shkshop.com (nl)

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
shkshop.com (nl) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima winkel, snelle verzending en een scherpe prijs. Ik ga hier zeker ook andere dingen bestellen als ik weer iets nodig heb.

13 mei 2023
De communicatie na de bestelling is ok, daar mankeert niets aan. Het is in mijn geval jammer dat mijn bestelling meer dan een maand op zich laat wachten. Als ik dat vooraf geweten had, had ik even door gezocht naar alternatieven

Beoordelingen voor shkshop.com (nl)

6 aug 2023
word netjes gecommuniceerd op tijd geleverd.
6 okt 2023
Goede informatie over iets latere levering!
20 aug 2023
Alles snel en correct geleverd !!
25 nov 2023
Erg snelle levering. Uitstekend
1 nov 2023
Snel en zeer goed verpakt
Snelheid
22 nov 2023
1 okt 2023
13 mei 2023

Communicatie ok, helaas lange wachttijd

300 euro betaald. Na 3 weken nog niets ontvangen

Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.
Antwoord van shkshop.com (nl)
Geachte klant , Hartelijk dank voor uw feedback. We doen ons best om de levertijden tussen de feestdagen en Nieuwjaar na te komen. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben u vandaag nog een e-mail geschreven. Met vriendelijke groeten Uw SHK team
25 dec 2023
Doet niet wat belooft is. De levertijd is belachelijk. U zegt dat de producten op voorraad zijn, maar u liegt gewoon, na 7 dagen nog niet in voorraad.
Antwoord van shkshop.com (nl)
Hallo , Bedankt voor uw feedback. We hebben je geïnformeerd dat een artikel helaas niet op voorraad is en dat we het eerst opnieuw moeten bestellen, maar dit kan 1-2 weken duren. We hebben daarom een gratis deellevering geregeld. U heeft het tweede artikel nu uit eigen beweging geannuleerd. Met vriendelijke groet SHK BadShop
WV
Willem V.
MEEUWEN
Op de website staat dat mijn bestelde artikelen in voorraad zijn en met 2 dagen verstuurd worden, maar nu na ruim een week is 1 van de 2 bestelde artikelen voor verzending klaar, dus nog steeds niet hier en ik heb niets aan dit artikel zonder het andere artikel, dus een slechte leverancier.
Antwoord van shkshop.com (nl)
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Omdat de levertijden bij de toeleverancier vertraagd zijn, hebben we u een gratis deellevering aangeboden. Onze excuses voor het ongemak door de vertraging. Vriendelijke groeten E. Fuchs
Voorlopig nog steeds niets binnen een geen berichten gezien over verzending. Enigzins teleurgesteld. Nieuw bericht indien mijn pakje binnen is.
Antwoord van shkshop.com (nl)
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Je bestelling is gisteren verzonden. Controleer uw spam-map voor de verzendbevestiging. Hartelijk dank

Great shop, poor delivery partner

Great shop, but very poor delivery with UPS. No delivery notifications, delivered without trying at home to a pickup point all across our city.
21 nov 2023
Thank you for the Feedback. I did check your order and its true UPS did put it directly to a pick up Station . This is not usual and not in our contract with UPS . We will get to our UPS Partner what went wrong here. We apologies for this . kind greeting the Team from SHK Badshop
12 sep 2023

Ben nog in afwachting van levering

Heb nog steeds niks geleverd gekregen
13 sep 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent. We hebben u al 2 dagen na bestelling en sindsdien nog 5 berichten gestuurd dat er een vertraging is in de levering. Controleer ook uw spamfolder. Met vriendelijke groeten SHK BadShop