ProBrace.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

17 jan. 2024
17 jan. 2024
14 jan. 2024
11 jan. 2024
7 jan. 2024
8 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw review.
3 jan. 2024
3 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw review.
31 dec. 2023
29 dec. 2023
28 dec. 2023
Klittenband werkt na een aantal weken al niet goed meer
28 dec. 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Ik heb uw een mail gestuurd om tot een oplossing te komen, zou u hier naar willen kijken? Alvast bedankt! Mvg, Maud van ProBrace
15 jan. 2024
Heb er niets aan was te laat voor terugsturen jammer
25 dec. 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
27 dec. 2023
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
19 jan. 2024
18 dec. 2023
De probrace zit comfortabel. Misschien kan de naad van de probrace op een andere plek gemaakt worden. Nu zit de naad in het beweeglijke gedeelte tussen duim en wijsvinger. Als je dan nog een andere brace erover draagt dan is dat best dik op die beweeglijke plaats.
19 dec. 2023
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw review en feedback. Ik wens u nog een fijne dag.
6 dec. 2023
Kwaliteit van de brace is redelijk. Na een aantal weken begint de klittenband minder te worden. Positief: de klachten worden minder. :-)
6 dec. 2023
Goedemiddag, fijn om te horen dat brace uw klachten verminderd! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het klittenband zo snel minder goed zijn werk doet. Wij willen u graag een oplossing aanbieden. Zou u met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl inclusief een foto van het klittenband. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
26 nov. 2023
Snelle levering en goede kwaliteit Ik heb er echt profijt van Na 2 weken s nachts dragen zijn m’n klachten n stuk minder!
24 dec. 2023

Zo hoort het!!Bestelde en snel ontvangen brace-jes…

Bestelde en snel ontvangen brace-jes pasten niet. Zonder problemen terug kunnen sturen en meteen geld terug; chapeau!
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat wij alles zo snel voor u konden regelen.
25 nov. 2023

Overtreft al mijn verwachtingen!

De pijn in mijn voeten is nu een stuk minder dankzij de zolen. Het resultaat overtreft zeer mijn verwachtingen!
22 dec. 2023
Snelle levering. Brace komt overeen zoals het beschreven is en doet wat het moet doen. Ik ben er blij mee.
22 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat de brace overeenkomt.
26 nov. 2023
De persoonlijke benadering en medewerkers die met een luisterend oor voor de cliënt spraken me zeer aan.