schakelmateriaalstore.nl- Logo - Beoordelingen

schakelmateriaalstore.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
schakelmateriaalstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Was opzoek naar een heel specifiek Busch-Jaeger product. Nergens gevonden behalve hier. Netjes volgens afspraak geleverd. In mijn geval waren de producten niet voorradig en duurde het wat langer, maar alles is binnen de aangegeven 2-3 weken geleverd. Ik vond alleen de bezorgkosten voor wat uiteindelijk een brievenbus pakketje was, erg duur.

2 okt 2023
Website geeft ruime voorraad, plaats bestelling voor een 1/4 deel van de voorraad. Achteraf blijkt na telefonisch contact dat ze een deellevering kunnen doen. Maar niet de bestelde hoeveelheid.

Beoordelingen voor schakelmateriaalstore.nl

18 feb 2024

Tevreden over de bestelling

Duidelijk keuze menu snelle levering en een nette prijs
Snel en duidelijk
Snel geleverd en het past nog steeds op schakelmateriaal van 35 jaar oud
Mooie prijs, snel geleverd
Helaas bestelde ik zelf een onjuiste combinatie van schakelaars en opdekplaatjes Het is er bij controle voor verzending niet uitgekomen.
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
Geachte heer Noordijk, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel besteld heeft. Wij controleren de bestellingen niet voordat deze verstuurd worden. Wij versturen de bestelling zoals de klant het besteld heeft. Mocht u twijfelen over wat u precies nodig heeft, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail bereiken. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
De levertijd van de 2 de bestelling was veel te lang.
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
Beste heer Guichard, Bedankt voor uw feedback. U heeft van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
1 jan 2024
Groot assortiment en vlotte ontvangst
25 dec 2023
Snelle levering,perfect materiaal!😁
Correct, snelle reactie op vragen.
Schakelmateriaal is prima. Strakke vormgeving. Helaas ontbreekt een goede beschrijving bij de dimmers. Wat een gepuzzel. Waar hoort dat rode ding die bij de verpakking zit. Het veert. Maar…
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
Geachte mevrouw van der Veen, bedankt voor uw review. U heeft geen dimmer besteld, maar alleen een dimmerknop. De dimmerknop bevat inderdaad geen omschrijving of handleiding, deze wordt bij de dimmer meegeleverd. Het rode lampje kunt u in de dimmer van Busch-Jaeger plaatsen. Mochten er vragen zijn, dan helpen we u graag op weg. Wij zijn per mail of telefonisch bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
Prima assortiment, Levertijd 1 dag te laat
YK
Prima prijs / kwaliteits verhouding
29 apr 2023

Netjes volgens afspraak geleverd, bezorgen alleen wat duur

Snelle levering en goede service, ik had 1 item verkeerd binnen gekregen en binnen 2 dagen na het melden had ik het juiste item binnen