ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

TH
Ton H.
Noordwolde Fr
2 jul 2024

Drie problemen/fouten in één product.

3 jul 2024
Goedemiddag, zoals telefonisch besproken op 02-07 heeft u een product ontvangen met een productiefout. Het elastiek hoort voor maat 1 niet zo kort te zijn. Wij hebben contact gehad met de leverancier en zij zullen de juiste maat elastiek op sturen. Wij hopen deze voor het weekend naar u te kunnen versturen. Daarnaast hebben wij aangegeven dat het helemaal niet erg is dat u het schoenlipje heeft afgeknipt. Dit is juist de bedoeling. Schoenen verschillen in breedte en grote per persoon, waardoor het soms kan zijn dat er een stukje afgehaald moet worden. Helaas betreft het klittenband geeft Orliman aan dat dit niet aan te passen is. Wij hopen zo alles voor u opgelost te hebben. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl of info@leuk-orthopedie.nl. Wij wensen u nog een fijne dag toe.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
2 jun 2024
Zwarte besteld maar kreeg een grijs / blauwe. Op de doos zat een plaatje van grijs / blauwe maar op de zijkant een stempel van zwart. Misschien is het daardoor misschien gegaan. Bezorging via dhl is ook niet goed. Geven aan niet thuis te zijn maar we waren dat wel. Kwam dag later. Ik heb de verkeerde kleur niet terug gestuurd aangezien ik pijn aan mijn knie heb en hem gelijk wilde gebruiken. Brace zit wel goed.
3 jun 2024
Vervelend om te horen dat er een paar dingen fout is gegaan en dat DHL niet netjes bezorgde. Alsnog bedankt voor uw review en feedback.
29 mei 2024
Besteld op vrijdag voor 17:00 en de volgende ochtend voor 12:00 afgeleverd door DHL. Gelijk de navelbreukband om gedaan, wat veel verlichting gaf. Zit comfortabel, maar tijdens het dragen past de spijkerbroek niet meer. Ik vindt het een uitstekend product en bedankt voor de snelle service en verzending.
30 mei 2024
Goedemorgen, fijn om te horen dat de bezorging snel was en het product u verlichting geeft. Dank u wel voor uw review!
24 jun 2024
Ten eerste dit ding wordt gemaakt in China, dat is erg jammer. Eigenlijk koopt ik liever geen Chinese zooi. Wanneer dit vermeld zou zijn, had ik hem niet gekocht. Ten tweede, of dit ding nu écht helpt, kan ik na ruim 2 weken nog niet zeggen. Ik twijfel nog…
24 jun 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het product u (nog) niet het gewenste resultaat geeft. Het belangrijkste is dat u uw voeten langzaam laat wennen aan de stand in de brace. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u ons altijd mailen (info@probrace.nl).
4 jun 2024

Afzakkers

De been braces zakten af, in overleg teruggestuurd en een maat kleiner gekregen. Ik vond dit een goede service. Helaas zakken de maat kleiner braces ook af. Nog een kleinere maat lijkt me geen optie. Ik ben dus niet tevreden met de kwaliteit van deze braces
5 jun 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat onze service goed is. Echter niet fijn om te horen dat het product u niet goed past. Ik zie dat u het product nog niet heeft retour gestuurd. Mocht u dit willen doen bent u van harte welkom zodat wij het betaalde bedrag kunnen terug storten. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl.
28 mei 2024
De vertoonde centimeters vind ik te ruim genomen. Ik heb medium genomen, maar ik had denk ik met een small beter uit geweest. Maar ook deze een beetje te ruime ben ik blij. De pijn (ik snap n iet hoe) gaat meteen weg als ik hem aandoe, ook in de nacht.
29 mei 2024
Goedemiddag, super fijn om te horen dat de pijn afneemt bij het dragen van de brace. Dank u wel voor uw review.