nl.bullybeds.eu

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 dec. 2020
nl.bullybeds.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor nl.bullybeds.eu

5 jan. 2024
Snelle levering. Goede kwaliteit.
6 nov. 2023
Super blij met zn heerlijke bed. Dit hadden we eerder moeten weten
14 apr. 2023
Gewoon een goed product, snelle reacties van het personeel.. alleen wel heeeel lang moeten wachten op de losse hoezen (november- april). Uiteindelijk toch 2 kunnen bestellen. Mijn hond ligt er echt vaak op. Zeker als wij tv kijken gaat hij naar zijn plek
R.
Reina ..
23 okt. 2023
Prachtig mooi bed voor Gijs. Kwaliteit. Mooie stof en super snel geleverd. Het is van hele stevige kwaliteit. Mijn hond moet alleen wennen dat hij er echt op mag zitten en liggen. Maar dat komt echt wel goed. We liggen nu soms samen er op 😂🤣
17 sep. 2023
Zeer vlotte levering Netjes verpakt. Onze hond was zo blij dat hij de rest van de middag iedereen op zijn nieuwe kussen begroette, er niet vanaf wilde komen zoals hij normaal doet al er iemand thuis komt.
IT
Inés T.
Berlaar
11 okt. 2023
Het is een super orthopedisch bed. De afmetingen zijn heel ruim voor mijn newfoundlander. Hij geniet er elke dag van. Dank je wel
21 apr. 2023
Constant bezet door de hond. Heb hem 4 dagen laten staan na het uitpakken en toen pas de hond erop laten liggen.
23 mrt. 2023
Ik werd snel terug gebeld zodat ik wat vragen kon stellen betreft het bully bed
15 jun. 2023
Vooral mijn hond met versleten heupen is er heel erg blij mee, dus ik ook!
26 jul. 2023
snelle levering, en de honden liggen er graag op. Geeft goed steun
12 aug. 2023
Onze boerboel snurkt heerlijk op haar nieuwe bully bed.
20 apr. 2023
Zorgvuldige afhandeling van bestelling
19 apr. 2023
Goede service en communicatie!
JM
johan m.