Easytoys.nl

3.532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.181 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

19 apr 2024
Breed assortiment, mr sommige producten zou ik liever met een wat hogere kwaliteit zien (ander materiaal gebruik)
29 apr 2024

Goede website

Goede beschrijving op de website en een nette prijs. De verzending was snel en helemaal anoniem. Super bedrijf.
24 apr 2024
Snel en verzorgd alleen spijtig dat ik zoals geadverteerd geen Albert Hein kon selecteren als deliverypunt.
Antwoord van Easytoys.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback over de snelle en zorgvuldige bezorging! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent, maar het spijt ons dat je geen Albert Heijn kon selecteren als afleverpunt. Wist je dat Albert Heijn onlangs heeft besloten om te stoppen met het aanbieden van PostNL punten in hun winkels? Het lijkt erop dat zelfs de grootste supermarktketen soms van gedachten verandert! Maar geen zorgen, we zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze service te verbeteren en jou beter van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je begrip en je steun. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën

heel goeie leveringen

Elke keer dat ik iets heb besteld netjes en snel geleverd. Discrete verzending zoals beloofd en op orde.
De snelle levering bevalt. De kracht van de speeltjes aangeven in een rating van bijvoorbeeld 1 tot 5.
22 apr 2024
Jammer van de levertjes de rest prima dank u een volledig gratis cadeau zou wel eens welkom zijn grtj
Antwoord van Easytoys.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te lezen dat de levering niet helemaal aan je verwachtingen voldeed maar zijn natuurlijk heel blij te lezen dat de rest van je ervaring prima was! We begrijpen dat een gratis cadeau een leuke verrassing zou zijn, ben je al lid van onze nieuwsbrief? Zo blijf je op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en verrassingen en mis je niets leuks! Bovendien kun je punten sparen voor kortingen en gratis cadeaus. Je vindt dit op de homepage, rechtsboven bij Easy Toys Extra, waar je je gratis kunt aanmelden. Nogmaals bedankt voor je support, en als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën
25 apr 2024
Perfect! Can't do better than that :) Super fast delivery, and great customer service.

Perfecte klantenservice

Hele goede klantenservice! Bij defect artikel krijg je een nieuwe en goed advies over het gebruik.
21 apr 2024
De discretie! Wat minderduidelijk was, was de 3 = 2 actie. Dit werd niet zo duidelijk op de site.

Goede aanbiedingen.

Goede aanbiedingen, discreet verzonden, goed verpakt en snel bezorgd op een zelf gekozen moment.

Aanrader

Goede range aan artikelen en prijzen, goede omschrijvingen, snelle verzending, discreet verpakt
21 apr 2024
Snel Verzonden, netjes verpakt. Mijn pakje moest helaas retour, maar ook dat was snel verwerkt.
Super snelle levering en alternatief product bij defecten of iets dergelijks. Heel goed.
Snelle verzending, discreet en alles netjes verpakt. Tevens ook blij met mijn aankopen!

Top

Keurig , snelle en goede verzending. Ruime keuze. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Best ever

De werking en feel van het product, verbetering kan zijn de verbinding met Bluetooth
IV
I. v.
Bilthoven
18 apr 2024

Goede service.

Ik had een garantiegeval. Heel goed en snel opgelost door vriendelijke medewerkster.
17 apr 2024
Snel en discreet verzonden dus ik kon al snel genieten. Mooie producten én prijzen!
22 apr 2024

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering, groot assortiment, vriendelijke klantenservice, geeft snel reactie
22 apr 2024
Goed verzonden, snelle levering, prijs kwaliteit huismerk anaal glijmiddel is prima.