skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

28 mei 2024
Dat ook de sneakersokjes in het medisch pakket komen Ik heb zoveel baat bij deze middelen maar €75,— voor 6 paar van die sokjes vind ik erg prijzig En dat de handschoentjes in wit of huidskleur in het pakket komen (zwart in de zomer je word zo bekeken ) ik draag ze dagelijks (sclerodermie)

Beoordelingen voor skafit.nl

28 mei 2024
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat u zoveel baat heeft bij onze zilvergaren producten! Wij zijn hard bezig met een aanvraag om de handschoenen in huidskleur te kunnen toevoegen aan het medisch assortiment. echter is dit een proces wat wel een ruime tijd in beslag neemt. Wij hopen dan ook dat deze aanvraag akkoord wordt gegeven. De sneakersokjes is een aanvullend assortiment, deze zullen niet worden toegevoegd aan het medisch assortiment.
31 mei 2024
De handschoenen met korte boord vind ik prettiger dan het vorige paar met de langere manchetten. Lichtgrijze zijn wel snel vuil, was ze vaak, daardoor wel snellere slijtage
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback! fijn te lezen dat je tevreden bent over handschoenen met korte manchet. Voor het beste resultaat raden wij ook ook de handschoenen na het dragen te wassen. Dit in verband met huidvetten en schilfers.
22 mei 2024

Goede service

Bestelproces makkelijk en de bestelde handschoenen kwamen snel en netjes verpakt aan.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat het bestelproces gemakkelijk was en dat de handschoenen snel en mooi verpakt aankwamen.
1 jun 2024
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 5-sterren!
24 mei 2024
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 4-sterren review!
14 mei 2024
Ze helpen goed voor mijn blauwe witte en rode vingers ik heb ook geen kramp meer in mijn benen. Ik zou ook graag witte handschoenen willen hebben en misschien kunnen jullie de grijze wat dunner maken. Met vriendelijke groet Trees
21 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten wat je van onze producten vindt. We zijn blij om te horen dat ze hebben geholpen met je vingers en benen - het is geweldig dat je het verschil hebt gemerkt. Wij bieden verschillende soorten handschoenen aan op de website. Zo is er ook een verschil in materiaal. De grijze handschoenen zijn van Katoen. Ook hebben wij nog een zwarte/antraciet/naturelkleur van polyamide. De handschoenen van Poliamide zijn dunner dan de katoenen handschoen.
16 mei 2024
Werd weer blij van een paar mooie lange,grijze Silversocks
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk om te lezen dat u zo blij wordt van onze zilversokken!!
18 apr 2024

Duidelijk site, goede info

Duidelijk site, goede maataanduidingen en snelnverzonden
18 apr 2024
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je onze website duidelijk vond en dat je je bestelling snel in huis had. Nogmaals bedankt.
13 mei 2024
De handschoenen ook nog dunner en lichter van kleur !
21 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn dat u blij bent met de dunnere en lichtere handschoenen.
CB
Corry B.
VINKEVEEN
4 mei 2024
Deze sokjes blijven goed aan de voeten zitten
7 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je vindt dat onze Skafit-sokken goed blijven zitten. Nogmaals bedankt voor de feedback!
15 mei 2024
Eczeem werd al minder na een week gebruik
21 mei 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat onze Skafit-producten helpen bij je eczeem!
3 mei 2024
alles was perfect in orde,
7 mei 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling!
HM
Hgt M.
Zwolle
19 apr 2024
Een extra zekerheid
22 apr 2024
We zijn blij dat je de extra veiligheid die onze producten bieden waardeert en dat we aan je verwachtingen konden voldoen.
13 mei 2024
5 mei 2024
4 mei 2024
29 apr 2024
2 mei 2024
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling!
23 apr 2024
19 apr 2024
22 apr 2024
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.