ProBrace.nl

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

LJ
Liz J.
Helden
6 okt 2023
Zo af en toe flink last van mijn hernia, dan meteen de brace dragen, het geeft enorm veel steun en maakt je bewuster van je bewegingen. Neemt ook een deel van de pijn onmiddellijk weg omdat je het stevig op zijn plek houdt en naar mijn idee de hernia (zenuw) wat meer de ruimte geeft. Al met al heel blij met deze brace.
30 aug 2023

Zelf doen

De pro brace geeft mij de herinnering dat ik mijn rug recht moet houden. De slechte gewoonte van krom zitten is er ingeslopen en daar wordt ik bewust van doordat de brace niet comfortabel zit. Voor een betere houding zal ik m’n buik en rugspieren moeten trainen om een goede houding te kunnen volhouden.
De probrace zit comfortabel. Misschien kan de naad van de probrace op een andere plek gemaakt worden. Nu zit de naad in het beweeglijke gedeelte tussen duim en wijsvinger. Als je dan nog een andere brace erover draagt dan is dat best dik op die beweeglijke plaats.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw review en feedback. Ik wens u nog een fijne dag.
5 jun 2023
Fijne klantenservice, Brace voor recht was fijn waardoor ik hem ook voor links heb besteld. Echter de verkeerde in de verpakking. Snel mijn geld terug gekregen en ze heeft ook nog gekeken waar hij wel verkrijgbaar omdat hij niet meer op voorraad was
27 jul 2023
Op de website zijn de maten niet goed weergegeven. Ik had XL besteld maar was te klein. De buikband is gemaakt in Barcelona. Ik heb deze moeten ruilen voor XXL. Men gaat ervan uit dat de Nederlandse maat XL gelijk is aan de Spaanse XL.
goed materiaal, sterk, langdurig gebruikt kan last geven aan onderbeen door het trekken van het elastiek, voor zwaardere schoenen zou misschien een 2de elastiek ontwikkelt kunnen worden welke vanachter het onderbeen begeleid wordt.
16 aug 2023

Minder pijnklachten.

Ik heb er aan moeten wennen, maar het heeft de ondersteuning die zo noodzakelijk iis. Wel zal ik nog naar een reumatoloog moeten om te bepalen of dit de juiste behandelwijze is. Voor nu heb ik d.m.v. de brave minder pijnklachten.
11 sep 2023
De brace zit heel lekker, is makkelijk aan te trekken, maar ik krijg hem bijna niet uit. Met het sporten ga je zweten en dan blijft de brace plakken. Door het uittrekken ben ik bang dat de brace snel kapot gaat, slijt en uitrekt.
11 sep 2023
Bedankt voor uw review en fijn dat de brace lekker zit! U stelt een terechte vraag, maar elke brace zal moeite hebben om van een klamme huid af te schuiven. U heeft aan weerszijde van de kniebrace stevige baleinen zitten, het trucje is om met een gestrekt been beide baleinen te pakken en dan de brace naar beneden te duwen. Op deze manier blijft het weefsel intact. Hopelijk werkt dit ook voor u! Met sportieve groet, Team ProBrace
4 okt 2023

Welke brace kies ik nu?

Na al een kniebrace besteld te hebben, telefonisch contact gehad. De bestelde brace voldeed niet. Goed advies gekregen. Vriendelijk en behulpzaam. Drie andere braces besteld. Met de mogelijkheid tot retourneren. Prima service!!
8 sep 2023
Ik was bij aanschaf best wel cynisch omdat ik niet verwachtte dat een brace de vervelende pijn in mijn elleboog kon verlichten. Maar niets bleek minder waar; de brace werkt verlichtend en ondersteunend. Geen geen spijt ervan
5 aug 2023
Een groot aanbod waaruit ik een keuze kon maken voor een enkelsteun. Ik was nog onbekend en erg onhandig met zoiets maar dankzij snelle en vriendelijke hulp van de probrace online winkel, sta ik nu goed op mijn voeten.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat wij u op de juiste manier hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
30 jul 2023

Brace embraces perfectl;y

Duidelijke omschrijving op de site; ook hoe te meten. Product komt overeen met hetgeen op de site wordt getoond. Product wordt snel geleverd en op een juiste wijze. het gebruik van de brace is simpel en doeltreffend.
27 jul 2023

Brace is prima, echter het duim gat is veel te klein

De brace is volgens beschrijving, snel geleverd. Echter het duim gat is dermate klein dat de duim afgeklemd wordt. Wel handig materiaal dat jezelf met een schaar de opening groter kunt maken. Degelijk en fijne brace
Na meerderen dingen gebroken te hebben of gescheurd had ik erg veel moeite met stabiel lopen . Dankzij deze brAce kan ik eindelijk stabieler lopen en er weer op uit met mijn kinderen . Dit is de 3e brace inmiddels
2 aug 2023

Verzending goed, produkt niet naar wens

...gezien de afleverdrukte, toch snel in huis. Produkt goed verpakt. Produkt voelt niet zacht op de huid. Draagcomfort en hoge prijs (voor een stuk elastiek met klitteband) zijn naar mijn mening uit balans.
2 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet comfortabel voor u zit. Wij willen u graag helpen om een passende brace te vinden. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
29 okt 2023
ruimte voor de duim bleef een pijnlijke duim opleveren, maar opengeknipt. moest er even aan wennen dat de balein in de nacht kan verschuiven en dan pijn kan doen prettig is de kwaliteit van het kleefband
18 jul 2023
Geweldig product, geeft meer vrijheid! Wel even oefenen om erop te lopen, vooral trap (af) is even een uitdaging maar als je weet hoe het moet zeker te doen. Loopkruk is wel redelijk zwaar.
8 mei 2023
De Brace geeft goede rust aan mijn pijnlijke duim en pols. Wel schuurt de binnenkant op de duim en pols,dus gebruik ik onder de brace pleisters.Afwachten of hij voldoende effect heeft.
16 jul 2023
Na het gaan dragen van de liesbreukgordel probrace nog geen last meer gehad van mijn liesbreuk. Hiervoor kon ik nog geen halve dag wat doen of ik kreeg weer last van mijn liesbreuk.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de liesbreukband u ondersteuning geeft en de pijn verlicht.
20 okt 2023
De pasvorm is goed. De klittenband houdt ook goed. De afwerking kan beter. (Stiksel)De metalen spalken zijn van onvoldoende kwaliteit. Vervorming en breuk als gevolg.