x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

10 sep 2023
Bezorging te laat, klantenservice helpt niet waardeloos
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigingen voor het ervaren ongemak. Zoals uitgebreid in de media bericht zijn er wereldwijd problemen met grondstoffen en transporten. Jammer genoeg ondervinden we daar ook hinder van, waardoor we leveringen moeten verschuiven. Vooralsnog doen wij ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen op customerservice@x2o.nl zodat we de zaak voor jou kunnen opvolgen? Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
21 nov 2023

Veel later bezorgd

Eerlijk zijn over wanneer een product bezorgd wordt.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We streven ernaar om onze klanten altijd nauwkeurig te informeren over de verwachte levertijden. Mocht er onverhoopt een situatie voordoen waarbij de levering niet verloopt zoals beloofd, dan staan onze klantenservicepunten in alle winkels klaar om u direct te ondersteunen en een passende oplossing te vinden. We vinden het jammer als er enige onduidelijkheid of ongemak is ontstaan en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Ons doel is om u een zorgeloze ervaring te bieden en we nemen uw opmerkingen serieus om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Eerder leveren. Er zit nu 1 maand + levertijd op...
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en willen je bedanken om deze feedback met ons te delen! Wij maken ons sterk met een grote voorraad waardoor wij bijna al onze artikelen meteen kunnen leveren. Mocht het zo zijn dat de levertermijn van jouw order toch te lang wordt, vragen we je de showroom in je buurt te contacteren; We zijn er zeker van dat jullie samen tot een alternatief of oplossing kunnen komen! Het X²O team
28 sep 2023
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen!!
7 okt 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Mogen wij jou vragen om contact op te nemen met ons via het formulier op onze website, dan kunnen wij de zaak zo snel mogelijk opvolgen en oplossen voor jou. Hartelijk dank,
Juiste maten van product melden op de website
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de afmetingen van het product niet naar verwachting waren. Onze website streeft ernaar om accurate en gedetailleerde informatie te verschaffen over onze producten, inclusief afmetingen. We zullen uw feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze productinformatie zo duidelijk en nauwkeurig mogelijk is. Het X²O team
2 okt 2023
Mij terug mailen of bellen op 0652068711.
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Onze oprechte excuses dat je niet de beste ervaring had. We noteren je opmerking en zullen dit intern oppakken om onze service te verbeteren. We staan uiteraard met plezier voor je klaar, dus neem gerust telefonisch contact op met jouw showroom van aankoop. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
6 sep 2023
Te laat geleverd en niet volgens planning
11 sep 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We betreuren de lange leveringstijd van je aangekochte producten. Het kan inderdaad soms voorkomen dat producten iets langer onderweg zijn als we ze niet meer op voorraad hebben. We begrijpen dat dit niet aangenaam voor je is en willen ons excuseren voor het ongemak. Bedankt voor je geduld! Zouden we jou mogen vragen om contact te nemen met ons via customerservice@x2o.be zodat we de zaak dan ook kunnen opvolgen. Hartelijk dank, Het X²O team

Ik heb de bestelling nog niet ontcangen

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze belofte is om altijd transparant te communiceren over levertijden en snel naar oplossingen te zoeken bij eventuele problemen. Neem gerust contact op met onze klantenservice of bezoek een van onze winkels waar onze servicemedewerkers voor u klaarstaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
26 dec 2023
Bestelling niet ontvangen. Wel betaald
8 nov 2023
Slechte communicatie over leverdatum
21 nov 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Mocht het zo zijn dat er nog steeds onduidelijkheid bestaat over je levertermijn, dan vraag ik je graag contact te nemen met de showroom in je buurt. Zij staan je graag te woord! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
4 okt 2023
Nog niets ontvangen na ruim een week
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is om langer te wachten op je bestelling dan verwacht. Sorry daarvoor! We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Het X²O team
Ik kreeg mijn bad er niet schoon mee.
9 aug 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met het schoonmaken van jouw bad. Onze producten zijn ontworpen om eenvoudig te onderhouden en schoon te maken, maar het kan zijn dat er specifieke omstandigheden zijn waardoor het schoonmaken moeilijker is dan verwacht. We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Graag tot ziens, Het X²O team
31 mei 2023
Doos bij aflevering open gescheurd
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Onze oprechte excuses dat de verpakking niet meer intact was. We hopen dat je aankoop verder in goede staat is aangekomen en dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Het X²O team
4 okt 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het spijtig dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Zou je ons een berichtje kunnen sturen met je bestelbonnummer en showroom van aankoop, naar leveringen@x2o.be? Dan kijken we graag even na wanneer je je bestelling mag verwachten. Hartelijk dank, Het X²O team
12 jul 2023
geen factuur ontvangen
Antwoord van x2o.nl
Beste, Bedankt voor dit bericht. We vinden het jammer om te horen dat je geen factuur hebt ontvangen. Dit is zeker niet de standaardprocedure en we willen dit graag voor je oplossen. Om je verder te helpen, vragen we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar customerservice@x2o.be met jouw bestelgegevens, zodat we jou zo snel mogelijk de factuur kunnen toesturen. We hopen dat we je hiermee van dienst kunnen zijn en zien je graag terug bij ons in de toekomst. Met vriendelijke groetende, Het X²O team
27 mei 2023
Product niet ontvangen
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je jouw product niet hebt ontvangen. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je graag verder helpen. Om je situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te bieden, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be met vermelding van je bestelgegevens. Ons team zal je e-mail zo snel en efficiënt mogelijk opvolgen. We hopen je snel van dienst te kunnen zijn en kijken ernaar uit om je situatie tot een succesvol einde te brengen. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
3 sep 2023
Niks ontvangen
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Wat jammer dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. We vragen jou dan ook om contact op te nemen met ons op customerservice@x2o.be zodat wij kunnen nakijken wat er gaande is. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
9 mei 2023
Kapot geleverd
13 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het erg jammer dat jouw bestelling beschadigd werd geleverd. We hebben het op dit moment ontzettend druk en kunnen hierdoor niet de service verlenen waar we voor staan. Het spijt ons hiervoor. Kan je ons je bestelbonnummer en de showroom van aankoop of je online dossiernummer doorsturen via info@exterioo.nl aub? Dan kijken wij graag even na hoe we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het X²O team
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Hartelijk dank, Het X²O team