pup-store.nl- Logo - Beoordelingen

pup-store.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2022
pup-store.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
Erg jammer dat er bij de houten kaarten, geen voetstukje bij is om deze kaart in te zetten? Zelf zo'n kaart van me dochter gehad en deze staat nu altijd in me woonkamer, dat kan door het bijgeleverde voetstukje! Tevens jammer dat er bij dure kaarten geen bij passende enveloppen geleverd worden, niet erg, maar vermeld dat dan op de site. Maar de kaarten op zich zijn wel heel leuk en apart!!! dat mag ook vermeld worden!!!

10 okt 2023
Ik heb niet de sokken gekregen die ik besteld heb. Ik heb nu sokken die ook nog €2,00 goedkoper zijn!

Beoordelingen voor pup-store.nl

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit van de kaarten is prachting! Mooie, heldere kleuren.
Antwoord van pup-store.nl
Dank voor je mooie feedback!
CH
Coby H.
Zoutelande
Antwoord van pup-store.nl
Dank voor deze mooie waardering!
7 apr 2024
Antwoord van pup-store.nl
Fijn, deze mooie waardering!
30 mrt 2024
Dank voor deze waardering!
30 mrt 2024
de verzendkosten zijn te hoog slechts 2 kaarten en de bestelling komt erg laat duurt te lang
30 mrt 2024
Beste Jakoba Jammer dat u dit zo ervaart. Helaas zijn de verzendkosten niet lager te krijgen en 3,50 is vergeleken bij veel andere webshops laag, De verzendkosten zijn uiteraard zoals bij ons op de site staan vermeld inclusief stevige verpakking en handelingskosten. Dat betekent dat wij op de kleine bestellingen als deze bijna tot niets verdienen. Toch kiezen wij er niet voor een minimum order bedrag in te stellen zodat alle keuzes door de klant zelf gemaakt kunnen worden. Wij vinden deze service van belang. Wij verzenden alles binnen 2 werkdagen zoals netjes vermeld. Helaas hebben wij niet in de hand hoe lang het onderweg is.
27 jan 2024
Snelle levering, leuk verpakt.

service

Helaas zat er een verkeerd artikel tussen, een e-mailtje geschreven, en krijg het goede artikel alsnog toegestuurd
Helemaal niets op tijd en zorgvuldig bezorgd. Netjes verpakt en een leuk kaartje
Snel geleverd, mooi pakketje
6 sep 2023
Ik snap uw feedback, echter bedoeld u met de duurdere kaarten in dit geval FSC gecertificeerd Sulfaatkarton ecologische inkt. Als er een enveloppe bij zit staat dit altijd apart vermeld. Bij vermelding van A6 postkaart kunt u er altijd van uitgaan dat deze zonder worden geleverd. Bij wenskaarten zit er altijd een enveloppe bij. Mocht u voortaan bestellen dan mag u in de opmerkingen altijd vragen om bijpassende witte enveloppen, i.v.m. discretie van de kaarten die u bedoeld :) Momenteel zijn we hard bezig met onze webshop zichtbaar groener te maken. En uw feedback is daarbij helpend. Deze doet me realiseren dat in dit geval bij de dure kaarten niet uitgelegd staat waar de prijs op is gebaseerd. We nemen dit mee! Betreffende de kaartenhouder, deze is los te bestellen, de kaarten staan ook niet afgebeeld met een houder, maar omdat u de moeite heeft genomen deze feedback te plaatsen en wij hiervan kunnen leren stuur ik u er een kosteloos na.
27 jun 2023

Prima service!

Mijn bestelling bleek helaas niet meer op voorraad te zijn. Ik werd toen persoonlijk gebeld door de eigenaresse. Ze kwam met een aantal alternatieve voorstellen die ook prima aansloten op mijn doelgroep examenklas voor wie de boekjes bestemd waren. Daarnaast had ze ook alle boekjes voor me ingepakt. Kortom, ik ben er zeer blij mee. Dankjewel Rachelle voor de prima service!
6 sep 2023
Na zo snelle reactie dien ik mijn beoordeling bij te stellen! Zonder in de verdediging te schieten word alles positief benadert, waardoor ik mijn beoordeling ga bijstellen, want betere klantenservice bestaat er dan niet, Klasse!!!

Tot heden nog niet geleverd

Ondanks dat PostNL beweerd dat ze het pakketje hebben geleverd, heb ik het nog steeds niet ontvangen??? Uiteraard Pup store op de hoogte gebracht en deze reageerde meteen dezelfde avond nog en dat in het weekend! We wachten deze week even af of alsnog het pakketje geleverd wordt en we houden elkaar daar van op de hoogte!!!
Antwoord van pup-store.nl
Thanx voor deze waardering. Gelukkig is het pakket alsnog aangekomen! Bij ons staat klantenservice hoog in het vaandel, ook in het weekend :)
2 jul 2023
Spulletjes waar je blij van wordt! Alles super leuk ingepakt, altijd een feestje om het pakje open te maken. Ga zo door!!
16 jul 2023

Super!

Heerlijke website om rond te neuzen, snelle verzending en mooi ingepakt! Inclusief stickers om het mooi door te geven.
9 jun 2023
Snelle verzending en netjes verpakt. De artikelen waren cadeautjes, en deze waren al ingepakt, héél gemakkelijk 👌
Bijzonder om gebeld te worden wat er op het kaartje moest staan omdat ik het was vergeten. Heel lief
24 aug 2023
Hele leuke originele cadeaus. Een aanbieding met gratis verzendkosten vond ik fantastisch
2 jul 2023
Originele cadeautjes ! Prachtige kaarten. Snelle levering. Mijn favoriete winkel online !