Dé Zomerspecialist

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2021
Dé Zomerspecialist voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Communicatie. In tegenstelling to andere bedrijven en ervaringen is de communicatie over het product en rond de verkoop heel goed geweest. Snelle reacties en goede info. Ook bij het opzetten van de overkapping werkt de Zomerspecialist heel goed mee. De overkapping werd ook op tijd en met zorg geleverd door mensen die bekend waren met het product en dus ook nog enkele tips gaven voor de volgorde van uitpakken en plaatsing van de overkapping.

27 jan 2024
over de aankoop en levering hebben we heel veel lof. Snel en vriendelijk. Maar vanaf dag 1 melden wij al dat de waterfontein niet werkt en dat de waterval zo hard spuit dat het water aan de overkant eruit spuit. daarna moesten we de kraan van de waterval dicht draaien maar na 20 toeren spuit het water er nog steeds uit. Na de laatste conversatie van woensdag 24 jan 2024 horen wij niets meer van jullie. zie https://www.youtube.com/watch?v=N20o5l9yHzc Betreft bestelling nr 13437 van art 1800017.
DU
Dietlind U.
Winksele

Beoordelingen voor Dé Zomerspecialist

31 mrt 2024
De service is echt top! Er was iets mis gegaan met de levering maar ze hebben alsnog iets geregeld dat het toch geleverd werd! Echt super! En hetgeen wat we besteld hadden was tiptop kwaliteit!
PE
P.I. E.
Oosterhout

Erg tevreden

Snelle levering. Denken met je mee. Niet passend onderdeel van de pergola werd goed en adequaat opgelost.
Goede communicatie na bestelling en over levering .top product voor een zeer nette prijs
Fijne klantenservice die goed bereikbaar is.

Nog geen beoordeling over product

Ik kan nog geen beoordeling geven over het product omdat ik het product nog niet heb ontvangen. Wat ik wel erg teleurstellend vond is dat er op de website stond dat de levering van het product 1-3 weken was. Echter na inplannen van de afspraak bleek dat 8 weken te zijn :(. Na hierover een mail te hebben gestuurd is de levertijd op de site aangepast naar 3-6 weken. Dit vind ik keurig en voorkomt teleurstelling bij klanten.
Prima levering tot achter de poort. wat beter kan: nergens op de verpakking of in de handleiding is te lezen dat de pergola de luxe uitvoering is, is dit wel zo? Het staat enkel op de factuur.
Snelle levering, snel contact bij vragen. Over 2 dagen wordt de pergola gezet, dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit. Maar ik verwacht ook prima!

Genieten van Infrarood sauna

Infrarood sauna besteld, stralers waren beschadigd tijdens vervoer. Alles werkte wel prima, uiteindelijk prima oplossing aangeboden gekregen.
19 mrt 2024
Levering is niet helemaal goed gegaan maar de problemen zijn naar volle tevredenheid opgelost. Top!
Er is nog niets geleverd, en krijg ook geen bericht wanneer het eventueel geleverd zou worden?
Antwoord van Dé Zomerspecialist
Beste, Zoals telefonisch besproken heeft u een overkapping besteld die momenteel bij ons in de pre-order is en begin april wordt geleverd. U wordt uiteraard tegen die tijd op de hoogte gebracht wanneer we de overkapping precies komen bezorgen. Vanuit onze kant excuses dat hierover verwarring is ontstaan. Met vriendelijke groet, Rick
18 feb 2024
snel geleverd, product zoals beschreven
Deskundig advies en snel in huis
DU
Dietlind U.
Winksele
27 jan 2024

problemen met waterval

Snel geleverd!
25 aug 2023
17 mei 2023
We hebben een zwembad gekocht van 488cm, er bleek een klein gaatje in te zitten. Dit was op vrijdagavond. Ook al zijn de openingstijden van maandag tot en met vrijdag, er werd na het inspreken van de voicemail toch op zaterdag met ons contact opgenomen om dit alles op te lossen. Super
18 jun 2023

TOP OK

Goede prijs, vergeleken met concurrentie in NL/B & Fr. Zéér snelle levering. Rick stond bereid voor goede uitleg, informatie en behulpzaam bij afwikkeling van vervelende garantie problematiek. Conclusie: goede prijs en goede service voor en na aankoop. Wat wil de burger méér? LOL
17 mei 2023
De communicatie tussen bol.com en de zomerspecialist werkt niet. Door mij was opgegeven de pakketten donderdag te leveren maar ze werden woensdags afgeleverd. Hierdoor moest ik een extra rit naar het afhaalpunt maken.
8 jun 2023

Duidelijkheid laat niets te wensen over

Werd telefonisch te woord gestaan ook na officiele sluitingstijd. Kreeg correct informatie verstrekt, product op tijd geleverd, duidelijke communicatie en afhandeling. Toppertjes in mijn ogen!!