Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.732 beoordelingen in totaal

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

5 jul 2023
Helaas klopte de maattabel niet waardoor ik mijn aankoop weer moest retourneren en kosten kwijt was daarvoor. Met een juiste maattabel is dat te voorkomen.

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

21 mei 2024
Ik kocht mijn eerste fiets en vond hem voor een geweldige prijs in uw winkel. De jongens hebben het voor me voorbereid en geassembleerd, ik heb ervoor betaald, aangekomen en al vertrokken. Het is een geweldige winkelervaring voor mij. Hartelijk dank. Ik waardeer het echt.
Vlotte bezorging, doen wat er wordt gezegd. Zoeken naar artikelen op website kan beter. Als je “ketting xt 11speed” als zoekopdracht geeft, krijg je 84 producten, beginnende met FSA 11 speed kettingblad en 12 speed kettingen.
3 jun 2024

Verstand van zaken

Goedemiddag, Als je Math Salden even belt voor een vraag krijg je iemand aan de lijn met verstand ervan. Dat is tegenwoordig vrij uniek! Groet Pieter
Service persoon is goed op de hoogte en kon mij een alternatief bieden voor een niet meer te verkrijgen artikel , hartelijk dank
4 jun 2024
Ik woon in Belgie en had mijn bestelling voor 18u doorgegeven en de dag erop stond het pakje al aan mijn deur. Top
Sneller leveren,5 dagen voor een cassette in voorraad is vrij lang. Maar voor de rest super tevreden over Salden
WV
W. v.
Hoorn
Zeer klantvriendelijk en meedenkende winkel. Erg blij met de aanschaf van een vrij dure aanschaf. Top geholpen.
26 mei 2024

Gebruiksvriendelijk online bestellen !

Gebruiksvriendelijk online bestellen, afhalen in de zaak mogelijk. Perfecte combinatie !
2 jun 2024
Scherp geprijsd en altijd keurige levering, gewoon goede specialist voor je fietshobby
28 mei 2024
Goed merk product voor concurrerende prijs. Daarbij snelle levering.
Gewenst artikel op voorraad en snel bezorgd. Duidelijke website.
Goed advies, snelle verzending en goede spullen. Zeer tevreden!
PV
Peter V.
Utrecht
Enorm assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.
4 jun 2024
Snelle bezorging en mooie artikelen in winkel en online
28 mei 2024
Goed onderdeel voor goede prijs en netjes verstuurd
Zoals altijd direct geleverd en tegen mooie prijs
27 mei 2024
Fijne winkel en fijne mensen met service
Scherpe prijzen en snelle verzending
1 jun 2024
Sidi onderdelen Lekker snel geleverd
23 mei 2024
Snelle levering en goede service👍