kunt u deze kostenloos aan ons retourneren. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en uw tijd. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Levertijd erg lang, maar dat zal mede door de Coronatijd komen.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Jacobs, Onze excuses voor de vertraging en het ongemak en hartelijk dank voor uw beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Niet alles gekregen extra voer van 3kg zat er niet bij en was niet te leveren
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw van Dijk, Ik heb geen idee wat voor een voer u bedoeld, WITT-international verkoopt zover ik weet geen "voer", dit is een kledingwinkel. Wellicht dat u een bestelling bij een andere winkel bedoeld? In ieder geval toch bedankt voor uw beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Op 20-05-2020 een bestelling geplaatst - ordernr. 20141079293. Onlangs bericht ontvangen dat de levering pas medio augustus zal zijn.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Schram, Spijt me om te moeten vernemen dat de levertijd indicatie van het door u besteld artikel is verschoven door de leverancier. Helaas kunnen wij alleen garanties geven met betrekking tot artikelen die op voorraad zijn. Uiteraard krijgt u het artikel direkt toegezonden zodra het binnen komt. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
snelle levering, alles past goed
 Antwoord van witt-international.nl
Beste mevrouw Jongsma, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag bedanken wij u voor deze positieve beoordeling en de tijd en moeite die u ervoor genomen heeft. Met vriendelijke groet, Natasja Volders Klantenservice Witt-International
Na bijna 6 weken wachten heb ik de bestelling geannuleerd.
 Antwoord van witt-international.nl
Beste meneer Visscher, Het spijt ons te horen dat de levertijd langer uitviel. Onze excuses voor het ongemak. Natasja Volders Klantenservice Witt-International
Bestelling gedaan nooit iets ontvangen
 Antwoord van witt-international.nl
Beste mevrouw Staal, Het spijt ons te horen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Graag verzoeken wij u om kontakt op te nemen met de klantenservice om het na te kunnen kijken. Natasja Volders Klantenservice Witt-International
Duurt lang, En nog niet alles gekregen.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw de Ruijter, Helaas zijn een aantal van de door u bestelde artikelen niet op voorraad, en stond de geselecteerde levermethode van uw bestelling op "complete levering". Uiteraard krijgt u de overige artikelen direkt nagezonden zodra ze binnen zijn. Bedankt voor uw beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilber Klantenservice Witt-International
Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Verhoeven, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
ben zeer tevreden over Witt, de telefonistes zijn erg aardig,bestelling gaat redelijk vlug en je kunt zien wanneer alles geleverd word
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Jansen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Ik vond de materialen tegen vallen en de maat aan de grote kant.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Kalsbeek, Spijt me om te moeten vernemen dat het materiaal u tegenvalt. Onze maatvoering valt inderdaad meestal iets ruimer uit in verband met Duitse maatvoering. Bedankt voor uw beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
lange levertijd en afhandeling financiën.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Duuren, Normaal gesproken is onze levertijd (indien alle artikelen op voorraad zijn) ongeveer een week, door de huidige situatie kan het helaas zijn dat het allemaal iets langer duurt. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
duurt te lang zonder er iets over te horen. Informatie over de verzending duurt lang en verwarrend
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw Langendonck, Excuses voor de onstane verwarring en onduidelijkheid. Bedankt voor uw beoordeling en uw tijd. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International
Levering niet goed! Veel niet leverbaar.
 Antwoord van witt-international.nl
Geachte mevrouw van Dijk-Zondag, Spijt me om te moeten vernemen dat de levering tegenviel. Bedankt voor uw positieve beoordeling ondanks deze tegenvaller. Met vriendelijke groet, Patrick Wilbers Klantenservice Witt-International