babysonly.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden405 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
babysonly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Uit ervaring van eerdere aankopen wist ik al de kwaliteit van Baby's Only waanzinnig is, veel beter nog dan je op de foto's kunt beoordelen. Ook de cadeautjes die ik dit keer gekocht hebt zijn weer super mooi, dank jullie wel!

Heb op 04/03/2024 een bestelling geplaatst maar nog steeds niets ontvangen. Ook geen uitleg waarom.

Beoordelingen voor babysonly.nl

3 jun 2023

Kwaliteit on top

Mijn bestelling is aangekomen zoals verwacht, kwalitatief.
17 aug 2023

Super mooi

Alles was goed en netjes afgeleverd. Prima kwaliteit
27 jun 2023
Goede service. Duidelijke website. Snelle levering
16 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, duidelijke fotos van producten
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Leuke babykleding om kado te geven
10 aug 2023

Zeer goed

Goede kwaliteit en snelle levering
27 aug 2023

Top snelle service

Super alles snel gekregen
16 aug 2023
Super snelle levering
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit heel blij mee voor mijn kleinkind.

Snel bezorgd.
14 nov 2023
9 nov 2023
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mijn pakket is na een week nog niet gekeverd

Mijn pakket is na een week nog niet geleverd. Dit is mijn eerste keer dat ik bestel bij deze website. Na contact op te nemen krijg ik te horen dat het probleem bij DPD ligt, waar ik alle begrip voor heb. Anderzijds wordt de verantwoordelijk afgeschoven en krijg ik als feedback dat mijn pakket vermoedelijk nog wel zal worden geleverd. Niet echt het antwoord waarop ik hoopte, er wordt ook geen juiste oplossing geboden. Ik moet over 2 weken bevallen en zou graag mijn hoes van de maxi cosi ontvangen voor ik beval.
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mijn bestelling werd geannuleerd wegens een technische fout en vervolgens was er geen voorraad meer

4 dagen na mijn bestelling werd ik per email geinformeerd dat de bestelling geannuleerd werd wegens een technische fout. Vervolgens bleek dat de items die ik wilde bestellen niet meer op voorraad waren. Erg jammer.