ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

het zit heerlijk stevig maar toch kun je er dingen mee doen
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
Snelle verwerking van de bestelling en de correcte levering
IR
Inez R.
Hoogezand

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden, geen idee voor verbetering !
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag. Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat het product u helpt. Nog een fijne middag!
2 sep 2023
Bezorging ging prima. Er zat echter geen handleiding bij.
4 sep 2023
Beste Klant, Het klopt dat niet alle leveranciers een fysieke handleiding bij de brace stoppen. Wanneer wij deze handleiding wel digitaal hebben kunt u deze vinden op de product pagina. Ik hoop dat u daarmee uit de voeten komt en zo niet kunt u altijd contact met ons opnemen voor uitleg over het gebruik van de brace. Met vriendelijke groeten, Team ProBrace
De probrace doet waarvoor hij bedoeld is, prima product.
MH
Martin H.
Groningen
Te veel betaald voor iets dat gauw versleten en kapot is
Antwoord van ProBrace.nl
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Zou u foto's van het defect kunnen maken en dit ons toesturen. Hopelijk kunnen we meedenken aan een oplossing!
3 feb 2024
Snelle accurate levering. Product past zoals omschreven.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat het product goed zit en snel bij u geleverd is. Dank u wel voor uw review.
6 aug 2023
Perfecte kniebrace, goede levering, vriendelijke mensen
18 jan 2024
Goede service en snelle levering Goed passende brace
Snelle en professionele afwikkeling van de bestelling.
12 okt 2023
De Brace geeft ondersteuning bij lopen en dat is het.
23 aug 2023
Product is zoals beschreven. Nette en snelle levering!
17 mrt 2024
Zit prima geeft een goede bescherming aan mijn enkel.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
De website biedt voldoende keuze en levering is snel.
7 okt 2023
Ik heb er geen last van en hij doet wat hij moet doen
13 sep 2023
Plezieriger dragen , omdat er extra steun mogelijk is
9 sep 2023
goede service en goede producten. snelle levering
1 sep 2023
Zeer snelle levering, goede pasvorm en kwaliteit.
makkelijke en snelle omwisseling. Goed geregeld.
30 dec 2023
Snelle levering en product voldoet aan de eisen