Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

5.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.592 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Product gekocht wat na een half uur plezier al kapot ging. E-mail contact gehad en meteen dezelfde dag nog een nieuw product op gestuurd gekregen.
3 jul 2024

Spulletjes zijn allemaal leuk, kleding lastiger

Spulletjes zijn allemaal leuk, divers aanbod. Kleding echter is regelmatig lastig in te schatten qua maat en daardoor voor wel hele kleine mensen...
4 jul 2024
Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de juiste maat te kiezen bij kleding. Maten kunnen inderdaad per merk verschillen. Onze maattabellen kunnen je helpen bij het maken van een keuze maar we begrijpen ook dat elk lichaam uniek is, waardoor kleding soms net wel of net niet goed past. Gelukkig bieden we de mogelijkheid om kleding na het passen om te ruilen, mocht het niet helemaal goed zitten. Zie hiervoor onze retourvoorwaarden: https://support.easytoys.nl/hc/nl Zo maken we je shopervaring zo gemakkelijk en plezierig mogelijk en mocht je hierover nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Vriendelijke groet, Adriën
1 jul 2024
Top assortiment, so much cum. Ik ga geen foto toevoegen... :D (Hoeveel vieze foto's krijgen jullie wel niet via die optie vraag ik mij af)
2 jul 2024
Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij te horen dat je ons assortiment top vindt. 😄 Wat betreft de foto's, laten we zeggen dat onze inbox soms verrassingen voor ons in petto heeft. Gelukkig zijn de meeste van onze klanten zo attent om ons niet te verrassen met te expliciete beelden. We waarderen het enorm dat de meesten persoonlijke zaken op een passende manier met ons delen, zodat we ons kunnen richten op het geven van het beste advies. Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar via onze klantenservice Nogmaals bedankt en we hopen je snel weer te zien! Vriendelijke groet, Adriën
9 jul 2024
Materiaal is zoals beschreven, ga je voor het goedkoopste dan kan je geen topklasse verwachten, maar de meeste producten zijn gewoon goed.
teruggezonden en defect toestel werd vervangen en nieuw toestel werd aan huis geleverd. communicatie met bedrijf was snel en correct .
12 jul 2024
Eigenlijke was het product het probleem deze werkt niet Gelijk retour zonder problemen kunnen terug sturen dank voor de snelle reactie
Condooms van safelock is een aanrader voor elke man die struggelt met hem hard te houden in een condoom. Goede ervaringen mee gehad!

Goed, goed en nog een goed

Goede reviews , goede kortingen, goede klantendienst, goede producten.. Top website om je leuke speeltjes online te kopen
Antwoord van Easytoys.nl
Wat een geweldige review, je laat ons helemaal blozen! 😄 Goede reviews, goede kortingen, goede klantendienst en goede producten... het lijkt erop dat we een 4-op-een-rij te pakken hebben! 🎉 We zijn blij dat je ons ziet als de topwebsite voor het kopen van leuke speeltjes. We blijven ons best doen om je elke keer weer te verrassen! Veel plezier met je aankopen en tot snel! Met vriendelijke groet, Adriën
29 jun 2024
De beginners cocktail 2 x ontvangen werkt niet . Uiteindelijk de viva black cockring ontvangen en deze is super.
RV
Robin V.
Ten Boer
Altijd snel geleverd en makkelijk bij een PostNL punt. Allerlei informatie en ook alle producten op Youtube.
Goed en snel afhandelen de bestelling Al geruime tijd klant bij easytoy Hopelijk in de toekomst zo blijft
13 jul 2024
Ilove to use "sam neo" from your store ,deliver was fast and profesional confidence. Big + for you. Greets
Antwoord van Easytoys.nl
Thank you for your enthusiastic feedback! We're happy to hear that you're so satisfied with the "Sam Neo" and that the delivery was fast and professional. We strive to provide our customers with the best service, and it's great to know that we've succeeded. Greetings and enjoy your purchase! Adriën
8 jul 2024
Snel geleverd, maar de verpakking en de adresstickers zorgt natuurlijk voor een glimlach bij de bezorger.
5 jul 2024

Toys and more

Heerlijk de speeltjes..en kleding..vooral de vrouwelijke body's en lingerie..pantys het maakt men erg geil
7 jul 2024

Snelle bezorging

O.a. de pinguïn besteld, en voor je het weet staat hij voor de deur. En hij doet zijn werk stil en goed.
8 jul 2024
De Thunder touch is voorzien van een Engelse stekker aansluiting. Vergt dus wel twee verloopstekkers.
Algemeen gebruik en veiligheid is perfect. Echter is het assortiment is soms net niet breed genoeg
Alles super :) productkwaliteit, informatie van bestelling tot ontvangst, verpakking. Bedankt ;)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve review! 😊 We zijn blij dat alles van productkwaliteit tot verpakking naar wens was. Graag gedaan en we zien je graag weer terug! 😉 Vriendelijke groet, Adriën
3 jul 2024
Goede snelle klantenservice; bij een defect binnen 24 uur kostenloos en nieuw product ontvangen.
7 jul 2024
Trileitje deed het niet had gebeld kreeg dezelfde dag een nieuw eitje dat is nog eens service