naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Heeft niets geholpen
4 jul 2023
Beste Peter, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
23 aug 2023
Obstipatie Buikpijn
23 aug 2023
Beste S Köksal, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
VB
Vivi B.
Halle Zoersel
16 aug 2023
Product werkt niet
17 aug 2023
Beste Viviane, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
4 jul 2023
Je valt niet af
5 jul 2023
Beste Jos, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
1 jun 2023
Werkt niet
2 jun 2023
Beste Edward, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
RS
Roy S.
Alkmaar
11 mei 2023
Werkt niet
12 mei 2023
Beste Roy, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
22 nov 2023
23 nov 2023
Beste Hazi, Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht van uw ervaring. Helaas kennen wij de reden voor uw beoordeling niet, daarom verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail support@natures-finest.at en wij zullen proberen het probleem op te lossen. Wij verontschuldigen ons oprecht als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden bent met het product. Wij zouden het zeer op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
19 okt 2023
20 okt 2023
Beste Tom, Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht van uw ervaring. Helaas kennen wij de reden voor uw beoordeling niet, daarom verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail support@natures-finest.at en wij zullen proberen het probleem op te lossen. Wij verontschuldigen ons oprecht als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden bent met het product. Wij zouden het zeer op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
25 sep 2023
Beste Ewa, Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht van uw ervaring. Helaas kennen wij de reden voor uw beoordeling niet, daarom verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail support@natures-finest.at en wij zullen proberen het probleem op te lossen. Wij verontschuldigen ons oprecht als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden bent met het product. Wij zouden het zeer op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
22 sep 2023
Beste Ewa, allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht voor uw ervaring. Helaas weten we de reden voor uw beoordeling niet, dus we willen u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u een ongemak heeft ervaren tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden was met het product. We zouden het erg op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
20 sep 2023
21 sep 2023
Beste Agnieszka , Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht van uw ervaring. Helaas kennen wij de reden voor uw beoordeling niet, daarom verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail support@natures-finest.at en wij zullen proberen het probleem op te lossen. Wij verontschuldigen ons oprecht als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden bent met het product. Wij zouden het zeer op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Rik, allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling. Het spijt ons oprecht voor uw ervaring. Helaas weten we de reden voor uw beoordeling niet, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u een ongemak heeft ervaren tijdens het bestel- of leveringsproces, of dat u niet tevreden was met het product. We zouden het erg op prijs stellen om uw feedback te horen en te proberen een oplossing te vinden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest