ProBrace.nl

433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

24 dec. 2023

Zo hoort het!!Bestelde en snel ontvangen brace-jes…

Bestelde en snel ontvangen brace-jes pasten niet. Zonder problemen terug kunnen sturen en meteen geld terug; chapeau!
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat wij alles zo snel voor u konden regelen.
22 dec. 2023
Snelle levering. Brace komt overeen zoals het beschreven is en doet wat het moet doen. Ik ben er blij mee.
22 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat de brace overeenkomt.
20 dec. 2023
Geroutineerd en op nieuw een bestelling gekregen. Is perfect verlopen allemaal.
20 dec. 2023
Goedemiddag! Hartelijk bedankt voor uw review.
13 dec. 2023

Hard op de hak

Het stuk van de enkelbrace op de hak is erg hard en doet na een tijdje wel pijn
13 dec. 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het product bij u hak niet prettig zit. Als u zou willen kunnen wij samen met u kijken of er een oplossing voor is. Nog een fijne avond gewenst!
22 dec. 2023
Snelle levering en goed product dat nergens anders verkrijgbaar was.
22 dec. 2023
Fijn om te horen dat het product goed past. Hartelijk dank voor uw review.
21 dec. 2023
Snelle levering. Makkelijk om te doen. Goede ondersteuning.
21 dec. 2023
IR
Inez R.
Hoogezand

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden, geen idee voor verbetering !
6 dec. 2023
Goedemiddag. Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat het product u helpt. Nog een fijne middag!
25 dec. 2023
Super snelle levering en goede kwaliteit
19 dec. 2023
Volgens afspraak binnen goede verpaking
19 dec. 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review!
19 dec. 2023
helpt echt en zit prettig
19 dec. 2023
Goedemiddag! Hartelijk dank voor uw review.
16 dec. 2023
18 dec. 2023
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw review!
9 dec. 2023
11 dec. 2023
Goedemorgen! Super bedankt voor uw review en nog een fijne dag vandaag!
6 dec. 2023
Goedemiddag! Hartelijk dank voor uw review. Nog een fijne middag.
27 nov. 2023
25 dec. 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
27 dec. 2023
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
5 dec. 2023
5 dec. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te zien dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Wij zien onze klanten graag tevreden met de producten die besteld zijn. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl. Wij hopen snel van u te horen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
29 okt. 2023

Prima kwaliteit

Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid