ProBrace.nl

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

18 jan 2024
Hij was voor mij eigenlijk te breed, ik heb hem in 3 stroken geknipt. Ik gebruik hem voor mijn buik en mijn dochter is pas geopereerd en die gebruikt hem ook.
Het was in het begin moeilijk om mee te slapen maar hij zit toch wel enigzins comfortabel (voor zover als dat gaat).
Zeer snel geleverd en geen moeilijk gedoe bij retourzending en terugbetaling. Dat zie je nog zelden.
7 jan 2024
De band blijft goed zitten. Je hebt geen last van omgeslagen randen die dan pijn gaan doe.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat de band goed blijft zitten. Bedankt voor uw review!
Beter opletten bij bestelling. Verkeerde maat gestuurd. Koste een week om te vervangen.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen dit absoluut meenemen. Bedankt voor de review.
GV
Hij zit goed nadat ik er een klein stukje uit de ronding geknipt heb zit hij perfect.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en voor het doorgeven van de aanpassing. Wij zijn bezig om de ronding standaard iets groter te maken, zodat deze beter zal passen rondom de duim. Nog een fijne dag vandaag.
SK
21 jan 2024
Perfecte kwaliteit, doet wat t moet doen, snelle levering ondanks feestdagen
het zit heerlijk stevig maar toch kun je er dingen mee doen
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
De probrace doet waarvoor hij bedoeld is, prima product.
3 feb 2024
Snelle accurate levering. Product past zoals omschreven.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat het product goed zit en snel bij u geleverd is. Dank u wel voor uw review.
18 jan 2024
Goede service en snelle levering Goed passende brace
Snelle en professionele afwikkeling van de bestelling.
De website biedt voldoende keuze en levering is snel.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
3 feb 2024
Stevige uitvoering. De Brace zit precies goed.
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen dat de brace goed aansluit. Bedankt voor uw review.
RV
RiAnne v.
Helmond
27 jan 2024
Uitstekend; goed artikel en snelle bezorging.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, fijn om te horen dank u wel voor uw review!
14 jan 2024
Gemakkelijk om aan- en af te doen.
7 jan 2024
Was gewoon zoals het hoort goed
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review.
RD
Ron D.
Haarlem
Goed product en snel verstuurd
20 jan 2024
Service