ByJohn.NL- Logo - Beoordelingen

ByJohn.NL

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden836 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
ByJohn.NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een opmerking gemaakt had over de (oude) geur van bodylotion, kreeg ik een nieuwe andere geur bodylotion toegestuurd! Hoe geweldig is het dat er begrip voor was en ik gewoon een pakketje kreeg met zelfs een monstertje van heerlijke dagcrème en een parfummetje…..Super hoe op mijn reactie gereageerd was. Alles ruikt HEERLIJK en ik kom beslist terug op ook de toegestuurde monstertjes!
IS
Ineke S.
Egmond aan Zee

4 mei 2023
Hatte um Unterstützung gebeten, da das Paket verschwunden war. Es wurde nicht mal auf meine E Mail geantwortet. Sehr schade, Versand an sich war sehr schnell und tolle Ware.

Beoordelingen voor ByJohn.NL

HR
Hedy R.
Den Haag
24 sep 2023
Alles. Bijzondere producten en het laatste nieuws op het gebied van huidverzorging! Niet te vergeten de goddelijke parfums!
Wat een mooie en bijzondere beoordeling, hartelijk dank. Groetjes John
17 okt 2023

HOOGSTAANDE LEVERANCIER

REPRESENTATIEVE, KLANTVRIENDELIJKE, CHARMANTE EN ZEER VERZORGDE LEVERINGEN EN CONTACTEN. KWALITATIEVE ZEER GOEDE PRODUCTEN
18 okt 2023
Wat een mooie en leuke reactie, dank u wel! Groetjes John
16 okt 2023
Een kaartje van de winkel is altijd lief, en korting erbij is super leuk! Ook blij met een paar samples bij de bestelling
18 okt 2023
Dank voor deze mooie woorden en het compliment. Groetjes John
28 sep 2023
Altijd fijn om een bestelling uit te pakken in vloeipapier met een lekker geurtje. Ik hang dit papier tussen mijn kleding!
Antwoord van ByJohn.NL
Wat een fijne reactie en een leuke tip om het zijdevloei tussen de kleding te hangen. Groet, John
6 aug 2023
Arlen is een fantastische crème die doet wat het beloofd! Service van By John is persoonlijk en kom je nog zelden tegen.
Antwoord van ByJohn.NL
Wat goed en fijn te horen dat de Arlen crème u zo goed bevalt hij is ook werkelijk fantastisch!
24 dec 2023
Niet eens gevraagd, en keurig als cadeau ingepakt! En nog wat lekkere monsters erbij gekregen, helemaal top service 👌🏼
Antwoord van ByJohn.NL
Graag gedaan en wat leuk te horen dat u zo enthousiast bent, hoop tot een volgende keer. Groetjes, John
26 nov 2023
Goeie service met aandacht. Geweldig dat ze kijken naar je bestelling en daar passende testes bij leveren. Perfect!
Antwoord van ByJohn.NL
Hartelijk dank voor dit mooie compliment, we zijn hier erg blij mee. Groetjes John
1 sep 2023

Deze cadeaubon is leuk cadeau om te geven

Een cadeaubon gekocht als cadeau. Deze was heel mooi ingepakt. De cadeaubon was dezelfde dag verzonden. Top service
15 sep 2023
Hartelijk dank en fijn te horen dat u zo tevreden bent.
28 jun 2023
Snelle service en verzending, goede communicatie, netjes verpakt met als extra een heel lekker geurtje erbij.
28 jun 2023
Dank voor deze mooie woorden en het compliment.
Fijn verlopen , bestelling kwam gauw , we zijn erg tevreden en blijven zeker bij jullie Top dank jullie wel
Antwoord van ByJohn.NL
Wat fijn en top te horen dat u zo tevreden bent, dank u wel. Groetjes, John
28 okt 2023

Luxe extra’s

Supersnel verzonden, zorgvuldig verpakt met extra verranssinkjes en kortingsbon voor een volgende aankoop.
2 nov 2023
Dank voor deze leuke en mooie beoordeling. Groet John
22 jun 2023
De producten die ik gebruik zijn zoals er van verwacht wordt. Dus prettige en fijne crèmes en lotion.
23 jun 2023
Dank voor dit mooie compliment en fijn dat de producten aan uw verwachting voldoet.
16 nov 2023
Super service en mooi ingepakt en ruikt heerlijk de verpakking al. Aanrader, mooie merken en produkten
17 nov 2023
Wat een leuke reactie dank u wel voor dit mooie compliment. Groet, John
18 jun 2023
Alles klopte! Besteld Nav business class en verwachtingen overtroffen, super blij met het product!
20 jun 2023
Wat fijn en goed te horen, dank voor het mooie compliment!
3 aug 2023
Prima producten, bij leuke cadeautjes deze keer helaas proefflaconnetje , die al bijna leeg was.
4 aug 2023
Dank voor uw beoordeling, alleen jammer te horen dat de sample bijna leeg was dit is uiteraard niet de bedoeling en excuses hiervoor.

Altijd netjes verpakt…….wanneer het…

Altijd netjes verpakt…….wanneer het pakketje open gaat komt een heerlijke geur je tegemoet.
Antwoord van ByJohn.NL
Dank u wel voor dit mooie compliment.
3 dec 2023
Fijne producten die altijd als een mooi kado gepresenteerd worden met aandacht voor detail.
Antwoord van ByJohn.NL
Dank voor dit mooie compliment, groet John
15 aug 2023

beste skincare

De Arlen nourishing cream is echt het beste voor de huid wat ik sinds jaren gehad heb.
16 aug 2023
Beste Aart dank je wel voor dit mooie compliment, een betere beoordeling kunnen we niet krijgen!
IP
9 nov 2023
niks precies perfect zo, blijf zoals jullie zijn goed concept. kom snel eens langs
12 nov 2023
Wat leuk dit te horen en uiteraard altijd welkom in de BY JOHN Boutique & Salon in Naarden. Groetjes John
EL
els l.
Terborg
4 mei 2023
het is prima zo en fijne producten als je wat vragen heb ,krijg je goede uitleg
8 mei 2023
Dank u wel voor deze mooie complimenten.