Vabottischoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Vabottischoenen.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.373 beoordelingen in totaal

Scherpe prijs en snel geleverd. Helaas zaten de sandalen niet helemaal optimaal daarom jammer genoeg geretourneerd.

29 okt 2023
Een keer reeds gedragen schoenen ontvangen ( met een kleine korting geaccepteerd) Een andere keer besteld via de site en na twee dagen kreeg ik een berichtje dat ze niet op voorraad waren !

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

10 mei 2024
Snelle levering, schoenen zijn toch iets anders dan verwacht. Wat kan beter: vermelden dat de hak van een ander materiaal is. Dat had ik gehoopt en is ook zo maar op de website staat er geen vermelding over.
16 mei 2024
Goede omschrijving van de schoenen, de snelle bezorging en de makkelijke manier voor retourzending is prima. Gelukkig bevallen de schoenen prima en hoeven we niets terug te sturen.
21 jan 2024
Reeds eerder zeer tevreden bij Vabotti gekocht. Helaas de aankoop nu teruggestuurd. Op het schermpje leek de kleur cognac maar in echt op camel. In recordtijd afgehandeld.
19 apr 2024

Snel en goed

Handige website. Levering de volgende dag, goed geinformeerd via email en te volgen met track&trace. Informatie voor eventuele retourzending zat in de verpakking.
11 feb 2024
Alles op en top geregeld, mooie schoenen en snelle levering. Het persoonlijke kaartje vind ik de kers op de taart. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.
JH
Jolanda H.
Alphen aan den Rijn

Mooie schoenen

In de avond een paar nieuwe schoen gekocht. De volgende dag volgens afspraak verzonden. De dag erna kon ik al genieten van mijn mooie nieuwe schoenen 🥾
9 jun 2024

Vaste klant

Snelle bezorging, goede kwaliteit schoenen. Nu al meerdere keren via Vabotti besteld en ga dat in de toekomst zeker blijven doen
Een mooie witte sneaker, die goed is van pasvorm en lekker loopt. Hij is met veel outfits te combineren!
Supersnelle verzending en erg goed en snel geholpen door de klantenservice online via de chat! Aanrader!

Alles perfect!

De snelheid van levering, het mooie, gigantische aanbod, gebruiksvriendelijke website!
Schoenen via webwinkel besteld. Keurige communicatie en levering volgens afspraak. Top.
Slippers waren te klei teruggestuurd kreeg heel snel de andere maat
GK
Gijs K.
Eindhoven
Naar lang wachten op de korting. Toch nog een snelle levering
Snelle levering, uitstekende kwaliteit
30 mei 2024
Snel verzonden. Helaas paste het product niet. Retour snel verwerkt en geld teruggestort
AS
Alex. G. S.
Enschede
13 mei 2024
Simpelweg een betrouwbare verkoper. Producten voldoen aan beschrijving en verwachting.
25 dec 2023

Snelle levering en eenvoudig te…

Snelle levering en eenvoudig te retourneren Wacht nu nog op de nieuwe bestelling
9 nov 2023
Afspraak correct nagekomen. Prijs was €.20,- lager dan elke andere schoenwinkel
CA
Catharina A.
Papendrecht
26 mei 2024
Duidelijke site. Netjes op de hoogte gehouden en binnen enkele dagen geleverd!
20 apr 2024

Aanrader!

Toffe schoenen met snelle verzending, soepel retouren beleid. Een aanrader!