transgroom.com/nl

300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden807 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Prima

Alles vlug en correct geleverd.producten van prima kwaliteit .Gratis levering zou voor altijd moeten zijn aangezien aangezien de artikelen niet zo goedkoop zijn
Hartelijk dank x
15 nov 2023
Bestelling geplaatst, was vlug bezorgd, alleen het zou fijn zijn als we weten welke organisatie pakketje komt bezorgen, dat was onduidelijk en ook wanneer
21 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling Ad. Indien je geen tracking per mail hebt ontvangen is het mogelijk dat deze in je spam mail is aangekomen. Bij het plaatsen van een bestelling mag je hierover zeker contact opnemen met ons zodat we je hierover kunnen informeren. x
25 jul 2023
Netjes en verzorgd verpakt, snelle levering. Beter: sommige producten waren niet voorradig waardoor ik mijn bestelling in verschillende keren moet doen.
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. We kunnen helaas geen backorders meer gratis nasturen. Vraag gerust naar een alternatief product als er iets niet op voorraad is. We helpen je met plezier verder. Alvast een fijne dag.
8 nov 2023
Aardige mensen. Heel attent. Was iets niet leverbaar in een kleur had ik een andere kleur gekozen. Kreeg in mijn pakket een verassing erbij. Heel lief.
Leuk om te horen. Dank je wel Willemijn. x
3 mei 2023

very satisfied!!

transgroom.com/nl have super affordable prices!! You have everything in one place which is phenomenal and the variety is very good.. very satisfied
10 mei 2023
that is so nice! thank you so much! x
21 jun 2023

Goede service!

Door een fout mijnerzijds kon de bestelling niet verstuurd worden. Via de mail het kunnen oplossen zodat ik het toch nog snel heb mogen ontvangen.
22 jun 2023
Super! Leuk om zo'n beoordeling te ontvangen. xx
19 mei 2023

Duitse herder, Kees 10 jaar oud!

Onze Duitse herder, Kees 10 jaar oud. Ziet er weer gelukkig en glanzend uit! De shampoo doet z’n werk en ruikt geweldig. Wij zijn blij 🙂
24 mei 2023
Hallo Caroline! Oh wat leuk! Hij zal wel deugd gehad hebben van een lekker badje. Dikke knuffel voor je hond en nog heel veel plezier samen. x
11 nov 2023
Goed bedrijf, snelle levering. Misschien is het mogelijk de honden shampoos, wat sneller weer op voorraad te hebben. Verder alles top!
14 nov 2023
Bedankt voor de mooie review Desiree. We doen ons best om alles tijdig voorradig te hebben. x
2 okt 2023
netjes verpakt, op tijd geleverd maar er ontbrak 1 artikel in de verzending waarvoor ik nog altijd geen feedback over gekregen heb
5 okt 2023
Hallo, hartelijk dank voor je bericht. Ik neem per mail contact met je op want we hebben geen mailtje hieromtrent ontvangen. Met vriendelijke groeten.
13 mei 2023

Tevreden

Pakket had vertraging. Nadat ik gemaild had met Transgroom en hun contact hadden opgenomen met DPD werd het pakket snel geleverd 👍
16 mei 2023
Hartelijk dank voor de leuke feedback Regina. x
11 nov 2023
Ben steeds tevreden over hoe snel ze verzenden en het aanbod dat ze hebben En mijn Senzi steeds mooi met de geweldige producten
14 nov 2023
Wat een mooi hondje! Hartelijk dank voor het vertrouwen en de mooie review. Veel plezier met de productjes xx
2 okt 2023

Top!

Bestellen op de site en de levering verliepen vlot. Ik had mijn huisnummer niet genoteerd en daar werd ik netjes over opgebeld.
5 okt 2023
Dank je wel x
JG
Joyce G.
Den Haag
23 mei 2023

Hondentrimmer Wahl goede prijs

Hondentrimmer Wahl motiva een dag later vanuit België naar Nederland al goed ontvangen. Super snel en goed dus Ook prijs prima.
24 mei 2023
Hartelijk dank voor de leuke beoordeling! Veel scheerplezier :-). x
20 apr 2023
Omdat de betaling via de site haperde contact genomen en alles werd heel snel gecommuniceerd en geregeld. Zo zie ik het graag
21 apr 2023
Heel erg leuk om te horen. Dank je wel! x
14 okt 2023

Snel en betaalbaar

Transgroom levert altijd snel en de prijzen zijn betaalbaar voor een startende ondernemer. Zeker en vast een aanrader!
18 okt 2023
Super! Leuk om te horen. Dank je wel Ellie x
26 aug 2023
Jullie hebben echt een super snelle bezorging het pakketje is met beleid verpakt echt super niets om.aan te merken
28 aug 2023
Heel leuk om te horen, dank je wel. En... wat is ie knap in zijn Active Coat! Leuk! x
14 aug 2023

Beste van het Beste.

Echt alles te verkrijgen voor het verzorgen van onze 4voetertjes.Super tevreden en alles is zo snel geleverd.
17 aug 2023
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. x
5 mei 2023
Het goede telefonische advies en de duidelijke e-mail met de aanbevolen producten met verwijzing via een link
10 mei 2023
Hartelijk dank voor de mooie review! x
26 okt 2023

Mooie spullen. Verzending vertraagd.

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, goede spullen. Alleen verzend termijn is vrij lang, jammer.
7 nov 2023
Hartelijk dank x
18 jun 2023
Duidelijke communicatie over bestelling en bezorging. Snelle bezorging. Goede prijs-kwaliteit verhouding
20 jun 2023
Hartelijk dank Hanneke! xx