babysonly.nl
Reviews:

599 reviews in totaal   

4,62

Uitstekend

599 reviews since 9 aug 2023

5
79 %
4
12 %
3
4 %
2
< 1 %
1
4 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
babysonly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, die als mooi, stevig en aan de verwachtingen voldoen worden omschreven. De snelle levering en duidelijke communicatie rondom het verzendproces worden vaak geprezen. Ook de vriendelijke en behulpzame service, inclusief goede aftersales en heldere communicatie, valt positief op. Daarnaast vinden de meeste klanten dat de producten goed overeenkomen met de beschrijving en foto’s op de website. Veel klanten waarderen de prijs-kwaliteitverhouding. Er zijn echter enkele klachten over vertragingen of niet ontvangen pakketten. De prijzen worden door sommige klanten als te hoog ervaren. Ook zijn er incidenteel opmerkingen over onduidelijkheid bij specifieke items op de website.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsbabysonly.nl

(3)
(0)
(3)
(8)
(54)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goede kwaliteit

Muziekmobiel als kraamcadeau gegeven. Viel heel erg in de smaak. Super mooi en van goede kwaliteit!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
G P
Gwen P.
2 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Snel verzonden maar kwaliteit is niet echt goed

Snel verzonden alleen de nopjes blijven totaal niet plakken op tafel dus vind het veel te duur voor dit kwaliteit. Helaas wordt het niet gebruikt omdat het niet werkt.

Antwoord van babysonly.nl

Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat de bestelling snel bij je is geleverd, maar jammer dat het product in de praktijk niet aan je verwachtingen voldoet. De hechting van de nopjes kan inderdaad sterk verschillen per ondergrond. Op onze website vermelden we daarom ook op welke oppervlakken de zuignapjes het beste werken. We zijn daarom benieuwd: op wat voor soort tafel heb je het product geprobeerd? Het materiaal en de afwerking van het tafelblad (bijvoorbeeld glad, gelakt, houtstructuur of mat) kunnen namelijk veel invloed hebben op de werking. Als je wilt, kijken we graag met je mee naar een oplossing. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice, zodat we je situatie gericht kunnen beoordelen en verder kunnen helpen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Heb de bestelling 22 juli gedaan en nog steeds niets ontvangen. Dus ik heb geen goede ervaring en baal daar erg van. Er was beloofd volgens de site dat het de andere dag bezorgd zou worden DUS NIETS ONTVANGEN Wel geld ontvangen en niets geleverd!!!

Antwoord van babysonly.nl

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas is er tijdens het transport iets misgegaan bij DPD, waardoor uw pakket niet is afgeleverd. Wij zien dat onze collega's van de klantenservice inmiddels contact met u hebben opgenomen en u een passende oplossing hebben aangeboden. Uiteraard doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we uw vertrouwen hiermee kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Team Baby's Only
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Mooie originele producten, snelle levering en prima service!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
snelle levering goede keuze betaalwijze
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Aanrader!

Mooi product, onze dochter slaapt er lekker door en ik zou ‘m zeker aanraden.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering en product precies zoals op de foto afgebeeld. Lampje is heel makkelijk te bevestigen, omdat er een voorbeeldje bij zit hoe te boren qua plekken. Goede aankoop en snelle levering.
Community-lid 
10 Reviews
 Geverifieerd
Mooi dik speelkleed van fijne stof. Speeltjes zijn erg leuk aan de bogen. Baby is er helemaal blij mee, en je kunt als ouder er gezellig bij zitten en wiebelen aan de zachte bogen.
A K
Ad K.
3 Reviews
 Geverifieerd
Alles goed maar veel te duur. Maar was gewenst cadeau dusss
 Geverifieerd
Snelle levering en prachtig wikkeldekentje!
Community-lid 
10 Reviews
 Geverifieerd
Snel verstuurd, mooie kwaliteit van de artikelen. Kleur en vorm komen overeen met de afbeeldingen in de webshop. Fijne communicatie en prijs kwaliteit is perfect.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Leuke site en snelle levering
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering en goede kwaliteit van het boxkleed.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Welkom in de wereld van Baby’s Only, waar wij geloven in een liefdevolle start voor ieder kleintje, omgeven door geborgenheid en comfort. “Created out of love” is niet alleen onze slogan, maar ook ons...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien