ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Helaas mijn pakket teruggestuurd. Het terugsturen was gemakkelijk en vervolgens al snel her betaalde bedrag terug op mijn rekening.
Kreeg een andere maat duimbrace toegestuurd dan ik had opgegeven. Met 1 telefoontje werd alles keurig en snel opgelost. Heel fijn!
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en fijn om te horen dat alles snel is opgelost!

Het soepeltjes omruilen van een door mij verkeerde maat bestelde brace. Was dezelfde prijs, dus even omruilen ,...klaar. Perfect !

Antwoord van ProBrace.nl
Dankjewel voor uw review! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen.
26 nov 2023
Snelle levering en goede kwaliteit Ik heb er echt profijt van Na 2 weken s nachts dragen zijn m’n klachten n stuk minder!
Geeft overdag goede steun maar in de loop van de middag knelt het wegens fe warmte, omdat het weinig luchtdoorlatend is!
6 jan 2024

Goed product maar breedte klopte niet

Ondanks vooraf gemeten te hebben bleek de breedte niet toereikend, maat M 7-8cm heb beide paren aan mijn tante gegeven.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
24 dec 2023

Zo hoort het!!Bestelde en snel ontvangen brace-jes…

Bestelde en snel ontvangen brace-jes pasten niet. Zonder problemen terug kunnen sturen en meteen geld terug; chapeau!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat wij alles zo snel voor u konden regelen.
Het was in het begin moeilijk om mee te slapen maar hij zit toch wel enigzins comfortabel (voor zover als dat gaat).
24 feb 2024

Rechtop

Na gebruik, gedurende 1 week, stond ik weer veel rechter en liep bewuster automatisch met de schouders naar achter.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat u progressie ziet met het dragen van de brace. Dank u wel voor uw review.
JK
Jan K.
DOETINCHEM
18 nov 2023
De bestelling was goed verpakt. De handschoenen passen perfect en geven een heerlijk en warm gevoel. Prima product.
3 mrt 2024
Snelle levering en ook product zelf is goed .Het is dus twede keer dat ik hetzelfde product bestel binnen 4 jaar .
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles goed is voor u. Bedankt voor uw review!
Ondankkd dat bestelde en geleverde product niet was wat ik ervan verwachtte , toch snel teruggestuurd en afgewerkt
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat ondanks het product niet de juiste voor u was wij uw retour snel voor u konden afhandelen.
25 nov 2023

Overtreft al mijn verwachtingen!

De pijn in mijn voeten is nu een stuk minder dankzij de zolen. Het resultaat overtreft zeer mijn verwachtingen!
JV
Jet V.
Dordrecht
8 okt 2023
Geeft veel verlichting. Zit uitstekend. Even een klus met al de klittenband, maar dat gaat vast wel wennen
Snel en adequaat gereageerd. Niet goedkoop, maar wel weer wat reserveonderdelen voor mn brace in huis. Top!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. En fijn dat wij u hebben kunnen helpen met extra onderdelen.
Snelle levering. Brace komt overeen zoals het beschreven is en doet wat het moet doen. Ik ben er blij mee.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat de brace overeenkomt.
8 okt 2023
Fijne polsbrace. Gemakkelijk aan en uit (ivm handen wassen). Irriteert niet en is wasbaar. Ben er blij mee!
21 nov 2023

De brace doet wat hij moet doen nl…zie boven

De brace doet wat hij moet doen nl fixeren van het duimgewricht. Ook geeft hij steun wat prettig aanvoelt
26 nov 2023
De persoonlijke benadering en medewerkers die met een luisterend oor voor de cliënt spraken me zeer aan.
21 sep 2023
Blij met de onderarm sleeve. Voor mij wel wat te lang. Levering: beloofd na 2 dagen. Het werden er 6!