Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.999 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.855 beoordelingen in totaal

7 dec 2023
Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

item was stuk

Helaas was de item stuk dus moest ik het terugbrengen. Gelukkig had de winkel eentje dus hoefde dat niet via de post.
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat het verkregen item stuk was. Fijn dat je het zo snel hebt kunnen omruilen.

Snel af te halen

Fijn dat de bestelling binnen een uur klaar stond voor afhalen. We hadden het speelgoed in een mum van tijd thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze goede review. Fijn dat je het zo snel kon ophalen.
23 mei 2024

Goed geholpen

Ik had een vraag en kreeg hierop zeer snel een reactie van de klantenservice waarmee ik goed was geholpen.
27 mei 2024
Bedankt voor deze goede review. Dit vind de Klantenservice erg fijn om te horen.

Scherpe prijzen maar bijna altijd schade

Scherpe prijzen, veel aanbod. Maar man man man…bijna altijd schade bij levering aan zowel dood als inhoud
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de artikelen binnen komen bij levering. De klacht nemen wij mee naar DHL.

Beloofd binnen een uur, maar binnen 10 minuten op te halen.

Na het bestellen binnen 10 minuten een bevestiging dat ik bij Intertoys Tiel mijn bestelling kon ophalen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Dit is het level service die wij graag proberen te bieden. Veel plezier met de bestelling.

Niet zoals vermeld binnen uur ophalen

Bij de site staat binnen een uur klaar, was op voorraad volgens de site en kon pas een dag later afhalen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit zal nader onderzocht gaan worden zodat dit opgelost c.q. verbeterd kan worden, excuses voor dit ongemak.
Een duidelijker antwoord op mijn vragen. antwoord dat ik kreeg van u was anders dan de werkelijkheid.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Kunt u nog aangeven welk antwoord anders was dan de werkelijkheid? Hier willen wij graag van leren ter verbetering.
Snel bezorgd, niks beschadigd. Het was LEGO dus was goed te zien dat de doos niet open was geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Alles op tijd gekregen. Het is de eerste keer dat ik hier wat besteld heb en het was prima inorde
Antwoord van Intertoys.nl
Zo hebben wij het graag. Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Kids waren erg blij met de digi birds. Zeer snelle levering. We jammer dat 1 van de 2 stuk is.
Antwoord van Intertoys.nl
Kinderen blij, Intertoys blij. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen. Tot de volgrende keer!
3 jun 2024
De pakket was niet ingepakt, het was een kado. Pakket was beetje beschadigd, niet goed geplakt.
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
24 mei 2024

Snelle levering & Knipoog duurzaamheid

Snelle levering, goede service en de doos is herbruikt (het kwam in een "smoothiemixer"-doos).
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Dit wordt zeer gewaardeerd.
6 jun 2024
Goede aanbiedingen en goede verzending! Jammer dat sommige artikelen niet beschikbaar waren.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het spijt me te horen dat sommige artikelen niet beschikbaar waren. We doen ons best om een breed assortiment beschikbaar te houden voor onze klanten. Dit wordt met de hand bijgehouden. Bedankt voor de feedback wij nemen hem uiteraard mee. Veel plezier met jouw aankoop.
De grote keus aan speelgoed. In de winkel is er weinig aan spelletjes voor kleine kinderen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! De feedback nemen wij uiteraard mee.
Snelle service. Het bestellen ging goed. Goede informatie. En het was snel bij ons thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat het zo snel thuis is bezorgd. Veel plezier ermee.
RV
rebecca V.
leeuwarden
6 jun 2024
Heerlijke website Mooie aanbieding Meerdere betaal mogelijkheden Zeer snelle levering 😀
Antwoord van Intertoys.nl
Wat een fijne review. Bedankt hiervoor!
8 jun 2024
Simpel online een bestelling met gemak te plaatsen. Bestelling ligt ook snel klaar.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat het pakket snel klaar lag. Veel plezier mee.
28 mei 2024
Het cadeau was goed stevig verpakt en werd normaal vlot geleverd (enkele werkdagen).
29 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Wordt zeer gewaardeerd.
27 mei 2024
Super watertafel tegen de beste prijs. Nergens op internet goedkoper gevonden.
28 mei 2024
Bedankt voor deze hele fijne review. Dit wordt zeer gewaardeerd.
Donderdag besteld en vrijdag in huis in zeer goede staat, het kan niet beter
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback!