Vabottischoenen.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.273 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

25 aug 2023

Snelle afhandeling …

Helaas was een deel van mijn bestelling niet meer op voorraad maar ik kreeg daar snel bericht over en het geld werd direct teruggestort. Bestelling werd snel geleverd en is precies zoals omschreven, erg mooi
21 aug 2023

Echte scherpe Floris van Bommel sale prijzen

Wat mij bevalt is de echte sale prijzen van onze andere de Floris van Bommel schoenen. Daarnaast was het ook fijn dat de online bestelling snel verwerkt en verstuurd werd. Kortom een echte aanrader.
KA
Kitty A.
Helmond
19 jul 2023

Service hoog in het vaandel!

Service is buitengewoon goed. Er wordt snel gereageerd op mailtjes. De verzending is constant snel en goed verpakt en retourzending wordt financieel binnen een paar dagen afgewikkeld. Chapeau!
13 jul 2023

Top service

Hallo , Altijd een mooie collectie van schoenen , heel veel keuze . Vooral van - Van Bommel en Floris van Bommel . Top service . Dank u aan heel de team . Wilfried.
21 jan 2024
Reeds eerder zeer tevreden bij Vabotti gekocht. Helaas de aankoop nu teruggestuurd. Op het schermpje leek de kleur cognac maar in echt op camel. In recordtijd afgehandeld.
28 aug 2023
het was wel handig geweest als er bij de bestelde inlegzooltjes was vermeld dat deze meer voor damesvoeten geschikt zijn (ivm breedte van zooltjes) verder tevreden
11 okt 2023

Top

Had iets over de uiterlijke tijd besteld, maar mijn schoenen werden toch dezelfde dag nog meegegeven aan de bezorger en waren de volgende dag al in huis. Top!
19 jul 2023
Als eerste heb ik al jaren schoenen van Wolky en dat zijn fijne en schoenen. Deze keer heb ik via de website besteld en dat ging gewoon goed. Duidelijk en snel.
EG
24 aug 2023

VABOTTI SNEAKERS

Snelle verzending, duidelijke omschrijving op de website. Hele mooie sneakers en in de opruiming voor een super prijs. Dus volgende keer weer naar VABOTTI.
11 feb 2024
Alles op en top geregeld, mooie schoenen en snelle levering. Het persoonlijke kaartje vind ik de kers op de taart. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.
JH
Jolanda H.
Alphen aan den Rijn
27 dec 2023

Mooie schoenen

In de avond een paar nieuwe schoen gekocht. De volgende dag volgens afspraak verzonden. De dag erna kon ik al genieten van mijn mooie nieuwe schoenen 🥾
26 aug 2023
De snelle levering is top alleen niet de manier waarop dat gebeurt. DHL heeft schoenen gewoon voor de deur neergezet, terwijl we niet thuis waren.
EB
Eric B.
Tilburg
9 sep 2023
Ik werd vooraf al benaderd over een kleine afwijking op de neus van 1 schoen. Of ik het toch nog wilde of niet. Dat is tenminste service.
7 aug 2023
Snelheid, correcte mails, afwerking retourzending. Mooie kwaliteit schoenen. Ik zou informatie over de breedte van de schoen willen lezen
CH
Chritina H.
Doorwerth
5 sep 2023
Fijn dat er ook een omruiling papier in de verpakking zat,zodat ik eerst kon passen en dan eventueel ruilen voor een andere maat
9 jul 2023

Deze maal bestelde ik mijn vijfde paar Waldlaufer. …

Mijn voeten hebben forse steunzolen nodig en rondom stevigheid. Dat vind ik in de Waldlaufers breedte H. Super blij mee.
28 jul 2023
Fijne website, en goede sale. Levering gaat snel , schoenen komen netjes en met de juiste papieren binnen, fijn!
13 jul 2023
Super snelle en keurige afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken is per mail👍
1 dec 2023
Supersnelle verzending en erg goed en snel geholpen door de klantenservice online via de chat! Aanrader!
23 jun 2023
Mijn informatie via het mailcontact was niet optimaal, dat had het retour sturen kunnen voorkomen.