Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

5.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.592 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Mooie site alles goed en duidelijk omschreven. Ook de zoek functie werkt prima. Niks mis mee
9 jul 2024
Prima service, tijdige levering, discreet. Zou niet zo snel weten wat beter kan, houden zo
5 jul 2024

Alles ging perfect

Snel verzonden, keurig en discreet verpakt. Kwalitatief goed spul voor een gunstige prijs.
Vooral de service toen bleek dat het product defect was. Dit werd heel discreet opgelost.
3 jul 2024
Eerste artikel was stuk, heb het teruggestuurd en kreeg vrij snel een werkend exemplaar!
Antwoord van Easytoys.nl
4 jul 2024
Bedankt voor je berichtje! Gelukkig hebben we een snelle "maandagochtend-toy" vervangingsgarantie! Zelfs de beste toys hebben wel eens een off-day, al is dat gelukkig zeldzaam :-). Fijn dat je snel een werkend exemplaar hebt ontvangen! Veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Adriën
28 jun 2024

Een heerlijke ervaring

Paar dagen geleden ontvangen en uitgeprobeerd. Was fantastisch! Is nu al onmisbaar 😉
Super fijn met bestellen en de volgende dag anoniem je spullen in huis ik zeg top
5 jul 2024

Fantastisch

Snelle levering, spannende producten. Altijd weer leuk om een pakketje te ontvangen.
Altijd goede ervaringen met aanbod en levering. Prijzen en acties ook heel aardig.
PT
Paul T.
Sittard
13 jul 2024
Mooie producten. Goede pasvorm. Zacht en flexibel. En erg realistisch vormgegeven.
2 jul 2024
Netjes en discreet helaas was er iets vergeten maar is contact netjes na gestuurd
9 jul 2024
Jullie zij bijna altijd wel op tijd en geven goed aan wanneer jullie later komen.
2 jul 2024
So much fun with my toy, and all kinds of new ideas and new offers. Good setvice!

Niks op aan te merken

Snelle levering, kwalitatief prima. Levering discreet en op afhaalpunt mogelijk.
Ik werd er helemaal nat van. 4/5 would recommend 9/10 dentists would recommend
9 jul 2024
De neutrale manier v verpakken en het feit dat niets bij buren wordt afgegeven
13 jul 2024
Vlotte levering en goed beschreven producten, alles wat we verwachten en meer
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Wat leuk te horen dat we zelfs je verwachtingen hebben overtroffen! We stoppen er graag een beetje extra liefde in, zodat je echt blij bent met je aankoop ;-) Veel plezier met je nieuwe aanwinst en onthoudt: bij ons krijg je altijd dat beetje extra! 😄 Vriendelijke groet, Adriën
2 jul 2024
Gewoon zoals verwacht. Snel, goed verpakt en producten zoals omschreven. Top.
28 jun 2024
Veel variatie, goede uitleg bij dingen waar ik weinig van weet; goeie deals.
Er was iets mis gegaan met mijn bestelling, maar dat was heel snel opgelost!