patchkast.com

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2020
patchkast.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een product heb besteld wat niet paste in mijn patchkast via klantenservice direct geholpen met een zogenaamd retour formulier. Volgende dag al response en de dag erna dat hun financiële afdeling alles al in behandeling heeft genomen. Transparanter en service gerichter kan niet.

Alles verliep heel vlot, de kwaliteit is goed, snel geleverd. Maar wat voor mij een heel belangrijk punt is, als er een probleem is dat het opgelost wordt. Wat tot op heden nog niet gebeurd is. De legborden die voorgesteld werden bij het aankopen van de kast, zijn de verkeerde. De referentie is juist, maar er zitten kleinere legborden in de verpakking. Waardoor er een 2 cm speling zit en je ze niet kunt bevestigen. Ondertussen al twee mails voor gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie. Jammer is dat.

Beoordelingen voor patchkast.com

Weer niet op voorraad