Barbecue.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

3 volwassenen en 2 kids menu. Alle grote menus slechts 2x ipv 3x. Slechts 1 bakje per salade. En het vlees? Heel klein gesneden, heel erg op bezuinigd. Deze onderneming wil veel geld verdienen door porties te minimaliseren. Voor ons nooit meer. De grens is bereikt!
Antwoord van Barbecue.nl
Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met onze service niet aan de verwachtingen voldeed en dat er tekortkomingen waren in de geleverde menu's. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer, zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande en dat we de tijd niet terug kunnen draaien. Neem gerust even contact op met info@a-z.nl en dan bekijken we wat we kunnen doen om deze kwestie verder te bespreken en een oplossing te vinden die aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Bezorging en ophalen BBQ werd volgens afspraak gebracht en opgehaald.

Goede service, zeker de berichten over bezorging en afhaling. Zeer klantvriendelijke chauffeur. En inderdaad alles wat op de website stond zat er bij.Zeer goede kwaliteit van het vlees behalve zie hier onder.

Brood en vlees goed, BBQ waardeloos

Het vlees en brood was goed. Maar de barbecue functioneerde erg slecht. Deze was niet goed warm te krijgen, terwijl het wel een volle gasfles was. Uiteindelijk een andere barbecue moeten halen + aansluiten.
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie. Super vervelend om te horen dat de barbecue niet naar wens functioneerde. Normaal gesproken worden onze barbecues na het schoonmaak proces uitvoerig getest alvorens deze weer uitgeleverd worden naar onze klanten. Helaas verwacht ik in deze dat deze welke bij u geleverd is aan de aandacht ontschoten is van ons personeel. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Namens A-Z bied ik u nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
30 jun 2023

Minder dan andere jaren

De bbq ging een paar keer gedeeltelijk uit. Verbeterpunt: maak de bbq nog gebruiksvriendelijker (bij wijze van spreken dat je met 1 druk op de knop kan beginnen)
Het pakket was minder of te wel kleiner stukken als dat ik eerder gewend was ik weet dat alles duurder is maar het viel mij deze keer op maar wel lekker
Antwoord van Barbecue.nl
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Fijn om te horen dat het lekker was. Het is inderdaad zo dat wij ook te maken hebben gehad met een prijsverhoging. Het is echter niet zo dat de menu's kleiner/minder zijn geworden. Ik zal er in ieder geval intern naar laten kijken. Nogmaals bedankt voor je eerlijke recensie. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Op zich zoals altijd prima, maar het winterse BBQ menu viel bij ons niet in de smaak. Volgende keer gewoon hun standaard menuutje 👌
Antwoord van Barbecue.nl
Dank je wel voor je bericht. We horen het graag dat je onze service altijd als prima hebt ervaren, maar het spijt ons te horen dat het winterse BBQ-menu niet helemaal in de smaak viel. We begrijpen dat smaken verschillen en waarderen het dat je de volgende keer weer voor het vertrouwde menu wilt gaan. We kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw van dienst te zijn en hopen dat we dan volledig aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wat mindere kwaliteit vlees

Voor bestellen tijdsindicatie geven zodat je weet of je ook extra moet bestellen voor tijdstip.Deze service is extreem te duur !!!!
7 persoons besteld en voor 5 persoons bezorgt ! ook 7 persoons betaald !! wel 7 persoons servies en bestek ! allemaal heel vreemd
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat dit frustrerend moet zijn geweest, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik heb de bestelling nagekeken en de bestelling is geplaatst voor 6 personen. Dat maakt deze bestelling helemaal een mysterie, er zouden namelijk 6 menu's en 6 x borden en bestek geleverd moeten worden. Wij willen in deze een kleine tip meegeven voor in de toekomst. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Neem gerust even contact op via info@a-z.nl dan bekijken we graag samen met je of we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
31 dec 2023
Al de vorige keren waren we supertevreden. Deze keer viel het vlees echt tegen. De groentjes te nat, chemische smaak. Helaas ..
Antwoord van Barbecue.nl
Het spijt ons te horen dat je deze keer niet tevreden was met het vlees en de groenten. We streven naar een consistente kwaliteit en smaak, en het is teleurstellend dat we dat niet hebben waargemaakt. We hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst weer positief te verrassen. Bedankt voor je begrip en eerdere tevredenheid. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Prima

Vooral zeer gemakkelijk en goed met een grotere groep! Als erg goed ervaren! Zeker voor herhaling vatbaar! 
18 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Veel salade en weinig vers vlees

Super eenvoudig te bestellen, levering op afgesproken tijd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
20 sep 2023

Service heel goed

top service bezorgen ophalen perfect eten super goed verzorgd geheel compleet echt een aanrader.
26 sep 2023

Prima geregeld

lekker eten goede kwaliteit en zeker een pluspunt is de allergie informatie van alle gerechten
25 sep 2023

Onduidelijke bestelling

Wat een super service en het vlees smaakte fantastische ..top ga zeker vaker bestellen
11 jul 2023

Een beetje jammer

heel lekker vlees en super systeem voor een BBQ te plannen op het werk.
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Dit keer duidelijk minder dan anders. Barbecue brandde alleen maar op de linker helft.

Kwaliteit vlees en salades erg goed! Per persoon ruim voldoende!
10 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ok, maar niet meer dan dat

Service en gemak is heel fijn en dan ook nog :-) heerlijk eten!
6 jun 2023

Gewoon oke

Jammer dat het vakantie menu niet de hele zomer beschikbaar is
16 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Vlees was niet allemaal bbq waardig

Alles prima .correct gedaan .Alles volgens afspraak .Super.
9 aug 2023

Kon beter

Top service! Alles op tijd, vriendelijk personeel.