x2o.nl

928 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.811 beoordelingen in totaal

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Snelle verzending, product (mengkraan voor de keuken) net zo mooi als op de foto’s/website en toen de aansluiting te kort bleek voor mijn keuken (vergeten te meten 🙈) mocht ik de slangetjes kosteloos omruilen voor langere. Superservice! Ik ben een hele tevreden klant!
Vriendelijk personeel waar we goed door geholpen werden. We moesten thuis nog een paar dingen opmeten. Doordat het personeel voor ons alles al klaar had gezet konden we heel makkelijk via de website alles in het winkelmandje doen en bestellen.
24 mei 2024

Groot kruis op de doos.

Op de doos van Villeroy &Boch was een groot kruis zichtbaar. Betreft dit een afgekeurd product? Op onderkant van de zitting zit een zwarte stip. Toch afgekeurd en daardoor goedkoper? Ik had graag van te voren geweten dat dit mogelijk zou zijn.
28 mei 2024
Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te vernemen dat er onduidelijkheid was met betrekking tot de markeringen op het product. Bij X²O hanteren wij strikte kwaliteitsnormen en verkopen wij enkel producten die aan deze hoge eisen voldoen. De door u beschreven markeringen zijn geen indicatie van afgekeurde producten, maar kunnen deel uitmaken van het productieproces. Onze garantie van tot 8 jaar getuigt van ons vertrouwen in de kwaliteit en duurzaamheid van onze producten. Wij streven ernaar onze klanten duidelijk te informeren en betreuren het als dit in uw geval niet volledig is gelukt. Onze medewerkers in de showroom staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en om zekerheid te bieden over de producten die wij met trots aanbieden. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
21 mei 2024

Rachel Utrecht

We zijn heel goed geholpen door Rachel van filiaal Utrecht. Ze nam alle tijd om ons goed voor te lichten zodat we de juiste keuze konden maken. Het is een prachtig en overzichtelijk filiaal. Een aanrader om daar eens een kijkje te gaan nemen.
20 mei 2024

Prima verkopers nul verstand van zaken

Prima om spullen te kopen en te laten leveren maar met technische vragen x2o niet bellen. Langs de Hornbach geweest voor advies / passend rubbertje / lekvrije installatie van mijn badsifon 👌
28 mei 2024
Beste, Bedankt voor je feedback. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over het aankoopproces en de levering van uw producten. Echter, het spijt ons te vernemen dat ons advies niet voldeed aan uw verwachtingen met betrekking tot technische vragen. Onze medewerkers zijn voortdurend in training om een hoogwaardig en gespecialiseerd advies te kunnen bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze klantenservice. Het is bemoedigend dat u een oplossing heeft gevonden en we zijn dankbaar dat u dit met ons deelt. Dit helpt ons om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
27 mei 2024

Uitstekende service

Dacht dat ik iets besteld had wat niet meegeleverd was. Na een mail met de vraag direct een antwoord en vlotte afhandeling. Uitstekend geholpen.
Prima levering. Nog een telefonische vraag gesteld en goed geholpen. Vestiging Zaandam nam niet op; Amsterdam wel. Geen centraal nummer?
We hebben alleen de bestelling nog maar geplaatst, dus wat uitlevring en garantie betreft moeten we nog afwachten
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het is uiteraard positief te vernemen dat u de bestelling reeds heeft geplaatst. Wij streven ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen, met name wat de uitlevering en de garantie betreft. Wij begrijpen dat u op dit punt nog wachtende bent, en willen u verzekeren dat transparantie in communicatie en het nakomen van afspraken twee van onze kernwaarden zijn. Onze klantvriendelijke after-sales service staat altijd klaar om een passende oplossing te zoeken mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn. Wij zijn trots op onze uitgebreide garantievoorwaarden en hechten veel waarde aan uw tevredenheid. Daarom hopen wij dat uw ervaring met onze producten en diensten aansluit bij de hoge kwaliteitsstandaarden waar X²O voor staat. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
Good prices and good quality. Delivery was on time and Mariska was very helpful when I made a mistake.
Zeer net spiegel. Goed verpakt en super vriendelijke geleverde, volgens afspraak. Dus een aanrader.
Uitstekende, klantgerichte benadering. Goede uitleg bij aankoop producten. Goede after sales.

Meedenken

Ik was iets vergeten bij te bestellen en daar werd ik op geattendeerd, heel prettig.
20 mei 2024
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en goed omgegaan met ruilen en retourneren
Retouren moet via Belgie (= flink duurder!) en staat niet duidelijk vermeld.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat onze retourprocedure niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Hoewel onze voorkeur uitgaat naar een retourproces via België, streven we ernaar om de transparantie en communicatie hieromtrent continu te verbeteren. Ons streven is altijd gericht op het leveren van de beste service en het bieden van de hoogste kwaliteit, zoals ook bevestigd wordt door onze uitgebreide garantievoorwaarden en onze inzet om klanten met respect en professionaliteit te benaderen. Wij nemen uw opmerking ter harte en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
31 mei 2024
Mooie douchecabine en makkelijk in elkaar te zetten. Zijn er erg blij mee 😉👍
Lang gezocht en uiteindelijk voor een lage prijs gevonden. Niets mis mee.
AV
Adrian v.
Tilburg

Wastafelkranen

Snelle levering van een paar mooie kranen met een plezierige prijs !
Product op tijd geleverd, goed verpakt , voldoet aan de verwachting.
Mooie keukenkraan gekocht, snel geleverd en prima verpakt.
MV
M. v.
Den Haag
verzending via postnl is prut. WC pot gebroken aangekomen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer te vernemen dat de bezorging via PostNL niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de WC pot beschadigd is aangekomen. Dit is beslist niet de service die wij nastreven. Onze klantenservice staat altijd klaar om te assisteren bij leveringskwesties en wij streven naar een zorgvuldige afhandeling van elk product. Hoewel incidenten kunnen voorkomen, zorgen wij ervoor dat onze klantvriendelijke after-sales service altijd een passende oplossing zoekt. We bieden tot 8 jaar garantie op onze producten, omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit en duurzaamheid ervan. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice om dit probleem naar tevredenheid op te lossen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team