sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2017
sudac.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr 2024
Sorry, Ik schrijf eigenlijk nooit een niet lovende beoordeling, maar helaas heb ik nu drie keer achter elkaar (in drie weken tijd) een negatieve ervaring met de beloofde levertijd. (Voor 22uur besteld, dezelfde dag verzonden) Dit was eerder altijd top!

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

17 sep 2023

Verzending duurt steeds langer

18 sep 2023
Beste Amber, Wat wij kunnen garanderen is dat wanneer jij je order voor 22.00 uur plaatst, wij deze dezelfde dag nog versturen. Daarna is hij in handen van DHL en normaal gesproken zou deze dan inderdaad de volgende dag bij jou geleverd worden, maar daarin zijn we wel afhankelijk van drukte bij DHL. Dus normaal gesproken heb je je bestelling de volgende dag in huis maar wij kunnen helaas niet helemaal uitsluiten dat een levering via DHL mogelijk een keer vertraging oploopt. Hartelijke groet, Team Sudac
10 aug 2023
Bestellen ging niet soepel, slecht werkende website . Mail ontvangen met een " welkomstkorting" naast een schoolpakket nog wat aankopen gedaan voor m'n dochter meer allerlei excuses dat de korting daarvoor niet voor geldig is! Vanuit school verplicht hier te bestellen anders had ik deze keuze wss niet zelf gemaakt
10 aug 2023
Goedemorgen, wat vervelend te lezen dat het bestellen niet soepel is gegaan. De welkomstkorting is inderdaad niet geldig in combinatie met het bestelde schoolpakket. De welkomstkorting kunnen wij wel verrekenen met de trolley. Zou u daarom een mail met uw rekeningnummer willen sturen naar floor@sudac.nl? Dan zullen wij een credit voor u maken.
8 dec 2023

Altijd goed

Ben echt super tevreden over mijn bestelling altijd op tijd en de support dat je krijgt als je graag heb of je komt er niet uit kun je ze altijd bellen . Voor een beginnend kapster is dit heel fijn dankjewel 🙏
16 aug 2023
Bestelling duurt de laatste tijd langer als aangegeven op de website. Kort geleden aangebroken tubes verf in de doosjes geleverd gekregen. Doordat ik het niet kon bewijzen kreeg ik niks vergoed.
22 aug 2023
Hoi Angelique, we zien dat de order inderdaad één dag vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum van DHL. Wij vinden dat heel vervelend en hebben daar helaas geen invloed op zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Over de aangebroken tubes neemt Marieke nog even contact met je op om naar een passende oplossing te zoeken.
10 jul 2023
Laatste bestelling mocht wel wat sneller, vrijdag voor 22u besteld en vandaag (maandag) is het er nog niet Verder ben ik altijd heel tevreden over de levering van jullie
18 jan 2024
Super goede service en vriendelijk daar 10 punten voor De verzendingen kopen nog niet soepel ik ben nieuw en pas 2 x besteld dus misschien was het het opstarten
18 jan 2024
Beste Ellen, de eerste levering verliep tot onze grote spijt inderdaad niet vlekkeloos. Daar balen wij enorm van. We hopen het naar tevredenheid te hebben opgelost en gaan voor 5 sterren bij je toekomstige bestellingen :)
22 aug 2023
Service en producten zijn goed! Vind het alleen vervelend dat er bij producten staat ‘ morgen in huis ‘ en t vervolgens 3/4 dagen duurt voordat t geleverd wordt.
22 aug 2023
Goedemorgen Diana, het kan zijn dat er 1 product niet direct op voorraad was en dan is er gewacht totdat deze weer voorradig was zodat de order in zijn geheel verstuurd kon worden. Als je een volgende keer kiest voor de optie 'deellevering' dan worden alle artikelen die dan voorradig zijn direct verzonden. Fijne dag!
29 sep 2023

Goede service, vriendelijke klantenservice.

Altijd optijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed! Ik ben een echte liefhebber van de Pop producten, vooral de nieuwe krullen lijn.
26 nov 2023
Snelle levering ! Een aantal producten (flessen ontwikkelaars) zaten niet goed dicht en lekte
8 sep 2023

Fijn geholpen

Goede service, ik had een vraag over mijn bestelling en dit is binnen minuten opgelost. Top
23 dec 2023

super en vlot

Bij Sudac gaat alles altijd super vlot! Vandaag besteld indien gewenst morgen in huis
23 sep 2023
Goedemorgen ik gebruik de kadus fervidol meer dan 45 jaar. Naar alle tevredenheid ?
2 jun 2023
Snelle levering. De gratis actie producten, heel fijn. De POP producten zijn top!
7 nov 2023
Snelle levering, en fijn je al nieuwe klant een welkomst pakket krijgt.
5 jun 2023
Ik had verf tubes bestel 55 stuks en er werd geen kleurvlak bij geleverd.
16 jun 2023
Altijd op tijd geleverd. En afspraken worden na gekomen. Top ervaringen!
28 sep 2023
Had graag bij de nalevering nog iets extra besteld , maar dat kon niet
11 jun 2023
Mijn pakket is niet afgeleverd door dhl Had al contact met sudec
2 okt 2023
Altijd op tijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed!
8 aug 2023

alle spullen nog niet binnen

ik heb een heel deel van mijn eerste bestelling nog niet binnen
10 aug 2023
Hoi Iris, we zien dat je de artikelen op een andere manier hebt besteld dan aangegeven in de bestelbrief die je via school hebt ontvangen. In plaats van het totale pakket te bestellen, heb je alle artikelen los besteld waardoor er nu nog een deel nageleverd moet worden. Wij doen er nu alles aan om je de ontbrekende artikelen zsm na te sturen. Succes met je opleiding!