Vabottischoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Vabottischoenen.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.289 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

10 apr 2024
9 apr 2024
5 apr 2024
12 okt 2023

Breda ken ik en de leuke, goede medewerkers ook al jaren.

26 feb 2024
Scherpe prijs en snel geleverd. Helaas zaten de sandalen niet helemaal optimaal daarom jammer genoeg geretourneerd.
5 feb 2024

Voorkomen is beter dan genezen.....

Schoenenpaar werd voor verzending nogmaals aan een eindcontrole onderwor-pen en daaruit bleek dat i.v.m. een lichte beschadiging een kleine nabewerking noodzakelijk was. Beter zo dan dat de klant beschadigde schoenen opgestuurd krijgt. Overigens, binnen twee dagen na de correctie werd het paar toegestuurd.
28 jul 2023

Op mijn plek gezet door winkelmedewerker.

Winkelmedewerker in Tilburg zette mij op mijn plek. Wat er ook aan de hand was, dat mag naar mijn mening nooit. Behelsde als ik ga lopen schelden of zo. Maar dat deed ik niet. Sindsdien kom ik toch anders de winkel in. Das een beetje jammer. Verder dragen de schoenen heerlijk.
20 aug 2023

Online besteld geruild in winkel

Online besteld. Bleek te groot. Online gecheckt voor maat kleiner. Online zag ik dat er in Tilburg die maat aanwezig was. Deze werd 2 dagen gereserveerd, de volgende dag naar Tilburg gegaan. Ze paste precies, dus omgeruild. Medewerksters waren zeer vriendelijk. DUS TOP!!!
27 jul 2023
Het was jammer dat de schoenen niet kleiner waren maar we hebben het geprobeerd en doordat ze te groot waren kregen we direct ons geld retour. Klasse. Volgende keer beter want manlief wil alleen schoenen van Floris van Bommel. Volgende keer beter. Succes.
26 aug 2023
Hele fijne winkel om online te kopen. De schoenen in de aanbieding en buiten de aanbieding worden perfect geleverd en het feit dat er altijd een retour bon bij zit is een plus. Ben weer heel blij met mijn nieuwe schoenen
25 aug 2023

Snelle afhandeling …

Helaas was een deel van mijn bestelling niet meer op voorraad maar ik kreeg daar snel bericht over en het geld werd direct teruggestort. Bestelling werd snel geleverd en is precies zoals omschreven, erg mooi
21 aug 2023

Echte scherpe Floris van Bommel sale prijzen

Wat mij bevalt is de echte sale prijzen van onze andere de Floris van Bommel schoenen. Daarnaast was het ook fijn dat de online bestelling snel verwerkt en verstuurd werd. Kortom een echte aanrader.
KA
Kitty A.
Helmond
19 jul 2023

Service hoog in het vaandel!

Service is buitengewoon goed. Er wordt snel gereageerd op mailtjes. De verzending is constant snel en goed verpakt en retourzending wordt financieel binnen een paar dagen afgewikkeld. Chapeau!
21 jan 2024
Reeds eerder zeer tevreden bij Vabotti gekocht. Helaas de aankoop nu teruggestuurd. Op het schermpje leek de kleur cognac maar in echt op camel. In recordtijd afgehandeld.
28 aug 2023
het was wel handig geweest als er bij de bestelde inlegzooltjes was vermeld dat deze meer voor damesvoeten geschikt zijn (ivm breedte van zooltjes) verder tevreden