ProBrace.nl

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

29 okt 2023
ruimte voor de duim bleef een pijnlijke duim opleveren, maar opengeknipt. moest er even aan wennen dat de balein in de nacht kan verschuiven en dan pijn kan doen prettig is de kwaliteit van het kleefband

Snel geleverd, band 1 maat groter bestellen dan aangegeven. Kan nu weer lekker tennissen en sporten. Na 2 jaar is klittenband wat versleten, maar dan gewoon een nieuwe aanschaffen. Prima band.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor de review! Fijn om te horen dat de brace uw ondersteuning geeft.
4 mei 2023

Comfortabel

Zit stevig om de knie. Draag hem nu 3 weken onafgebroken zonder irritatie. Heb de uitvoering met de scharnieren maar merk daar niet veel van, weet niet of dit steviger zit dan met baleinen.
18 jul 2023
Geweldig product, geeft meer vrijheid! Wel even oefenen om erop te lopen, vooral trap (af) is even een uitdaging maar als je weet hoe het moet zeker te doen. Loopkruk is wel redelijk zwaar.
8 mei 2023
De Brace geeft goede rust aan mijn pijnlijke duim en pols. Wel schuurt de binnenkant op de duim en pols,dus gebruik ik onder de brace pleisters.Afwachten of hij voldoende effect heeft.
16 jul 2023
Na het gaan dragen van de liesbreukgordel probrace nog geen last meer gehad van mijn liesbreuk. Hiervoor kon ik nog geen halve dag wat doen of ik kreeg weer last van mijn liesbreuk.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de liesbreukband u ondersteuning geeft en de pijn verlicht.
20 okt 2023
De pasvorm is goed. De klittenband houdt ook goed. De afwerking kan beter. (Stiksel)De metalen spalken zijn van onvoldoende kwaliteit. Vervorming en breuk als gevolg.
24 jul 2023

Goede producten met uitgebreide info over maatvoering en gebruik; vlotte levering.

Goede, complete en duidelijke info op de website, inclusief de maatvoering en met goede foto's van de brace en hoe te bevestigen. Goed product. Snelle levering.
22 jun 2023
Bestelling de volgende dag in huis. Er ontbrak 1 onderdeeltje van mijn brace en nadat ik dat had laten weten, was ook dat de dag erna in huis. Super service!
13 mei 2023
Brace voor klapvoet is ok., echter zakt snel af met huidige constructie. Een mogelijke samenwerking met een onderbeen bevestiging zou soulaas kunnen bieden.
KV
Karin V.
Huizen
14 sep 2023
Een heel prettige Brace, die zelfs beter voelt dan de Brace die ik vanuit het ziekenhuis heb gekregen. Comfortabel en geeft steun op de plekken waar nodig.
6 sep 2023

Keurige klacht afhandeling

De opgestuurde brace vertoonde een kleine weeffout, waardoor een klein gaatje was ontstaan. Er werd direct een nieuwe brace opgestuurd. Keurig afgehandeld!
De Brache sluit perfect aan en het geeft een goed gevoel en de artrose pijn verminderd door het dragen en hij is makkelijk wasbaar en na 1 nacht droog
6 okt 2023
Knobbeltang is een onmisbaar artikel! Bijzonder practisch! Al 17 paar schoenen behandeld/gecorrigeerd voor mijn vrouw! die is zeer gelukkig!
31 okt 2023

Goed functionerende brace

Gebruik deze brace tijdens het volleyballen. Het is eerst even wennen, maar je kunt er prima mee blijven spelen. Ik kan het zeker aanraden.
Kwaliteit van de brace is redelijk. Na een aantal weken begint de klittenband minder te worden. Positief: de klachten worden minder. :-)
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, fijn om te horen dat brace uw klachten verminderd! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het klittenband zo snel minder goed zijn werk doet. Wij willen u graag een oplossing aanbieden. Zou u met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl inclusief een foto van het klittenband. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
14 jun 2023
Hele goede ondersteuning voor mijn ingescheurde enkelband. Makkelijk aan en uit te doen. Zelf de juiste strakheid bepalen. Heel blij mee.
AU
Andre U.
Zwanenburg
11 aug 2023
Snelle levering en na mail snel contact en goed advies gekregen Verbeterpuntje jammer dat dat niet kon ze verkopen geen Onderdelen los
Helaas mijn pakket teruggestuurd. Het terugsturen was gemakkelijk en vervolgens al snel her betaalde bedrag terug op mijn rekening.
22 mei 2023
Hij geeft de nodige stevigheid zodat het gewricht geen kant opkan. Alleen spijtig dat je dan niet in een wat bredere schoen kan.