Valo Trading - WWW.VALO.NL- Logo - Beoordelingen

Valo Trading - WWW.VALO.NL

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 mei 2023
Valo Trading - WWW.VALO.NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mei 2023
Snel bericht dat mijn bestelling klaar stond. Keurig geholpen en nog gelijk wat advies gevraagd voor de volgende klus. Altijd fijn want dat kan niet overal meer. Valo tot de volgende keer, ga zo door !

23 aug 2023
Bestelling en betaling16 augustus, Valo bleek nadien gesloten te zijn tot 22 augustus zonder vermelding op de webshop. De bestelling zou nu onderweg zijn maar nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor Valo Trading - WWW.VALO.NL

Top bedrijf met ruim assortiment en een hoop kennis. Prijzen zijn goed en snelle verzending. Wordt altijd vriendelijk ontvangen.
de levering was snel en de maat goed
Snelle en correcte levering
24 mei 2023

In eerste instantie was het verkeerde product per abuis geleverd. Na een telefoontje van mij ontving ik de volgende dag al met spoed het juiste product! Een fout maken kan natuurlijk maar het zo snel herstellen? Boven verwachting!!

Betrouwbare Belton webshop.

Fijne webshop met het mooie merk:Belton. Snel bezorgd en dat is fijn! Ik raad Valo aan voor al uw spuitbussen en verf.
30 sep 2023
Afgelopen week verf besteld. super tevreden over het resultaat en snelle levering. Met vriendelijke groet, Ruud Houben
25 mei 2023
Duidelijke website / snelle levering
17 jun 2023
Nogal dure verzend/administratiekosten! U hoeft daar toch niet op te verdienen ?
Antwoord van Valo Trading - WWW.VALO.NL
20 jun 2023
Beste Albert, Allereerst bedankt voor je beoordeling. Graag komen we even terug op je opmerking over de verzendkosten. We hebben er voor gekozen om de verzendkosten niet in onze producten te verwerken wat soms wel voorkomt bij andere webshops. We hebben hier ook op onze site een uitleg geschreven bij het deel waar de verzendkosten staan. Ook hebben we door een groot deel van de goederen die we verkopen minder keuze m.b.t. de transporteur i.v.m met de gevaarlijke stoffen / ADR goederen. Als er verder nog vragen zijn laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Ron - Valo Trading
22 jun 2023

Helemaal top!

Duidelijke website zonder poespas, supersnel verzonden en heldere communicaite.
20 sep 2023

goede service en - kwaliteit verf

goede service en kwaliteit verf. snelle afhandeling van de bestelling.
Snelle levering en scherpe prijzen voor een goede kwaliteit verf....
Goede en duidelijke verzendbericht en correcte levering mvg. Jan
Fijn bedrijf, verstand van verf en non-paint, scherpe prijzen!
MM
Marga M.
Sas Van Gent
13 jul 2023
Snelle levering, goede producten, netjes verpakt
vlot geleverd en ziet er goed uit, ga zo door.
Super snelle verzending en goed ingepakt👍🏻
zeer leuk goeie website snelle levering

Snelheid en kwaliteit

Snelheid, kwaliteit en goed in prijs.