modelomondo.com/nl_nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2021
modelomondo.com/nl_nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Een tevreden klant. Spullen werden netjes en goed verpakt geleverd. Duurde wel iets langer (1-2 dagen) dan op de site vermeld stond.

4 nov 2023
Op een vraag wordt over een bestelling niet gereageerd telefoon nummer bestaat niet. Ik zal er nooit meer iets bestellen.

Beoordelingen voor modelomondo.com/nl_nl

10 mrt 2024
Snel, goed verpakt. Topshop
23 jun 2023
4 nov 2023
Telefoonnummer via website niet bereikbaar!