Easytoys.nl

4.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.314 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
Ik ben sinds kort beginnen te bestellen via easytoys. Wat mij opvalt is dat het contact met de klantenservice erg fijn verloopt! ontzettend fijne medewerkers! die in oplossing denken in plaats van klanten af te schepen wat vaak wel bij andere webshops gebeurd. De site is ook erg duidelijk. Bij elk product staat duidelijk alles aangegeven waardoor de kans dat je iets fout besteld heel klein is. Leveringen is nooit wat fout gegaan. Altijd volgende dag binnen! hiermee onderscheid deze webshops zich van al die andere webshops! Hier ga ik meer bestellen. Hier kunnen veel webshops, met name de grote jongens nog van leren over hoe je je klanten te woord staat en ook echt helpt in plaats klanten te zien als een nr wat hier duidelijk niet gebeurd!

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Geleverde voldoet (nog) niet aan onze verwachtingen. Dit terwijl we een andere versie met veel 'genot' hebben gebruikt.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat de huidige versie niet aan jullie verwachtingen voldoet. Zou je ons wat meer details kunnen geven via e-mail of chat? Wellicht kunnen we iets voor je betekenen. Vriendelijke groet, Adriën
De bezorging was niet zoals beloofd de volgende dag. Daar meer aandacht. Verder producten voldeden aan de verwachting.
KV
Kimberley V.
Wassenaar
23 mei 2024
Zeer snelle verzending, had alles een dag erna al in huis. Verder goed verpakt! Zou hier absoluut weer bestellen!
24 mei 2024
Beste supersnelle ontvanger, Wat fijn om te horen dat onze verzending zo snel als het licht was! We zijn blij dat alles goed verpakt bij je is aangekomen. Bedankt voor je enthousiaste woorden en we kijken ernaar uit je binnenkort weer van dienst te zijn. Vriendelijke groet, Adriën
29 mei 2024
Een overzichtelijke site met volop keus, bestellen gaat simpel en alles wordt netjes en supersnel afgehandeld.
30 mei 2024
Wat fijn om te horen dat je onze site overzichtelijk vindt en blij bent met het ruime aanbod! Bestellen moet simpel zijn, en we zijn blij dat alles netjes en supersnel is afgehandeld. Echt leuk om te horen dat je net zo enthousiast bent over onze service als wij! 😊 Dank je wel voor je leuke feedback! Vriendelijke groet, Adriën
Snelle discrete levering Door de goede beschrijving op de website het product gekregen wat ' bevredigend' is!

Fijne site

Overzichtelijke website, ruim assortiment en woordkeuze in het zoekprogramma. Snelle service, gewoon fijn :)
Snelle levering en discrete verpakking Alleen als een artikel niet bevalt kan t niet teruggestuurd worden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en discrete verpakking. Wat betreft het retourneren van artikelen: helaas kunnen hygiëne artikelen, zoals onze producten, om begrijpelijke redenen niet geretourneerd worden als ze eenmaal geopend zijn. Dit is om de gezondheid en veiligheid van al onze klanten te waarborgen. Als je nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën

Leuk aanbod

Spullen worden netjes optijd en discreet bezorgd. Het aanbod is top. Allen de zoek functie vind ik beperkt

Prima gedaan Easytoys

Duidelijke uitleg over het product, bestelling snel geleverd en discreet verpakt. En nu spelen maar …… ;-)
28 mei 2024
T is netjes afgeleverd, annoniem verstuurd. Ik heb t nog niet gebruik maar hoop op onvergetelijke momenten
30 mei 2024
Top om te horen dat alles netjes en anoniem is afgeleverd! We hopen dat je bestelling voor die onvergetelijke momenten zorgt. Heb je het nog niet geprobeerd? Nou, de voorpret is ook wat waard, toch? 😉 Veel plezier en laat de magie maar gebeuren! Vriendelijke groet, Adriën
IW
Ivan W.
Diemen
22 mei 2024
Aardige assortiment en snel met verzenden. De ideale webshop voor adult games (trouwfeest/jubileum kado!).
De service was super. 1 apparaat werkte niet naar behoren en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Top!

prima

Discreet verzonden, vrij snel ook. Alles naar verwachting. Zitten wel eens goede acties tussen :)

Goede klantenservice

Ik had wat hulp nodig omdat er wat dingen mis ging tijdens de bezorging. En ik werd top geholpen.

Easy toys is favoriet !

Snelle service Goede helpdesk Goede site En assortiment.. Easy toys blijft mijn favoriet.
Antwoord van Easytoys.nl
Wat een geweldige review! 🎉 We zijn ontzettend blij om te horen dat EasyToys je favoriet is. Onze snelle service, behulpzame helpdesk, gebruiksvriendelijke site en uitgebreide assortiment zijn er allemaal om jou tevreden te maken. Bedankt voor je trouwe steun en mooie woorden. We kijken ernaar uit om je nog veel meer plezierige ervaringen te bezorgen! Vriendelijke groet, Adriën
de dos verkleinen waar de flesjes in zaten deze had zekers meer dan de helft kleiner gekund
Goede service. Nieuw product ontvangen nadat mijn oude stuk was binnen korte tijd. Super!
EB
Elsa B.
Warmond
Goeie prijs,snelle en discrete service. Geen aanmerkingen. En de satisfyer is geweldig!
Altijd snel en discreet verzonden, en vaak kortingscodes om gebruik van te maken, top.
Snelle en discrete levering, en mooie producten. Dit weekend al plezier van gehad.