ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

15 sep 2023

Prima tweede kans produkt

Aanbod van tweede kans product wat prima was, levering zoals afgesproken, braces bevallen goed. Prima!
Zeer snel geleverd en geen moeilijk gedoe bij retourzending en terugbetaling. Dat zie je nog zelden.
13 aug 2023

goed product.

Gebruik al jaren de brace en was nu aan verva ging toe. uitstekend product en werkt voor mij prima.
De brace ondersteunt me goed en helpt om de knie te beschermen terwijl ik mijn oefeningen doe.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw revieuw!
17 nov 2023
ik wist niet eens dat een duin/pols brace bestond. maar het bracht mij zeker verlichting.
15 nov 2023
Ze werken wel goed tegen reuma pijn in vingers alleen jammer dat ze niet vocht bestendig zijn
28 sep 2023

Helpt echt!

Helpt echt tegen de klachten van peesplaat ontsteking. Merkte gelijk verschil al na 1 nachtje
17 sep 2023
bereikbaarheid , voorlichting en verzending heel goed ! Dank en ik bestel nog extra breukband
11 sep 2023
Ik had een verkeerde maat besteld en het omruilen voor de juiste maat werd netjes geregeld.
7 jan 2024
De band blijft goed zitten. Je hebt geen last van omgeslagen randen die dan pijn gaan doe.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat de band goed blijft zitten. Bedankt voor uw review!
Beter opletten bij bestelling. Verkeerde maat gestuurd. Koste een week om te vervangen.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen dit absoluut meenemen. Bedankt voor de review.
GV
Hij zit goed nadat ik er een klein stukje uit de ronding geknipt heb zit hij perfect.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en voor het doorgeven van de aanpassing. Wij zijn bezig om de ronding standaard iets groter te maken, zodat deze beter zal passen rondom de duim. Nog een fijne dag vandaag.
24 mrt 2024
Brace was te klein. Retour gestuurd en binnen een week aankoop bedrag terug gekregen
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
Niets bijzonders, gewoon geleverd wat ik besteld had, was niet zo moeilijk hoop ik
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
31 dec 2023

Goede kwaliteit en betrouwbaar.

Goede kwaliteit materiaal voor een redelijke prijs en snel geleverd/af te halen.
Geroutineerd en op nieuw een bestelling gekregen. Is perfect verlopen allemaal.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag! Hartelijk bedankt voor uw review.

Hard op de hak

Het stuk van de enkelbrace op de hak is erg hard en doet na een tijdje wel pijn
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het product bij u hak niet prettig zit. Als u zou willen kunnen wij samen met u kijken of er een oplossing voor is. Nog een fijne avond gewenst!
6 okt 2023
Aan geven dat een product niet verkrijgbaar is Ipv achteraf na het bestellen
4 okt 2023
Ook mijn retour werd snel afgehandeld en stond het geld snel op mijn rekening.
SK
21 jan 2024
Perfecte kwaliteit, doet wat t moet doen, snelle levering ondanks feestdagen