ProBrace.nl

467 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

2 mei 2023
9 nov 2023

Zitten niet goed.

16 nov 2023
Ik heb carpaal tunnel syndroom aan beide handen en besloot een brace te kopen te hier maar leverde mer problemen op dan het hielp. De brace duim gaten zijn veelste klein, mijn duim werd helemaal afgeknepen. Ik zou hier geen brace kopen. Wees wijs en koop hem hier niet er zijn zat andere die wel de goede brace verkopen tegen een veel betere en goedkopere prijs
11 sep 2023

Teleurgesteld

Eerste ervaring prima product, nu een stevige langere polsbrace besteld. Na 4 keer gebruik laat de klittenband los, hierover een vraag gesteld Het zou door het zwembad water komen Terwijl het product ook gewassen kon worden Ik ben teleurgesteld over de informatie die ontbreekt hierover als je zoekt op de site
11 sep 2023
Hartelijk dank voor uw review en wij vinden het natuurlijk vervelend dat u teleurgesteld bent. Uit gesprekken met u blijkt dat u een product, wat volgens de handleiding wel gewassen mag worden, maar niet met bleekmiddelen in contact mag komen, in (chloorhoudend) zwembadwater gebruikt. U heeft vooraf bij ons geen navraag gedaan of deze specifieke brace geschikt is om in het zwembadwater te gebruiken, ook wordt deze brace op geen enkele manier door ons aangeboden als 'watersportbrace'. Op de foto's is de van oorsprong zwarte brace al volledig wit uitgeslagen en plakt het klittenband niet meer. Het vervangen van het product is overduidelijk geen optie, want dan zou binnen 4x hetzelfde probleem ontstaan. Daarom hebben wij u aangeboden om kosteloos uw brace van een ander klittenband te voorzien wat wel blijft plakken in een natte omgeving. Maar u wilde hier geen gebruik van maken, daarom zijn wij toch wel teleurgesteld om slechts twee sterren te ontvangen terwijl u in de e-mail aan heeft gegeven toch wel erg tevreden te zijn over de steun van de brace. Wij vinden service erg belangrijk, daarom blijft ons aanbod voor de reparatie uiteraard staan. Als u hier alsnog gebruik van wilt maken, mag u contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Team ProBrace
15 aug 2023

Maat niet ok.

Maat L duimbrace besteld (dit is de grootste maat die van dit type aangeboden wordt). Normaal draag ik handschoenen maat 9 (dus echt niet extreem groot). Ondanks dat duimbrace maat L heeft, was deze echt veel te klein, waardoor ik jammer genoeg genoodzaakt was deze te retourneren.
17 aug 2023
Beste meneer Vossen, Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan zien dat u inmiddels uw geld al weer terug ontvangen hebt op uw rekening. Al onze producten hebben eigen maattabellen die een maatindicatie en een specifieke meetmethode nodig hebben. Het vergelijken met een handschoenmaat werkt helaas niet. Gelukkig hebben we een zeer ruim assortiment met producten die absoluut ook geschikt zijn voor uw handen / duimen. U mag uiteraard contact opnemen met onze klantenservice om u te assisteren in een juiste productkeuze.
16 mei 2023
Ik had niet in de gaten dat het synthetisch was. Mijn handen worden niet lekker warm als ze koud zijn, maar juist nog kouder. De stijfheid 's morgens is gelijk aan wat het altijd al was. Ik zie geen verbetering in mijn situatie. Maar het kan een ander wel helpen natuurlijk.
16 mei 2023
Goedemiddag, Mocht het product niet aan uw wensen voldoen, mag u deze altijd nog omruilen voor een ander product. Wilt u via info@probrace.nl contact met ons opnemen dan kijken we samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace
21 aug 2023
De brace voor de grote teen tegen Hallux Valgus is absoluut zinloos. Veel te klein en veel te slap. Zonde van het geld want ik mag niet retourneren
21 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
19 sep 2023
Het product voldoet niet. De vingerbrace neemt het euvel niet weg. In plaats daarvan heb ik extra pijn. Complete miskoop !
20 sep 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt en juist extra pijn geeft. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Mogelijk is de brace voor u niet de juiste maat en doet hij daarom pijn. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een beter passende en sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
11 mei 2023
Zonde van mijn geld. Brace heeft 0,0 invloed op mijn blessure. Het beste wat u kunt doen is mijn geld terug geven.
12 mei 2023
Goedemiddag Paul! Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Zou u ons een mail willen sturen, zodat wij samen met u kunnen kijken voor een passende oplossing (een ander product, geld terug etc. We horen graag van u. Mvg, ProBrace
5 jul 2023

Laat persoonsgegevens slingeren

Ik had gevraagd om mijn persoonsgegevens te verwijderen en krijg toch nog dit. Ik heb er melding van gemaakt.
6 jul 2023
Beste, Na uw aanvraag hebben wij uw emailadres gelijk uit ons systeem verwijderd. De mail die u nu gekregen heeft is van Trustedshops. Deze mails worden na aankoop gelijk ingepland en na 2 weken verstuurd. Om de eerlijkheid van de recensies te waarborgen kunnen wij deze er bij trustedshops niet uithalen. Anders had ik dat uiteraard voor u gedaan. Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ik wens u nog een fijne dag. Mocht u nog verdere vragen hierover hebben dan kunt u ons mailen op info@probrace.nl Met vriendelijke groeten, Team ProBrace