Easytoys.nl

4.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.314 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
Ik ben sinds kort beginnen te bestellen via easytoys. Wat mij opvalt is dat het contact met de klantenservice erg fijn verloopt! ontzettend fijne medewerkers! die in oplossing denken in plaats van klanten af te schepen wat vaak wel bij andere webshops gebeurd. De site is ook erg duidelijk. Bij elk product staat duidelijk alles aangegeven waardoor de kans dat je iets fout besteld heel klein is. Leveringen is nooit wat fout gegaan. Altijd volgende dag binnen! hiermee onderscheid deze webshops zich van al die andere webshops! Hier ga ik meer bestellen. Hier kunnen veel webshops, met name de grote jongens nog van leren over hoe je je klanten te woord staat en ook echt helpt in plaats klanten te zien als een nr wat hier duidelijk niet gebeurd!

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Goed spul als je tenminste niet voor het goedkoopste gaat, want meestal is goedkoop dan duurkoop, dus bewust kiezen geeft je velen uren bed plezier, of wat dan ook, samen of alleen of met drie, whatever floats your boat
makkelijke manier van bestellen en de snelle anonieme verzending. Wat beter kan is een meer passende doos alles versturen en niet eentje die drie keer overzised is en geen plastic zakjes voor flesjes e..d. gebruiken
19 mei 2024
Heerlijke orgasmes! Het speeltje was geweldig... het is goed wennen, vooral omdat ik de eerste paar keren eigenlijk te snel klaarkwam en ik nog niet helemaal alles kon proberen. Maar met wat meer geduld... GENIETEN!
16 mei 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Één minpuntje. Mijn mannenspeeltje was niet geleverd in een opbergdoosje als getoond maar in een blisterverpakking. Jammer dat deze nu niet hygiënisch op te bergen is.
JK
Jaap K.
Hoogeveen
15 mei 2024
Super bedrijf. Altijd bereikbaar om bestellingen te doen. Prima artikelen en niet duur. Vaak mooie goedkope aanbiedingen. Leuke akties. Gewoon een prachtig bedrijf waar ik al vele jaren artikelen bestel.
16 mei 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en aanbiedingen. Het zijn klanten zoals jij die ons werk zo leuk maken! We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn😊. Tot de volgende bestelling! Vriendelijke groet, Adriën
JM
Joep M.
Apeldoorn
22 mei 2024
Een goed punt is de snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant. Minder is het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Jullie zijn per slot van rekening geen supermarkt.
23 mei 2024
Bedankt voor je review en je feedback! We zijn blij te horen dat je onze snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant waardeert. 😊 We begrijpen je punt over het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Het is zeker niet onze bedoeling om opdringerig te zijn. We willen graag extra voordelen bieden, maar we zullen je feedback meenemen om dit beter in balans te brengen. Je kunt je overigens heel gemakkelijk afmelden van de nieuwsbrieven door op het linkje "uitschrijven" onderaan het bericht te klikken. Dank je wel voor het delen van je ervaringen. We streven ernaar om je volgende ervaring nog beter te maken! Vriendelijke groet, Adriën

Leuk verjaardag cadeautje

Veel keuzen niet te duur als er korting is Vibrator gegeven aan een vriendin voor verjaardag, viel wel in de smaak Aanrader als je een niet al te duur cadeau wilt met snelle levering
28 mei 2024
Op tijd geleverd, zonder problemen. Prettig contact met de klantenservice. Het kapotte product werd zonder discussie vervangen voor een nieuwe. Ik ben erg tevreden!
20 mei 2024

Top

Snelle levering, goede kwaliteit spullen. Pakket kwam wel een dag te vroeg, wat voor mij prima is, maar in andere huishoudens zou dit een probleem kunnen zijn.
Levertijd is goed. Verpakking, de doos waarin het in zat was echter heel groot voor het geen wat ik gekocht had. Had wellicht kleiner gemogen 🤓 Gewoon als tip

Snel en discreet

Bestellingen zijn altijd snel en discreet. Als er iets mis is, wordt dit ook serieus en snel gecorrigeerd.. ruim aanbod en niet op aan te merken!
22 mei 2024

Goede levering

Levering optijd, netjes en discreet. De maten refereren niet naar cup. Alleen M/L. Dus voor cupmaat waren beide setjes wat klein en strak.
23 mei 2024
Bedankt voor je feedback en je positieve woorden over onze levering! We zijn blij dat alles op tijd, netjes en discreet bij je is aangekomen. 😊 Het klopt inderdaad dat we bij veel artikelen geen specifieke cupmaten hebben en vaak gebruik maken van algemene maten zoals M/L. We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn en dat de setjes hierdoor soms niet optimaal passen. We waarderen je eerlijkheid en zullen je opmerkingen zeker meenemen. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Adriën
Site is overzichtelijk, bestellen en betalen makkelijk. Alleen candaag bestemd is niet morgen in huis maar 3 dagen later. Dat is jammer
Het is nu voor de tweede maal, dat ik iets besteld heb. En net als de eerste keer was het helemaal goed. Levertijd, artikelen. Prima.
Vind de reclame van easy toys altijd vet hrappig en educatief, verder zijn de verzendingen altijd lekker anoniem en altijd optijd!

Top winkel

Veel keus en duidelijke beschrijvingen en reviews met vaak filmpjes. Verpakkingen die niks weggeven en de beste klantenservice
30 mei 2024
Snelle levering. Zonder naam of toenaam geleverd. Alleen op plaatjes leek het bestelde groter. Moeilijk inschatten op plaatje.
20 mei 2024
Goede klantservice na dat een product niet voldeed aan zijn omschrijving. Rest van de bestelling was goed en snel geleverd.
31 mei 2024
Nou dat ze het zo verpakken dat niemand ziet dat het van easy toys af komt. Ze gaan discreet met prive van mensen om. Top👍
15 mei 2024

Top geregeld

Snelle verzending, duidelijke informatie op de webshop. De discrete verzending is erg prettig. Geen verdere aanmerkingen.