skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.070 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

4 feb 2024
2 feb 2024
1 feb 2024
28 jan 2024
29 jan 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service.
DV
Doeke V.
Genemuiden
23 jan 2024
29 jan 2024
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
29 jan 2024
Onmogelijk digitaal te betalen niettegenstaande diverse pogingen. Bug in het systeem voor Belgische aankopers ? Er werd geen oplossing aangereikt door het bedrijf. Slechte marketing …
31 jan 2024
Bedankt voor uw review! Vervelend te horen dat u moeite had met het voltooien van de digitale betaling, ondanks verschillende pogingen. Op dit moment hebben we echter geen meldingen ontvangen van een systeemfout voor onze kopers, en we zien dat bestellingen en betalingen over het algemeen soepel verlopen.
15 jan 2024
Goede omschrijving product, snelle levering, goede kwaliteit zoals beschreven. Nette prijs
JB
J.J. B.
Overijssel
29 dec 2023
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
2 jan 2024
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.

Tevreden klant.

Ben redelijk tevreden bij het dragen van de sokken, een stuk minder koude voeten.
9 jan 2024
Mooi om te horen dat de sokken hebben geholpen om je voeten warmer te houden! Bedankt voor deze beoordeling.
27 dec 2023
Fijne producten, doen wat ze beloven. Goede en snelle levering!
28 dec 2023
We zijn blij dat je de producten hebt gekregen die je wilde en dat ze aan je verwachtingen voldoen. Ook fijn om te lezen dat de levering snel en goed was.
23 dec 2023
Mooi optijd geleverd zilver handschoenen voor de koude handen
28 dec 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je blij was met de snelle levering van je zilveren handschoenen om je handen warm te houden.
29 dec 2023
snel bezorgd gisteren besteld vandaag in huis super
2 jan 2024
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is bezorgd! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden.
29 dec 2023
Warme voeten en een goede doorbloeding van de benen
2 jan 2024
Hartelijk dank voor je review! Fijn dat u tevreden met met ons product en het een positieve werking heeft!
TV
18 jan 2024
snel en volgens afbeeldingen en info op de site
22 jan 2024
Heel erg bedankt voor je recensie. We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons hier bij Skafit. Je feedback wordt zeer op prijs gesteld!
AK
A.M. K.
Hoogmade
17 jan 2024
Makkelijk bestellen en snelle levering. Super.
22 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn je graag van dienst.
DV
Dick v.
Helmond
7 jan 2024
mooie artikelen tegen een redelijke prijs
10 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling!
20 dec 2023
Fantastisch produkt en geweldige service
22 dec 2023
Bedankt voor uw review! Het is fantastisch om te horen dat zowel het product als de service aan je verwachtingen voldeden!
18 jan 2024
Herstel van hun fout, mijn compliment.
22 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vriendelijke woorden te delen over onze foutoplossing.
20 dec 2023
Super handschoenen mooi afgewerkt
22 dec 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent over de handschoen en de afwerking!