bamled.nl- Logo - Beoordelingen

bamled.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mrt 2022
bamled.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
na dat ik besteld had heb ik een aantal reviews gelezen. Ik snap de slechte reviews over de communicatie niet! Ik werd super goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al in huis. Ik had 5x de draadloze wandlamp besteld en 1 keer met draad. Achteraf had ik de lamp met draad niet meer nodig. Deze retour gestuurd en na 3 dagen had ik het geld weer op de rekening. Super goede service 100 punten!

Ruim een week geleden een lamp besteld. Er staat op de website dat ze binnen 2 a 3 werkdagen verzenden. Mails gestuurd, eenmalig antwoord gekregen met de vraag wat het ordernummer was, daarna geen reactie meer vernomen!

Beoordelingen voor bamled.nl

29 jun 2023
27 jun 2023
26 jun 2023
24 jun 2023
27 apr 2023
26 apr 2023

Lamp niet binnen en geen reactie!

5 okt 2023
Ik heb 2 lampen besteld. En betaald. Maar ik heb er maar 1 geleverd gekregen. En ik krijg totaal geen respons op mijn mails. Waardeloos bedrijf!
Vorige week bestelling geplaatst, maar nog niets gehoord. Mail gestuurd, en nog geen reactie. Telefoonnummer werkt niet.
4 sep 2023

Slechte communicatie

Prijs/kwaliteit van de lamp was totaal niet in verhouding. De plukken hingen al los aan de lamp toen ik hem uit de doos haalde. Vervolgens een retourformulier opgevraagd, waar ik bijna anderhalve week op heb moeten wachten. Dan ook nog €9 moeten betalen aan retourkosten en vervolgens geen ontvangstbevestiging o.i.d. ontvangen. Na elf dagen nog geen geld terug gekregen of een bevestiging dat de terugbetaling is ingepland. Erg slechte manier van communiceren. Ik zal hier niet snel nog iets bestellen.
9 jun 2023

Te laat geleverd en geen geld terug voor niet geleverd le lamp

Bestelling kwam niet en wordt pas naar een herinnerings mail van mij gestuurd, deel van de bestelling was niet leverbaar, prima, maar ik heb het geld nog steeds niet terug. Dus weer een herinnering gestuurd
16 nov 2023
Ik heb een lamp besteld op 21-10. Het is vandaag 16-11 en heb nog steeds me lamp niet gekegen . Je krijgt alleen contact via WhatsApp. Bamled gaf aan op 4 november dat de bestelling vertraagt is en dat het volgende week er zal zijn . Tot heden niks ontvangen of gehoort . Vandaag 16-11 weer een whatapp gestuurd . Ik wil gewoon graag weten waar me lamp blijft .
Antwoord van bamled.nl
Bedankt voor uw feedback Helaas hebben de lampen meer vertraging dan we verwacht hadden. Onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Bamled
21 nov 2023
12 november een bestelling geplaatst en betaald. Ma 6 dagen Contact via WhatsApp...ze zouden er achteraan gaan en ik zou die zelfde dag wat horen. Geen reactie Dag later weer bericht gestuurd. Helaas geen reactie Het is nu 21 november er nog steeds niks ontvangen. Baal uiteraard als een stekker😔
Antwoord van bamled.nl
25 nov 2023
Onze excuses dat deze lamp vertraging heeft opgelopen. Het komt natuurlijk zeker goed.
HZ
H Z.
Wildervank
Producten snel.geleverd, maar 2 lampen waren na een aantal dagen al stuk. Mail gestuurd, maar na 3 dagen nog geen reactie. Nog maar een mail gestuurd. Dat we de bestelling willen retourneren en ons geld terug willen. Hopelijk krijgen we nu snel een antwoord.