Easytoys.nl

3.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.152 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Produkt zgodny z opisem. Szybka i dyskretna wysylka.
Alleen niet discreet om mails te blijven sturen. ,,
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht Riccerd! We begrijpen helemaal dat je discreet wilt blijven, en doen ons best om je privacy te respecteren. Als je bij ons een bestelling plaatst, ontvang je een paar e-mails om je op de hoogte te houden: Allereerst een orderbevestiging, die krijg je direct nadat je je bestelling hebt geplaatst. Vervolgens sturen we je een Track & Trace-code zodra je pakketje onderweg is. En tot slot, na ontvangst van je bestelling, sturen we je een e-mail om ons te laten weten hoe het is gegaan. We willen benadrukken dat deze laatste mail, de review e-mail, geen nieuwsbrief is. Je kunt je hier niet voor afmelden, omdat het een eenmalig verzonden e-mail is. Als je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen, kun je jezelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Als je nog meer vragen hebt, met name over de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG), stuur ons dan gerust een e-mail naar privacy@edc.nl. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën
26 apr 2024
Goede website en bezorging Alles correct afgehandeld
Ze zijn niet duur,en ze hebben alles wat we zoeken
Defect artikel gekregen binnen 3 dagen nieuwe thuis
29 apr 2024

Fast & Quality

Everything nice, good and easy Delivery was fast 💨
13 apr 2024
Het adres waar het vandaan komt onzichtbaar maken
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Geen zorgen, we verzenden jouw bestelling heel discreet, zonder vermelding van de shopnaam of het adres op de verpakking. Voor meer details over hoe we jouw bestelling verpakken en verzenden, nodigen we je uit om een kijkje te nemen via deze link: https://support.easytoys.nl/hc/nl/articles/13330497659421-Hoe-ziet-de-verpakking-van-mijn-bestelling-eruit Heb je nog andere vragen? Laat het ons weten, onze klantenservice helpt je graag! Vriendelijke groet, Adriën
Correct en anoniem is perfect voor elkaar bij hun
25 apr 2024
Neutraal pakketje, snelle levering, goede website
16 apr 2024
Snelle service en goede producten. Fijn personeel
Direct vervangen met een product dat kapot ging.

Fijne webshop

Goede service, fijne benaderbare klantenservice!
14 apr 2024
Betrouwbaar en kwalitatief goed · Snelle service
ze doen wat ze beloven en zijn zeer betrouwbaar
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor de complimenten! 😄 We zijn blij dat we aan je verwachtingen voldoen en dat je ons betrouwbaar vindt. Als je weer iets nodig hebt, komen we met plezier weer in actie! Tot ziens :-) Adriën
26 apr 2024
Snelle en prima levering, discretie verzekerd
19 apr 2024
product zoals beschreven , en snelle levering.
19 apr 2024
👍 alles is snel en volgens afspraak verlopen !
WL
Wim L.
Amstelveen (NL)
22 apr 2024
Top bedrijf! Goede info en leuke performance!
De dag na bestelling geleverd, zoals beloofd
16 apr 2024
Zeer correct geleverd , in blanco verpakking