shkshop.com (nl)

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden87 beoordelingen in totaal

7 aug 2023
Prima winkel, snelle verzending en een scherpe prijs. Ik ga hier zeker ook andere dingen bestellen als ik weer iets nodig heb.

2 jan 2024
Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.

Beoordelingen voor shkshop.com (nl)

3 dec 2023
Goede service. BTW niet hoeven betalen omdat ik in Nederland woon. Goed geholpen
JB
janneke B.
Eindhoven niederlande
6 nov 2023
Goede communicatie, perfecte materialen. Goede verzending
FP
Fred P.
Amersfoort
17 jan 2024
Snelle levering, conform aanbod geleverd. Goed product.
4 feb 2024
Snelle levering en de wasbak zag er goed uit
16 sep 2023
Snelle levering, juiste product, goede prijs
6 aug 2023
word netjes gecommuniceerd op tijd geleverd.
6 okt 2023
Goede informatie over iets latere levering!
20 aug 2023
Alles snel en correct geleverd !!
25 nov 2023
Erg snelle levering. Uitstekend
1 nov 2023
Snel en zeer goed verpakt
9 feb 2024
1 okt 2023
2 jan 2024

300 euro betaald. Na 3 weken nog niets ontvangen

4 jan 2024
Geachte klant , Hartelijk dank voor uw feedback. We doen ons best om de levertijden tussen de feestdagen en Nieuwjaar na te komen. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben u vandaag nog een e-mail geschreven. Met vriendelijke groeten Uw SHK team
25 dec 2023
Doet niet wat belooft is. De levertijd is belachelijk. U zegt dat de producten op voorraad zijn, maar u liegt gewoon, na 7 dagen nog niet in voorraad.
27 dec 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. We hebben je geïnformeerd dat een artikel helaas niet op voorraad is en dat we het eerst opnieuw moeten bestellen, maar dit kan 1-2 weken duren. We hebben daarom een gratis deellevering geregeld. U heeft het tweede artikel nu uit eigen beweging geannuleerd. Met vriendelijke groet SHK BadShop
WV
Willem V.
MEEUWEN
18 dec 2023
Op de website staat dat mijn bestelde artikelen in voorraad zijn en met 2 dagen verstuurd worden, maar nu na ruim een week is 1 van de 2 bestelde artikelen voor verzending klaar, dus nog steeds niet hier en ik heb niets aan dit artikel zonder het andere artikel, dus een slechte leverancier.
18 dec 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Omdat de levertijden bij de toeleverancier vertraagd zijn, hebben we u een gratis deellevering aangeboden. Onze excuses voor het ongemak door de vertraging. Vriendelijke groeten E. Fuchs
9 dec 2023
Voorlopig nog steeds niets binnen een geen berichten gezien over verzending. Enigzins teleurgesteld. Nieuw bericht indien mijn pakje binnen is.
13 dec 2023
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Je bestelling is gisteren verzonden. Controleer uw spam-map voor de verzendbevestiging. Hartelijk dank
20 nov 2023

Great shop, poor delivery partner

Great shop, but very poor delivery with UPS. No delivery notifications, delivered without trying at home to a pickup point all across our city.
21 nov 2023
Thank you for the Feedback. I did check your order and its true UPS did put it directly to a pick up Station . This is not usual and not in our contract with UPS . We will get to our UPS Partner what went wrong here. We apologies for this . kind greeting the Team from SHK Badshop