naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

25 mei 2023
Jullie sturen andere producten aan klanten als wat hebben ze besteld.
26 mei 2023
Beste Dorota, In het ongelukkige geval dat u een claim moet indienen, stuur dan uw bestelnummer door naar Claims@nutrisslim.com. Ons team helpt u graag verder en verwerkt uw claim snel. Als je producten hebt ontvangen die onjuist, beschadigd of ontbrekend zijn, voeg dan een foto van de ontvangen producten toe aan het bericht ter referentie. Bedankt voor uw begrip en we kijken ernaar uit u te helpen bij het oplossen van eventuele problemen die u met onze producten kunt tegenkomen. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
4 nov 2023
Ik heb 10 prosent korting maar het gelukt niet via mijn bestelling
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Samira, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben het gecontroleerd en hebben uw bestelling op 4 november ontvangen. Levering duurt 4-7 werkdagen. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Slechte communicatie naar de klant Niet reageren als klant vraagt
10 aug 2023
Beste Sylvia, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we proberen altijd binnen 24 uur te antwoorden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
26 mei 2023

Nog niet afgevallen

Tja t kan gezond zijn, maar ik ben na 7 weken nog geen pond kwijt.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Claudine, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
6 jun 2023

Nep producten

Wat ze verkopen is grote onzin en werk totaal niet geld klopperij
6 jun 2023
Beste Regina, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
NV
Nelleke V.
Nederland
17 dec 2023
Is niets voor mij even geprobeerd maar heeft bij mij geen effect
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nelleke de Vries, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
10 sep 2023
Product wat ze verkopen werkt niet ondanks de “goede verhalen”.
11 sep 2023
Beste Dorien, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
16 jul 2023
Het heeft bij mij niet gedaan waarvoor er reclame werd gemaakt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Rianne, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
29 jun 2023
Voldoet niet aan verwachting. Herhalingsaankoop sluit ik uit.
30 jun 2023
Beste Martijn, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
7 jul 2023
Is rommel met een kleurtje Het doet niets maar kost wel geld
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ko Salomon, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
5 aug 2023
Omdat wat ik besteld en gebruikt heb niet heeft geholpen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Anita, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
BM
Brigitte M.
Purmerend
15 jun 2023
Je zou ervan af moeten vallen,dit gaat echt niet gebeuren
16 jun 2023
Beste Brigitte, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
30 jul 2023
Het heeft bij mij niet geholpen dus geld weg voor niks
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Gerda, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
4 sep 2023

Beroerde klantenservice

Onvriendelijke klantenservice na vele bestellingen....
5 sep 2023
Beste T Hazenber, Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor uw ervaring. Wij verzoeken u vriendelijk om ons een e-mail te sturen naar support@naturesfinestfoods.nl, dan zullen wij het probleem zo snel mogelijk oplossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
21 jun 2023
Ik heb twee keer gekocht en ik ben niet teleurgesteld😞
22 jun 2023
Beste Haifa, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben het nagevraagd bij de bezorgdienst en je pakket is onderweg. Je hebt ook een e-mail van GLS ontvangen met een trackingnummer, zodat je je pakket kunt volgen en ook de geschatte tijd en datum van bezorging kunt zien. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
SV
Saskia V.
Rotterdam
3 okt 2023
Slecht product, heel smerig en werkt voor geen meter
4 okt 2023
Beste Saskia, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
7 sep 2023
Werkt niet. Reacties blijven weg. Wil geld terug.
8 sep 2023
4 sep 2023
Geen normaal antwoord op vragen die gesteld worden !
5 sep 2023
Beste Angelique, Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor uw ervaring. Wij verzoeken u vriendelijk om ons een e-mail te sturen naar support@naturesfinestfoods.nl, dan zullen wij het probleem zo snel mogelijk oplossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
U zegt dat ik betaald heb terwijl dat wel zo is !!!!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste L Schiff, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en voor het achterlaten van uw recensie. We hebben uw pakket gecontroleerd, het is succesvol betaald en wordt al verwerkt. De levering duurt 3-7 werkdagen. Ook ontvangt u een trackingnummer van GLS in uw e-mail en kunt u uw bestelling volgen en de geschatte aankomsttijd zien. Wij hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw feedback. Uw tevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, dus als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
WV
Willem v.
Spankeren
29 jun 2023

Troep

Grote troep werkt totaal niet Beslist geen aanrader
30 jun 2023
Beste Willem, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest