ByJohn.NL- Logo - Beoordelingen

ByJohn.NL

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden836 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
ByJohn.NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een opmerking gemaakt had over de (oude) geur van bodylotion, kreeg ik een nieuwe andere geur bodylotion toegestuurd! Hoe geweldig is het dat er begrip voor was en ik gewoon een pakketje kreeg met zelfs een monstertje van heerlijke dagcrème en een parfummetje…..Super hoe op mijn reactie gereageerd was. Alles ruikt HEERLIJK en ik kom beslist terug op ook de toegestuurde monstertjes!
IS
Ineke S.
Egmond aan Zee

4 mei 2023
Hatte um Unterstützung gebeten, da das Paket verschwunden war. Es wurde nicht mal auf meine E Mail geantwortet. Sehr schade, Versand an sich war sehr schnell und tolle Ware.

Beoordelingen voor ByJohn.NL

IS
Ineke S.
Egmond aan Zee

Geweldige aardige service! Dank je wel.

Antwoord van ByJohn.NL
Wat goed en fijn te horen dat we het zo naar volle tevredenheid hebben kunnen oplossen. Graag tot ziens. Groetjes John
Altijd hele goede service, lief kaartje bij de bestelling en super aardige mensen in de winkel!
Beste Ellen, Dank voor deze leuke en lieve reactie. Groetjes John
Fijne producten besteld en het pakket was weer met zorg en extra's ingepakt. Heel fijn!
Antwoord van ByJohn.NL
Wat fijn en goed te horen dat u zo enthousiast bent, dank u wel. Groetjes John
MV
Marly V.
Helmond

Kwaliteit !

Er wordt geleverd wat beloofd wordt en dan bedoel ik voornamelijk kwaliteit
14 jan 2024
Dank voor deze mooie beoordeling en reactie, zijn we heel blij mee!
Was prima goed verzorgd pakketje En snel.
Antwoord van ByJohn.NL
Wat goed en fijn te horen dank u wel! Groetjes John
RV
Ron v.
Leiden
Persoonlijke aandacht
Graag gedaan, hier staan we ook met meer dan 100% voor. Groetjes, John
Uitstekende service
Antwoord van ByJohn.NL
Dank u wel en heel graag gedaan!
Antwoord van ByJohn.NL
Dank en wat fijn te horen.
26 dec 2023
Dat deze parfum zeer lang z,n optimale geur blijft afgeven. En er mensen/klanten in onze winkel in de 1e instantie dachten dat dit bebruikt was door een van onze medewerkers die had ook een nieuw luchtje op. Die gaf dus aan t,ja pas een nieuw luchtje op. Nee zei de klant ik bedoel dat andere luchtje wat ik dus had opgedaan. Geweldig, wat een hilarisch moment en een teleurgestelde medewerker.
Antwoord van ByJohn.NL
Wat een grappig verhaal en een mooi compliment voor de goede keuze van de Atelier des Ors Nude Veritas Eau de Parfum. 👍
JT
Jan T.
Volendam

By John is goed bezig….

Tot op heden meer dan tevreden over John. Verassend, afwisselend en hoge kwaliteit. Finishing touch bij de manier van verpakken en door t jaar heen leuke acties en vooral leuk om te geven.
2 nov 2023
Wat een leuke en tevreden reactie, dank u wel! Groetjes, John
19 sep 2023
Telefonisch contact gehad. Er werd deskundig advies gegeven. Het was een zeer aardig gesp k met een dame. De parfum werd bezorgd in een mooie cadeauverpakking inclusief testflocans.
22 sep 2023
Dank voor uw reactie en beoordeling.
2 jun 2023
Naast de goed te volgen en snelle levering is het netjes verpakt. En nog belangrijker...de produkten die ik tot nu toe heb besteld is geen woord over gelogen. Kortom perfect.
23 jun 2023
Wat een mooie reactie en prachtig compliment, hartelijk dank!
10 aug 2023
Hele fijne 'heldere' site en snel bezorgd. Zat een hele leuke korting op de Molecule Ecentric 2 vandaar dat ik hem hier heb gekocht. Ik zal wss vaker wat gaan kopen.
14 aug 2023
Hartelijk dank voor deze fijne reactie en beoordeling!
16 mei 2023
De bestelling was prima afgehandeld, en heel leuk verpakt plus heerlijke geurtjes erbij cadeau en nog een leuke kaart. Kortom fantastisch. Groeten Willy Henkes.
16 mei 2023
Dank je wel Willy, en wat leuk te horen dat je zo enthousiast bent. Groetjes, John
HR
Hedy R.
Den Haag
21 okt 2023

Super blij en tevreden met mijn aankopen en snelle levering.

Tot nu toe ben ik uiterst tevreden over mijn aankopen van parfum, gezichtscrème tot een bijzondere lipstick. Heb de verleiding niet kunnen weerstaan!
26 okt 2023
Wat een leuke reactie en fijn te horen dat u zo tevreden bent met uw aankopen. Veel plezier en misschien tot gauw! Liefs, John
20 aug 2023

With love

John denkt mee en weet ook precies wat bij je past. Hij heeft kennis en ervaring en dat gebruikt hij op een hele fijne manier om je te adviseren.
24 aug 2023
Wat en mooi compliment Maria, wordt er bijna verlegen van dank je wel. Groetjes John

Arlen crème

Goede uitleg over de Arlen crème die overigens heerlijk is. Mijn huid ziet er mooi mee uit. Belofte om terug te bellen worden keurig nagekomen.
23 jun 2023
Wat goed en fijn te horen dat de Arlen crème u zo goed bevalt.
7 jul 2023
By John is het altijd fantastisch winkelen zowel in de winkel als online! Heerlijk al die aandacht en zoveel kennis! John is een topper!
8 jul 2023
Dank u wel voor dit super mooie compliment!
12 jul 2023

Snelle levering.

Hai, De bestelling was snel geleverd. En ook mooi ingepakt. Goeie service. Ik ben zeer blij met mijn handcreme, ruikt heerlijk.
20 jul 2023
Graag gedaan en dank voor deze leuke reactie en complimenten.
Werd netjes in pakket afgeleverd alleen jammer dat de bezorger het voor de deur had gezet maar gelukkig is het goed gekomen
Antwoord van ByJohn.NL
Fijn te horen dat u het pakket in goede staat ontvangen heeft, helaas blijft PostNL niet altijd correct zijn werk te doen, excuses hiervoor.