sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.66/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Levering comform beschrijving. Pakket is door DHL niet overgedragen aan de ontvanger, maar ONBEHEERD voor de voordeur gezet ZONDER dat er een niet-thuis-bericht in de brievenbus was gedaan!!! Ik kom zelf altijd door de achterdeur en bemerkte het pakketje pas bij toeval, misschien stond het er al meer dan een dag en had dus makkelijk weggehaald kunnen worden door eenieder die dat wilde. Dus de service-verlening van DHL is beneden ieder peil en daar moet Sport-Spar DHL op aanspreken.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van sport-korting.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Good deals. Very fast delivery.
Keurig netjes en snel geleverd
Mooie prijs en snel geleverd!
Uitstekende prijs en service.
Binnen levertijd bezorgd
Prima vlotte levering.