nl.bullybeds.eu

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 dec 2020
nl.bullybeds.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor nl.bullybeds.eu

RK
Ritchie K.
Maastricht

Beste kwaliteit op de markt.

Beste kwaliteit wat je kunt krijgen op gebied van orthopedische hondenmanden. Had ik dit maar eerder geweten. We zien onze Louie echt genieten van zijn Bullybed!
Snelle levering. Goede kwaliteit.
R.
Reina ..
Nederland
Prachtig mooi bed voor Gijs. Kwaliteit. Mooie stof en super snel geleverd. Het is van hele stevige kwaliteit. Mijn hond moet alleen wennen dat hij er echt op mag zitten en liggen. Maar dat komt echt wel goed. We liggen nu soms samen er op 😂🤣
17 sep 2023
Zeer vlotte levering Netjes verpakt. Onze hond was zo blij dat hij de rest van de middag iedereen op zijn nieuwe kussen begroette, er niet vanaf wilde komen zoals hij normaal doet al er iemand thuis komt.
IT
Inés T.
Berlaar
11 okt 2023
Het is een super orthopedisch bed. De afmetingen zijn heel ruim voor mijn newfoundlander. Hij geniet er elke dag van. Dank je wel
15 jun 2023
Vooral mijn hond met versleten heupen is er heel erg blij mee, dus ik ook!
Super blij met zn heerlijke bed. Dit hadden we eerder moeten weten
26 jul 2023
snelle levering, en de honden liggen er graag op. Geeft goed steun
12 aug 2023
Onze boerboel snurkt heerlijk op haar nieuwe bully bed.
JM
johan m.