Nanocoating.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2023
Nanocoating.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Fijne webshop, waar goed met mij mee werd gedacht. Ik kreeg via de klantenservice een foto van een andere klant toegestuurd, om te laten zien hoe goed het product werkt. Ik had namelijk mijn twijfels, had al van alles geprobeerd tegen de roest aanslag op onze tegels. De NC steenreiniger werkt in ieder geval wel! Had ik dat eerder geweten dan had me dat heel wat schrobwerk gescheeld op de tegels ... :-) Gewoon aanbrengen met een blokkwast en de roest trekt direct weg. Een deel van onze terrastegels heeft een gele waas a.g.v. de sproei-installatie. We sproeien met grondwater, dat helaas roestdeeltjes bevat. De Nanocoating moeten we nog aanbrengen. Hier nog geen ervaring mee.

17 aug 2023
Bij mij pakte het verkeerd uit, bovenin de folder staat onzichtbaar, dan komt er een heleboel tekst, en onderaan staat dan kan gelig worden op licht hout vuren en grenen `(zachte houtsoorten) Bij hun is de Nanocoating geel zodat de werking 10 jaar goed blijft. Bedrijf heeft me een reinigingsmiddel opgestuurd, gratis. Dat vond ik heel fijn. Echter wel 8 x in moeten smeren en met schuurspons moeten behandelen. Ook gingen alle vezels omhoog staan met de Nanocoating. Uiteindelijk heeft de schilder het met heel veel schuren eraf gekregen.

Beoordelingen voor Nanocoating.nl

Top product

We hebben echt alles geprobeerd om de groene aanslag van onze terrastegels te verwijderen, groene zeep, soda,zout. St.Marc, zelfs chloor. Door de poreusheid van onze terrastegels was de viezigheid erin getrokken. En toen kwam de reiniger van Nanocoating op ons pad. Een geweldig product. Het is wel even goed poetsen en de reiniger in laten trekken maar na het afspoelen kwam de originele kleur eindelijk weer tevoorschijn. Als de tegels droog zijn gaan we ze bewerken met de nanocoating maar daar hebben we nog geen ervaring mee.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fantastisch om uitgebreid te lezen hoe onze producten je geholpen hebben die lastige groene aanslag te verwijderen. Ons advies is om na de reiniging zeker onze NC Nano coating voor Steen, Beton en Tegels aan te brengen. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
Snelle verzending,goed produkt
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste Martine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze dienstverlening en het product zo goed hebt ervaren. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
Gewoon zo doorgaan.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening en producten naar wens zijn. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl

Voldoet niet aan verwachtingen op motorpak.

2x mijn motorpak in gespoten en daarna uitgewreven met Nanocoating van Nanocoating.nl. Makkelijk in gebruik Maar: Eerste maal in de regen en spray op de snelweg rijden was een ritje van maar 20/25 minuten. Jas begon al gelijk door te lekken, om al niet te spreken over mijn onderkleding onder de motorbroek…. Bij aankomst behoorlijk nat geworden. Dit product voldoet niet aan de verwachtingen helaas.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste Jeroen, Nanocoating voor textiel is waterafstotend niet waterdicht. Dat zijn 2 verschillende dingen. Een plastic tas is waterdicht. Van welk materiaal is je motorpak gemaakt? Ik zou het graag eens willen testen of laten onderzoeken. Omdat we namelijk weten dat de coating wel degelijk werkt in heel veel andere gevallen. Zou je zo vriendelijk kunnen zijn hierop te reageren op onze e-mail info@nanocoating.nl dan pakken we het vanaf daar op. We snappen dat het vervelend is als dingen niet naar verwachting gaan. Dan moet er naar een oplossing gezocht worden.
11 feb 2024
Je krijgt totaal geen reactie als je jullie mailt
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste Erwin, Bedankt voor het nemen van de moeite tot het schrijven van je feedback. Helaas is je bericht door de drukte momenteel er tussendoor geglipt. Er is inmiddels contact geweest om de vragen over de bestelling op te lossen. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
5 jun 2023

Fijne webshop, snelle service

19 jul 2023

Top service, top product

Topservice geboden door Nanocoating, door vertraging bij bezorgdienst dreigde mijn pakket te laat te komen. Heb ze gebeld en mijn pakket uiteindelijk binnen 24 uur na bestellen in handen gekregen. Met dank aan Daan van de klantenservice. Snel geschakeld, netjes op de hoogte gehouden, top oplossing. Netjes gedaan jongens! Product top: op zwart geverfde lederen bekleding van boot. Geeft hierdoor niet meer af en beschermt zeer efficient tegen water en intensief gebruik. Nanocoating is een wondermiddel!
15 aug 2023

topprodukt

Ik heb de nanocoating voor padoekhout gebruikt en ben zeer tevreden over het product. Het is makkelijk aan te brengen en trekt snel in. Ik heb het als alternatief voor olie gebruikt omdat dat ieder jaar herhaald moet worden. Afhankelijk van het hout werd het in mijn geval een tint donkerder (zie foto) maar dat was niet erg. Blijft mooi mat. Over de duurzaamheid kan ik echter nog niks zeggen.
28 jul 2023
Snelle levering met een duidelijke werkbeschrijving. Beton cire in de badkamer ziet na de behandeling er weer prachtig uit. Hopelijk vanaf nu geen schimmelvorming meer.
14 jun 2023

Deze lui snappen het.

Goede communicatie, niet zeuren als er iets niet klopt en de spullen waren netjes verpakt. Ging het overal maar zo.
29 sep 2023
Makkelijk in gebruik, ruikt niet ( geen stank) 2 flessen besteld, maar werd geleverd met 1 paar plastic handschoenen en 1 spray…
24 okt 2023

Goede service

Snelle beantwoording vragen per e-mail, sneller levering. Product (steen coating) makkelijk aan te brengen, resultaat goed
9 nov 2023
Het werkt goed: trekt geen water in het hout meer. Wel is de plank wat meer geel geworden dan gehoopt.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Fijn om te lezen dat je de dienstverlening en het product goed hebt ervaren. Het “geelachtige” is het UV krachtig filter dat je jaren lang bescherming biedt tegen verkleuring van het hout. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
MV
Mario v.
Beegden(Niederlande)
27 jun 2023

Snelle levering, top coating !

Snelle levering. Product makkelijk en snel aan te brengen met bijgeleverde spraykop !
9 jul 2023
makkelijk aan te brengen en reukloos wat heel belangrijk is
25 jul 2023
Snel en netjes geleverd
MV
Martine V.
Merelbeke
24 jun 2023
Vlug en correct
1 okt 2023
Meerdere producten geprobeerd om ons textiel te beschermen. Nano coating is echt een geweldig product!! Het is zeker een aanrader waar u geen spijt van zal krijgen. Top producten Super bedankt!
RJ
Ronald J.
Apeldoorn

Net iets verder gaan ..

Mail beantwoorden? En in de handleiding op nemen wat te doen als het toch op de huid komt of in de ogen.
14 nov 2023
Snelle levering en goede gebruiksaanwijzing om het glas te behandelen. Het werkt prima.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze dienstverlening en producten zo goed ervaren hebt. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl